Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@20:52:26 GMT

طرح آرامش بهاری امسال در 250 بقعه گیلان اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۸۴۳۴۳

طرح آرامش بهاری امسال در 250 بقعه گیلان اجرا می شود

لاهیجان - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: طرح آرامش بهاری امسال در 250 بقعه و امام زاده این استان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام ستار علیزاده روز سه شنبه در گردهمایی تشریحی و توجیهی کلیات برنامه ها و چشم انداز بقاع متبرکه شرق گیلان در لاهیجان اظهار داشت: این طرح در نوروز سال گذشته در 239 بقعه و امام زاده گیلان اجرا شد و امسال در 250 بقعه و امام زاده اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مسئولان اوقاف موظفند که نسبت به درآمدها و هزینه ها برای مردم شفاف سازی کنند و براساس قانون، سازمان اوقاف و امور خیریه زیر نظر مقام معظم رهبری فعالیت می کند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان به نظام مند شدن امور اوقاف تاکید کرد و افزود: هدف از این نشست توجیه و راهنمایی عملیاتی مسئولان و هیات های امناء بقاع متبرکه است و حوزه فرهنگی اوقاف و امور خیریه باید برای این بقاع برنامه داشته باشد.
وی تصریح کرد: در این جلسه توجیهی بیش از 500 نفر شرکت دارند که باید نسبت به برنامه ها و ایجاد وحدت در جامعه بکوشند و اجرای هر برنامه در بقاع را با هماهنگی انجام دهند.
محمد قاسم پور معاون امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان نیز درباره این گردهمایی به خبرنگار ایرنا گفت: در این دوره توجیهی شهرستان های آستانه اشرفیه ، سیاهکل ، لنگرود، املش ، رودسر و لاهیجان شرکت دارند و فردا نیز همین برنامه برای غرب و مرکز گیلان در شهر رشت برگزار می شود.
وی افزود: طرح آرامش بهاری از 25 سفند امسال تا 14 فروردین ماه سال بعد در بقاع متبرکه و امام زادگان گیلان اجرا می شود و این طرح در تعطیلات عید نوروز پارسال در 239 بقعه اجرا شد که امسال به 250 بقعه افزایش یافته است .
مدیرکل امور فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور نیز در این مراسم گفت: طی 10سال اخیر رونقی که در امور فرهنگی امام زاده ها و بقاع اتفاق افتاده ، موجب شده مردم به این بقاع توجه کنند و در طرح آرامش بهاری سال گذشته 40میلیون نفر بار زائر از امام زادگان کشور دیدن کردند.
شهرستان لاهیجان در 40 کیلوممتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
خبرنگار:فرهادنظرپور**انتشار:کبیری
6029/2007

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۴۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نکونام به برکناری خطیر از مدیرعاملی

جواد نکونام به برکناری علی خطیر دشمن شماره یک خود از مدیرعاملی استقلال واکنش نشان داد و گفت: همه از این اتفاق بزرگ خوشحالیم

به گزارش تابناک ورزشی؛ سرمربی استقلال جملات زیر را بعداز اعلام عزل خطیر  مطرح کرد:

امروز یک روز به یادماندنی برای باشگاه استقلال خواهد بود. شاید هم یک هفته به یادماندنی. بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس، اتفاق مهم دیگری نیز با درایت آقای علی‌عسگری و مهندس شهریاری برای استقلال رقم خورد و تصور می‌کنم از امشب استقلال به ساحل آرامش خواهد رسید. 

 از داستان‌های امسال هر چه بگویم کم گفتم. عده‌ای همه کار کردند استقلال نتیجه نگیرد. اجازه ندادند بازیکنان مورد نظر جذب شود. اتفاق‌هایی برای استقلال افتاد که اصلا خوب نبود و باعث شدند هوادار یک فصل اذیت شود و استرس بکشد. 

 با تصمیمی که امشب گرفته شد، استقلال به ساحل آرامش رسید ولی باید مراقب باشیم. هواداران هوشیار باشند که عده‌ای دوست ندارند استقلال قهرمان شود.

 امروز که این خبر در هواپیمای تیم اعلام شد، همه تیم خوشحال شدند چون همه امسال اذیت شدند. با وجود کم و کاستی‌ها تا لحظه آخر برای استقلال خواهیم جنگید. فقط خوشحالم مالکان جدید خیلی زود فهمیدند چه کسانی مخل آسایش استقلال هستند و می خواهند آرامش را بر هم بزنند.

دیگر خبرها

  • واکنش نکونام به برکناری خطیر از مدیرعاملی
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • نگاهی به وظایف نظارت فنی در سازمان اوقاف