Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@13:04:26 GMT

یک محموله بزرگ مهمات "داعش" در غور کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۸۳۹۷۳

یک محموله بزرگ مهمات 'داعش' در غور کشف شد

خبرگزاری میزان- سخنگوی والی غور گفت: نیروهای امنیتی در غور موفق به کشف یک محموله بزرگ مهمات داعش در این ولایت شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، عبدالحی خطیبی سخنگوی والی غور گفت: روز گذشته هنگام نیروهای امنیت ملی این ولایت در شهرستان لعل و سرجنگل موفق به کشف یک محموله مهمات و مواد انفجاری گروه داعش شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این محموله بزرگ مهمات و مواد انفجاری مربوط به قاری رحمت الله فرمانده داعش بوده و قصد انتقال آن را از طریق شهرستان لعل و سرجنگل غور به منطقه مرغاب در شمال شهر فیروز کوه را داشته اند.

گفته شده است که این محموله بزرگ شامل مواد انفجاری ، راکت ، بمب های مختلف ، گلوله های مختلف سلاح های سبک و سنگین و چندین مین بوده است.

این درحالی‌ست که بارها گروه داعش که در مناطق مختلف فعالیت دارد چند بار دیگر برای انتقال مواد انفجاری و مهمات نیز ناکام مانده است و مهمات آنان به دست نیروهای امنیتی افتاده است.

/انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۳۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، در بازی‌های دور سوم گروه C جام ملت‌های فوتسال آسیا، ژاپنی‌ها که برای صعود به مرحله بعدی نیاز مبرمی به پیروزی داشتند، از پس تاجیکستان برنیامدند و این بازی به تساوی یک - یک انجامید.

ژاپن، مدافع عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا که پنج بار جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر برده و یکی از مدعیان اصلی مسابقات به شمار می‌رفت، با چهار امتیاز در رده سوم جدول گروه C قرار گرفت و حذف شد.

کد خبر 846442 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی فوتبال جام ملت‌های آسیا

دیگر خبرها

  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • فناوری پایدار: دروغی بزرگ!
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا با حذف ژاپن