Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@05:35:50 GMT

استیضاح وزیر راه وشهرسازی صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۸۳۴۴۳

استیضاح وزیر راه وشهرسازی صحت ندارد

رکنا: عزت الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل گفت: استیضاح وزیر راه وشهرسازی صحت ندارد و سوال از وزیر اقتصاد به صورت مکتوب اعلام نشده است.

به گزارش گروه سیاسی رکنا، «عزت الله یوسفیان ملا» نماینده مردم آمل در پاسخ به این سوال که نمایندگان مجلس استیضاح وزیر راه وشهرسازی را خواستار شده اند گفت: استیضاح وزیر راه وشهرسازی صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعضی نمایندگان مجلس صحبت هایی کردند وبه این نتیجه رسیدند جناب آخوندی استیضاح نشوند.

نماینده مردم آمل درباره سوال از وزیر اقتصاد برای موضوع افزایش قیمت ارز درصحن علنی مجلس گفت: هنور به صورت مکتوب اعلام نشده است.

عضو کمیسیون برنامه بودجه در باره سوال از رئیس جمهور در کمیسیون اقتصادی گفت: سوال از رئیس جمهور را کمیسیون اقتصادی بررسی می کند که آن هم هنوز مورد بررسی قرار نگرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۳۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی: موفقیت ورزش ما در بازی‌های المپیک، مدیون مربیان ایرانی است

اولین نشست کمیسیون مربیان فدراسیون‌های ورزشی امروز با کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان برگزار و در این جلسه نمایندگان کمیسیون مربیان فدراسیون‌ها به نمایندگی از سایر مربیان دغدغه‌ها و مشکلات خود را در حضور وزیر ورزش و جوانان مطرح کردند.

وزیر ورزش و جوانان در این جلسه گفت: بنای ما بر این است تا نشست‌های این‌چنینی را برگزار کنیم و هدف از برگزاری نشست، گفت‌وگوی ۲طرفه میان ما و شماست و این گفتگو‌ها می‌تواند به پیش‌برد اهداف کمک کند و امیدوارم این جلسات استمرار داشته باشد و از نقطه نظرات دوستان استفاده می‌کنیم.

او ادامه داد: زمانی کمیسیون‌ها فعال می‌شوند که انتخابات در آن برگزار می‌شود و مجامع آن فعال هستند. ما اگر بهترین ورزشکاران را هم داشته باشیم و اگر مربی خوبی نداشته باشیم، ضربه می‌خوریم. بنا این است که از ظرفیت مربی داخلی استفاده کنیم و سیاست ما در رابطه با مربیان خارجی هم اولویت این است که در رده‌های پایه از آنها بهره ببریم، البته این یک مساله مطلقی نیست و در برخی شرایط تغییراتی وجود خواهد داشت.

هاشمی افزود: آموزش را اگر از مربی جدا کنند، مثل آب راکد می‌ماند و باید مربیان خود را با علم روز، بروزرسانی کنند و ما در این جلسه به دنبال این هستیم تا نقش مربیان در توسعه ورزش پررنگ‌تر شود. کمیسیون مربیان و ورزشکاران از رکن‌های اساسی ورزش هستند و شأن ما به خاطر وجود ورزشکاران است و این ورزشکاران به وسیله مربیان آماده می‌شوند.

وزیر ورزش و جوانان درخصوص تدوین دستورالعمل حق رشد در دنیای ورزش گفت: قانونی است به نام حق رشد و این در فوتبال پیگیری می‌شود. ما این را در کشور خودمان می‌توانیم پیگیری کنیم و ما مواردی در فوتبال داشتیم که فیفا برای بازیکنان ما حق رشد در نظر گرفتند. مربیان بازیکن‌ساز ما باید دیده شوند و این اتفاق یک روز باید عملیاتی شود.

هاشمی درخصوص شرایط و ارزش مربیان داخلی گفت: ارزش مربیان ایرانی با قراردادشان مشخص می‌شود و کم‌ترین قرارداد‌ها برای مربیان ایرانی است. موفقیت ورزش کشور ما در بازی‌های المپیک، مدیون مربیان ایرانی است و یکی از وظایف ورزش کشور، تقویت خودباوری میان مربیان است. پیشنهاد می‌کنم فیلم "پرویز خان" را تماشا کنید و این فیلم، فیلم وزارت ورزش است و خروجی این فیلم این است که ما با مربی ایرانی می‌توانیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: وظیفه‌ای که یک مربی برای زیرمجموعه خود دارد، بسیار مهم است. تختی به خاطر مردم‌دار بودنش تختی شده است و مربیان نقش مهمی در این راستا و ترویج اخلاق در ورزش را دارند و ما باید ظهور و بروزش را در ورزشکاران ببینیم.

او افزود: مربیان می‌توانند در کرسی‌های بین‌المللی حضور داشته باشند و هرچه درجه و جایگاه یک مربی بیشتر باشد، ارزش آن بیشتر خواهد شد و ما باید این را در عرصه مورد نظر عملیاتی کنیم.

هاشمی درباره ایجاد شبکه ارتباطی میان مربیان گفت: باید بهترین مربیان ما در رده‌های پایه و دیگر رده‌ها حضور داشته باشد و این مساله را امور باشگاه‌ها باید در نظر بگیرد. یک شبکه ارتباطی برای مشکلات و دغدغه مربیان باید شکل بگیرد. شبکه ارتباطی مربیان در وزارتخانه باید شکل بگیرد و این هم‌افزایی می‌تواند راهگشا باشد.

وزیر ورزش و جوانان در پایان اظهار کرد: کمیسیون مربیان باید از همه ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کند و برای اینکه مربیان داخلی ما به درجات خوب برسند، باید روحیه خودباوری آنها تقویت شود و امیدوارم شاهد حضور مربیان ایرانی در راس تیم‌های ملی باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • منتخبان مردم اصفهان در مجلس برای احیای بهشت‌آباد و گلاب ۲ تلاش کنند
  • منتخبان مردم اصفهان در مجلس برای احیای بهشت‌آباد و گلاب۲ تلاش کنند
  • رئیس کمیسیون ورزشکاران فدراسیون ژیمناستیک
  • هاشمی: موفقیت ورزش ما در بازی‌های المپیک، مدیون مربیان ایرانی است
  • موفقیت ورزش در المپیک مدیون مربیان ایرانی است
  • برگزاری نخستین نشست کمیسیون مربیان فدراسیون‌های ورزشی
  • جلسه نمایندگان کمیسیون ورزشکاران فدراسیون‌ها با وزیر ورزش
  • هاشمی: هدف ما این است که شان و جایگاه کمیسیون‌ها در مجامع حفظ شود
  • حداقل مستمری متناسب با حداقل حقوق و دستمزد قانون کار باشد
  • درخواست کاخ سفید از کنگره برای پایان تحقیقات استیضاح بایدن