Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سابق پرسپولیس به صحبت های علی کریمی در برنامه نود واکنش نشان داد.

طرفداری- محمد رویانیان، مدیرعامل سابق پرسپولیس درباره مناظره علی کریمی و محمدرضا ساکت در برنامه نود اظهار داشت

محمد رویانیان در خصوص اتفاقات شب گذشته رخ داده در برنامه 90 و صحبت‌های علی کریمی گفت:

من توصیه‌ای برای آقایان تاج، ساکت و سایر فدراسیون‌ نشین‌ها دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آدمی مثل علی کریمی استخوان خردکرده در فوتبال است و به خوبی فوتبال و فدراسیون را می‌شناسد. دوستان در فدراسیون فوتبال باید بدانند که صحبت‌های کریمی تهدید نیست بلکه باید حرف‌های او را به عنوان یک فوتبالی یک فرصت تلقی کرد. به هر حال همه می‌دانند که فوتبال ما چه مشکلاتی دارد. 

به نقل از فارس، وی ادامه داد:

متأسفانه فساد در فوتبال وجود دارد، این مسأله را دولتمردان، نمایندگان مجلس، قوه قضائیه و رسانه‌ها به خوبی می‌دانند و باید بپذیریم که در فوتبال ما فساد وجود دارد. در این شرایط بهتر است به جای جبهه گرفتن مقابل صحبت‌های علی کریمی از حرف‌های او یک فرصت بسازیم و یک حرکت بزرگ را برای مبارزه با فوتبال آغاز کنیم. صحبت‌های کریمی درباره دغدغه باشگاه‌ها است و او حرف‌های درستی را شب گذشته بیان کرد. 

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس درباره اینکه کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی کریمی را بزدل عنوان کرده،‌اظهار داشت:

به نظر من کریمی شجاعت داشت که در برنامه نود آمد و حرف‌هایش را زد به نظر من کی‌روش شب گذشته به کریمی توهین کرد و این صحنه خوبی نبود چرا که کریمی یک اسطوره است و همه ما از توهین به یک اسطوره فوتبال ناراحت شدیم. تاج و سایر دوستان در فدراسیون فوتبال نباید کریمی را مقابل خود ببینند بلکه او را باید کنار خود ببینند. کریمی یک عنصر فوتبالی موفق است و نباید مقابل حرف‌های او جبهه گرفت. 

رویانیان در پاسخ به این سوال که خود شما در زمان حضور در پرسپولیس با کریمی دچار چالش شدید و الان چه شده که از او حمایت می‌کنید،‌ گفت:

کتمان نمی‌کنم که کریمی با من چالش داشت، اما ما مراعات حال همدیگر را می‌کردیم. هم من درباره کریمی حرف زدم و مصاحبه کردم و هم او در رسانه‌ها درباره من صحبت‌هایی انجام داد. این واقعیت وجود داشت اما حرف من این است که کریمی برای فوتبال یک  تهدید نیست. من از اینکه دیدم یک خارجی در تلویزیون ایران به یک هموطن من توهین می‌کند ناراحت شدم. کریمی جوانی‌اش را برای فوتبال ایران گذاشت و این نوع برخورد با او خوب نبود. 

وی ادامه داد: 

هر چه بین من و کریمی بوده تمام شده و این حرف‌ها برای گذشته است باید بگویم که کریمی مثل پسر من است. درست است که او علیه من حرف‌های تندی زد اما این دلیل نمی‌شود که شأن او را ندیده بگیرید، صحبت‌های کریمی یک فرصت برای فوتبال ما به حساب می‌آید. مگر مسئولان نمی‌خواهند فوتبال از فساد پاک شود، پس کمک کنید و حرف‌های کریمی را بشنوید. کریمی می‌خواهد فوتبال، باشگاه‌محور باشد نه فدراسیون‌محور.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۳۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، «ویندزور جان» دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون از برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا خبر داد و از نمایندگان ایران به شرح زیر جهت حضور در این سمینار دعوت کرد:

امیر عرب براقی، بیژن حیدری، حسن اکرمی، پیام حیدری، سیدوحید کاظمی، موعود بنیادی فرد و مرتضی منصوریان

لازم به توضیح است، سمینار فوق از ۲۴ تا ۲۸ جون ۲۰۲۴ (۴ تا ۸ تیرماه) در شهر ریاض عربستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6097964

دیگر خبرها

  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!
  • نباید صحبت‌های پیرمرد هوادار بازتاب داده می‌شد
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!