Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، سازمان های غیردولتی میانمار گزارش دادند: مقامات میانمار در روزهای اخیر تعداد زیادی از روستاهای سوخته که اقلیت مسلمانان روهینگیا در آن سکونت داشتند را با بلدوزر از بین بردند.

«کریستین اشمیت» سفیر اتحادیه اروپا در میانمار تصاویری از مناطقی را که به طور کامل با بلدوزر نابود شدند، در توئیتر خود منتشر کرد که این عکس ها نشان می داد که از این روستاها هیچ اثری باقی نمانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سازمان ملل متحد، ارتش میانمار را به پاکسازی نژادی در غرب این کشور متهم می کند؛ به طوری که نزدیک به 700 هزار نفر از مسلمانان روهینگیا از آگوست 2017 میلادی به بنگلادش گریختند.

"کریس لیوا" رئیس پروژه "آراکان برای ارتقای وضعیت مسلمانان" گفت: اقلیت های این روستاها از نابودی روستاهایشان شوک زده شدند و احساس می کنند که آخرین علایم حضور آنها در این منطقه از بین رفته است.

از سوی دیگر، یکی از وزیران دولت میانمار در اظهاراتی به خبرگزاری«فرانس پرس» گفت: این اقدام بخشی از برنامه برای بازگشت است.

وی افزود: ما برنامه های جدیدی برای بنای روستاها پیش از بازگشت پناهندگان داریم.

به موجب توافقنامه امضاء شده بین میانمار و بنگلادش، قرار بود که اولین عملیات بازگشت پناهندگان روهینگیایی در 23 ژانویه 2018 انجام شود.
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۳۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طبق چیزی که از قبل عنوان شده، او قرار است از اول اردیبهشت تمریناتش روی تشک را آغاز کند. به همین دلیل در بازگشت تیم اعزامی به مسابقات گزینشی قاره‌ای و استارت اردوی آزادکاران بعد از این رقابت‌ها، حسن یزدانی هم قرار است بار دیگر به جمع اردونشینان اضافه شود.

در گزارش تسنیم آمده است:زمان استارت اردوی بعدی تیم ملی آزاد نیز به نتایج مسابقات گزینشی بیشکک بستگی دارد که در صورت کسب سهمیه کامل، احتمالاً اردو کمی دیرتر آغاز می‌شود تا کشتی‌گیران استراحت بیشتری داشته باشند.

این کشتی‌گیر که چند سالی است لقب «پادشاه» را در مقابل لقب «جادوگر» دیوید تیلور، از اتحادیه جهانی گرفته است، در ماه‌های گذشته صرفاً یکی دو بار که برای پیگیری امور درمانی‌اش به تهران آمده بود، با حضور در کمپ تیم‌های ملی، با کادر فنی تیم ملی و اردونشینان دیدار کرد.

حسن یزدانی که سهمیه وزن ۸۶ کیلوگرم المپیک را در مسابقات جهانی بلگراد به دست آورده است، در بازگشت به اردو، احتمالاً کامران قاسم‌پور و هادی وفایی‌پور را به‌عنوان رقیبی برای رسیدن به المپیک پیش رو دارد.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896641

دیگر خبرها

  • بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود
  • مسلمانان روهینگیا، قربانی سربازگیری اجباری
  • بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی
  • رأی‌گیری جدید برای عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • رزمایش هوایی ارتش چین
  • طرح هادی ۵۶ درصد از روستاهای استان گلستان بازنگری شده است
  • انتقال «سوچی» از زندان به حصر خانگی
  • تشدید رفتار خشونت‌آمیز
  • تحقق ۸۷ درصدی تعهدات نهضت ملی مسکن در روستاهای لرستان
  • افزایش چشمگیر اسلام‌هراسی در آلمان