Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - شهردار یزد با بیان این‌که دولتمردان باید توجه ویژه به بحث توسعه شهر داشته باشند، گفت: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر کسانی که در راستای توسعه هتلینگ و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری سرمایه گذاری کنند از شرایط دریافت تسهیلات ویژه بهرمند می‌شوند.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری یزد، مهدی جمالی‌نژاد تصمیم گیری برای توسعه شهر را، با توجه به ظرفیت‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی و انسانی، بسیار حساس و حائز اهمیت دانست و افزود: معماری منحصر بفرد و بافت تاریخی یزد از جمله دلایل حساس بودن برنامه‌ریزی برای توسعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بازاندیشی، بازخوانی و بازآفرینی را یکی راهکارهای لازم برای تدوین برنامه توسعه شهر یزد دانست و اظهار کرد: در شهر یزد جمعیت عظیم و پویایی در حوزه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فعال هستند.
وی تمایل سرمایه گذاران بومی به سرمایه گذاری را از دیگر ظرفیت‌های شاخص شهر عنوان کرد و یادآور شد: این تعهد ستودنی سرمایه گذاران یزدی شرایط را برای توسعه بیش از پیش استان و شهر در حوزه‌های مختلف ایجاد کرده است.
وی بیان کرد: ایجاد زیرساخت‌های لازم برای حضور سرمایه گذاران به ویژه بومی‌ها از مهمترین رسالت مسئولان در قبال توسعه مدیریت شهری و استفاده از ظرفیت‌های داخلی استان است، اما بستر لازم برای حضور سرمایه گذاران بومی و غیربومی در شهر یزد آماده نیست.
جمالی نژاد با بیان این‌که دولت مردان باید نظر ویژه‌ای به شهر و برنامه‌های توسعه‌ای آن داشته باشند، یادآور شد: توسعه شهر و استان یزد مستلزم همکاری تمام مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در سطح کلان ملی است.
شهردار یزد اظهار کرد: شهرداری در نظر دارد در عوارض سال آینده برای کسانی که قصد سرمایه گذاری به منظور توسعه هتلینگ و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در سطح داشته باشد تسهیلات مختلف و مناسب ارائه کند.
حوزه فعالیت شهرداری یزد در محدوده ای به وسعت 99 کیلومتر مربع با همکاری سه منطقه شهرداری، یک ناحیه تاریخی و11 سازمان به شهروندان خدمات دهی ارائه می کند .
60 درصد از جمعیت یک میلیون و 138 هزار نفری یزد در مرکز استان زندگی می کنند.
2088/ 2047/ خبرنگار:کبری دانشی ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۳۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار آبزیان در بندر صیادی جلالی بوشهر احداث می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل امینی صبح چهارشنبه در نشست بررسی جذب سرمایه‌گذار برای احداث بازار آبزیان در بندر صیادی جلالی بوشهر اظهار کرد: همکاری میان بخش‌های مختلف و جذب سرمایه‌گذاران با تجربه در زمینه آبزیان اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی ادامه داد: دولت و مقامات محلی آمادگی دارند تا از طریق ارائه مشوق‌های مالی و تسهیلات قانونی، زمینه‌سازی لازم برای جذب سرمایه‌گذاران را فراهم آورند.

مدیرکل شیلات استان بوشهر تصریح کرد: این اقدامات می‌تواند به تسریع در روند احداث بازار آبزیان نقش بسزایی داشته باشد و در نهایت به ارتقای اقتصاد منطقه و ایجاد اشتغال پایدار منجر شود.

امینی گفت: نیاز است با تشکیل کمیته‌ای مشترک، نسبت به بررسی و ارزیابی پیشنهادات ارائه شده و تدوین یک برنامه عملیاتی برای جذب سرمایه‌گذاران اقدام شود.

وی همچنین بر موضوع پیشبرد اهداف توسعه‌ای و ایجاد فرصت‌های جدید برای سرمایه‌گذاری در صنعت آبزیان تأکید کرد و گفت: امید است که با همکاری و تلاش مشترک، گام‌های مؤثری در این زمینه برداشته شود.

کد خبر 6099971

دیگر خبرها

  • مشکلات توسعه فیبر نوری به روایت مدیران اپراتورهای ثابت / شهرداری تهران اصلاً همکاری نمی‌کند
  • اجرای طرح "پذیرنده‌شو" این بانک آغاز شد/ اعطای تسهیلات 35 میلیارد ریالی به دارندگان دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های پرداخت اینترنتی بانک رفاه کارگران
  • پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های مشاغل خانگی
  • انعقاد تفاهم‌نامه بین شهردار اصفهان و مدیرعامل بانک شهر برای توسعه همکاری‌ها
  • بازار آبزیان در بندر صیادی جلالی بوشهر احداث می‌شود
  • بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت‌های ارز دیجیتال
  • ساخت ۴۵۰۰ مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر تسریع شود
  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد