Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاسف آور است که بازی باید در مرحله یک هشتم نهایی برگزار شود زیرا می توانستیم چنین بازی بزرگی را در نیمه نهایی یا فینال ببینیم. تیم بازنده احتمالا شاهد تغییرات در کادر فنی در پایان فصل خواهد بود. 

طرفداری - از چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در دور رفت، رئال مادرید فردا شب میزبان پاری سن ژرمن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای شرکت در نظرسنجی کلیک کنید

 تورنمنت: یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

تاریخ: چهارشنبه 25 بهمن

ساعت: 23:15

استادیوم: سانتیاگو برنابئو

 

 اخبار دو تیم

دنی کارواخال در این بازی محروم است و زیدان در پست دفاع راست، مشکل دارد. مساله زمانی حساس می شود که مدافع راست مادریدی ها باید در مقابل نیمار قرار بگیرد. انتظار می رود زیدان، ناچو را به اشرف حکیمی ترجیح دهد تا از خصوصیات دفاعی او استفاده کند. کاسمیرو در بازی قبلی استراحت کرد و چهارشنبه به ترکیب اصلی بر می گردد. شرایط گرت بیل هم همینطور است. 

ادینسون کاوانی در بازی اخیر پاری سن  ژرمن حضور نداشت و اگر نتواند در مادرید به میدان برود، یک سورپرایز بزرگ خواهد بود. تیاگو سیلوا، وراتی و کورزاوا پس از غیبت در آخرین بازی پاریسی ها، به ترکیب اصلی این تیم باز می گردند. مونیر و دنی آلوز برای حضور در پست دفاع راست با هم رقابت می کنند. این در حالی است که به احتمال فراوان دی ماریا مقابل تیم سابقش از ابتدا به میدان نمی رود و روی نیمکت است. جیووانی لو سلسو اخیرا نمایش های خوبی داشته و عجیب است اگر امری او را روی نیمکت بنشاند و به دیارا یا موتا بازی دهد.

لیگ قهرمانان آخرین میدان نبردی است که رئال مادرید می تواند در این فصل به آن امیدوار باشد. با توجه به حذف آنها در کوپا دل ری و نتایج دور از انتظار در لیگ، شاید تنها راه زیدان برای بقا روی نیمکت داغ این تیم در فصل آینده، قهرمانی در لیگ قهرمانان یا حداقل رسیدن به مراحل پایانی است. 

اونای امری هم وضعیتی مشابه دارد. با وجود آنکه تیم او با اقتدار در فرانسه صدرنشین است، اما عملکرد او در لیگ قهرمانان مورد قضاوت قرار می گیرد. اگر او نتواند به مراحل پایانی لیگ قهرمانان راه یابد، مدیران پاریس به شدت از او نا امید خواهند شد. این بازی فرصت خوبی برای نیمار است تا خودش را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان نشان دهد.

با توجه به فرم دو تیم در فصل جاری، باید پاری سن ژرمن را شانس اول پیروزی روی کاغذ بدانیم. با این حال رئال مادرید در اروپا همیشه رئال مادرید است و با شخصیت بین المللی که دارد، می تواند پیش بینی ها را به هم بزند. 

 ترکیب احتمالی از نگاه هواسکورد

 غائبان

 شش مصاف رو در روی اخیر

 نکات آماری

در 13 بازی اخیر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان به طور میانگین بیش از 2.5 گل به ثمر رسیده است. 

از 19 بازی اخیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان، در 18 بازی به طور میانگین بیش از 2.5 گل به ثمر رسیده است. 

 پیش بینی نتیجه بازی از نگاه هواسکورد

رئال مادرید 2-2 پاری سن ژرمن

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۴۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار کریستیانو رونالدو داشته‌اند؟

نگاهی به 10 بازیکنی که بیشترین بازی را در کنار CR7 داشته‌اند.

طرفداری | کریستیانو رونالدو در 39 سالگی همچنان خستگی‌ناپذیر مشغول بازی است و او بیش از دو دهه است که در مستطیل سبز خوش می‌درخشد.

با حضور طولانی‌مدت در باشگاه‌هایی چون منچستریونایتد و رئال مادرید و همچنین تیم ملی فوتبال پرتغال، بازیکنان بزرگ زیادی در طول دوران حرفه‌ای کریستیانو رونالدو در کنار او بازی کرده‌اند. سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی 10 بازیکنی کرده که بیشترین بازی را در طول دوران حرفه‌ای CR7 با او داشته‌اند. په په مدافع استثنایی فوتبال پرتغال حالا به بازیکنی تبدیل شده که بیشترین بازی را در کنار رونالدو داشته است. په په با 343 بازی در کنار کریستیانو رونالدو در تیم‌های رئال مادرید و پرتغال، با گذر از کریم بنزما، بیشترین بازی را در کنار فوق‌ستاره پرتغالی دنیای فوتبال داشته است.

کریم بنزما با 342 بازی در رئال مادرید، دومین بازیکنی است که توانسته بیشترین بازی را در کنار رونالدو داشته باشد. در جایگاه سوم این لیست هم سرخیو راموس با 339 بازی قرار می‌گیرد. مارسلو دوست صمیمی کریستیانو هم با 332 بازی در رده چهارم ایستاده است. در ادامه نگاهی به 10 بازیکن با بیشترین بازی در کنار کریستیانو رونالدو می‌اندازیم.

10 بازیکن با بیشترین بازی در کنار کریستیانو رونالدو بازیکنانی با بیشترین بازی در کنار کریستیانو رونالدو

از دست ندهید ????????????????????????

تیم منتخب زلاتان؛ نه رونالدو هست و نه مسی! فوتبالیست قمارباز لیگ برتری روی نتایج تیم خودی شرط می‌بست! رییس جنجالی چلسی عزل می‌شود سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم استقلال بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رده نهم آسیا

دیگر خبرها

  • بلینگام: باورم نمی‌شود در رئال و انگلیس بازی می‌کنم
  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار کریستیانو رونالدو داشته‌اند؟
  • بازگشت بازیکنان رئال مادرید به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • براهیم دیاز در پیراهن تیم ملی مراکش / عکس
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • مسی از رفتن به پاری‌سن ‌ژرمن ناراضی است
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!