Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-19@11:46:29 GMT

مدیریت و همدلی بیکاری را از جامعه ریشه کن می کند

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۸۳۵۴۴

مدیریت و همدلی بیکاری را از جامعه ریشه کن می کند

خبرگزاری شبستان: فرماندار رشت با بیان اینکه بیکاری معضل جامعه شمرده می شود گفت: با مدیریت و برنامه ریزی می توان بیکاری را در جامعه ریشه کن کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سید محمد احمدی، فرماندار رشت، امروز (۲۴ بهمن ) در نشست کارگروه اشتغال با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی این شهرستان اظهار کرد: شهرستان رشت یکی از شهرستان های توریست پذیر گیلان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه این شهرستان دارای جاذبه های تاریخی، طبیعی و فرهنگی بسیار ارزشمندی است گفت: همه دستگاه های اجرایی با تمام توان باید در راستای رفع مشکل بیکاری در جامعه تلاش کنند.

 

احمدی اذعان کرد: پرداخت تسهیلات ویژه به روستائیان و کار آفرینی از مهمترین مقوله های است که مورد توجه دولت قرار دارد.

 

فرماندار رشت تصریح کرد: با همدلی، همگامی، مدیریت و برنامه ریزی می توان زمینه اشتغال جوانان را فراهم کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت های شهرستان رشت شناسایی و در راستای آن گام برداشته شود خاطر نشان کرد: کشاورزی، دامداری، صنعت گردشگری و صنایع دستی و .... از ظرفیت های بالای شهرستان رشت شمرده شده و با توجه به این شاخص ها می توان زمینه اشتغال جوانان بیکار را فراهم کرد.

 

احمدی اذعان کرد: شناسایی نخبگان شهرستان و بهره گیری از ایده هایشان می تواند مشکلات بیکاری را مرتفع کنند.

 

گفتنی است، در این کارگروه مدیران کل دستگاه های اجرایی هر یک مشکلات را مطرح و خواستار حل موانع شدند.

پایان پیام/383

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۳۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافران نوروزی به هشدارهای هواشناسی توجه کنند

ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان مرزی آستارا با اشاره به صدور هشدارهای صادر شده از سوی سازمان هواشناسی، ضمن تاکید بر آمادگی دستگاه‌های مربوطه، از مردم منطقه و مسافران نوروزی خواست تا اطلاعیه‌ها و هشدارهای این مجموعه را به جد مورد توجه قرار دهند.

محمدرضا شهاب‌زاده امروز دوشنبه ۲۸ اسفند ماه در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان مرزی بندر آستارا با بیان اینکه باید همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان در آماده‌باش کامل باشند، اظهار کرد: مسئولان باید با توجه به تجربه‌ای که از سیل شهریور ماه آستارا به‌دست آوردند، در کنار آماده‌باش و تمهید اقدام‌های اولیه، برای مرحله‌های بعدی هم برنامه داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه همه مردم شهرستان آستارا و مسافران باید به هشدارهای داده شده توجه کرده و آن را جدی بگیرند، گفت: با توجه به پیش بینی بارش باران، مسافران از اتراق در حاشیه رودخانه های شهرستان آستارا خودداری کنند. وی، ادامه داد: بدلیل مستعد بودن شهرستان و شرایط آب و هوایی باید همه دستگاه های مرتبط با آمادگی لازم از همه توان خود در جهت بروز هرگونه مشکل و اتفاق پیشگیری نمایند. فرماندار آستارا، تاکید کرد: طی ۲۴ ساعت آینده میزان بارش ها در منطقه افزایش خواهد یافت که انتظار ما از مسافران و مردم این است که از اسکان در مسیر و بستر رودخانه ها خودداری کنند.

شهاب زاده با بیان اینکه تمامی دستگاه های امدادی و خدماتی در آستارا در آماده باش کامل هستند، اظهار کرد: تدابیر لازم برای مدیریت بحران های احتمالی ناشی از وقوع سیل و سیلاب اندیشیده شده ولی مردم نیز باید به هشدارها و اخطار توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی آستارا لیست افراد کشیک اداره خود را به فرمانداری اعلام کنند، گفت: بیمارستان، شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا، شهرداری های آستارا و لوندویل و همچنین بخشداران مرکزی و لوندویل در ایام نوروز و ورود مسافران از آمادگی لازم برخوردار باشند.

فرماندار آستارا با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی شهرستان برنامه‌های یک ساله و  همچنین ۶ ماهه سال آینده خود را به فرمانداری آستارا اعلام کنند، افزود: در سال ۱۴۰۲ سرمایه‌گذاری بسیار خوبی در سطح شهرستان انجام شد و قطعاً اتفاقات بسیار خوبی در سال ۱۴۰۳ در آستارا اتفاق خواهد افتاد که با برنامه‌ریزی‌های لازم و همت همه مسئولان شهرستان شاهد توسعه بیش از پیش آستارا خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۵ هزار نفر جمعیت در ۲۰۰ کیلومتری غرب رشت مرکز استان گیلان واقع شده و همه ساله پذیرای میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی است و یکی از ۲۰ شهر گردشگرپذیر جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز به کار دستگاه های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر ۱۴۰۳ شهرستان فیروزکوه
  • همدلی بین مجموعه مدیریتی کردستان اتفاقات امیدوارکننده رادرپی دارد
  • مسافران از توقف در کنار رودخانه های آستارا خودداری کنند
  • آماده‌باش همه دستگاه‌های اجرایی در سامانه بارشی
  • مسافران نوروزی به هشدارهای هواشناسی توجه کنند
  • تقدیر از فعالان برپایی نماز در دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی
  • فعالیت معادن در بردسکن آمار بیکاری را کاهش داده است
  • غفلت از امر به معروف و نهی از منکر، ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است
  • مدیریت پسماند شهرستان رزن نیازمند عزم جدی مسئولان
  • انتقاد استاندار خراسان جنوبی از مطلوب نبودن مدیریت سوخت در استان