Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-03@00:05:17 GMT

شهرداری تبریز قهرمان لیگ برتر بسکتبال شد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۸۴۴۰۱

رویداد۲۴-تیم بسکتبال شهرداری تبریز در دیداری نفس گیر برابر مهرام برنده شد و قهرمان این فصل از مسابقات لیگ برتر شد. شاگردان مهران حاتمی که در مسابقه آخر فینال لیگ میزبان مهرامی ها بودند در این دیدار با نتیجه ٨٥- ٧٣ حریف خود را شکست دادند و قهرمان لیگ برتر نام گرفتند.

در این مسابقه شاگردان مهران حاتمی که میزبان بودند بازی را بهتر شروع کردند و در دو کوارتر نخست با نتایج ٢٧ بر ١٦ و ٢٢ بر ١٩ به برتری رسیدند و نیمه اول را با قدرت به سود خود تمام کردند اما با آغاز کوارتر سوم مهرامی ها به بازی برگشتند و اختلاف را کاهش دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمان در کوارتر سوم ٢٧ بر ١٦ برنده شد و اختلاف کاهش زیادی داشت.
کوارتر پایانی مسابقه حساسیت بسیار زیادی داشت و دو تیم نزدیک به هم پیش می رفتند که در پایان این شهرداری تبریز بود که تواسنت این کوارتر را ٢٠ بر ١١ به سود خود تمام کند و در نهایت ٨٥- ٧٣ به برتری برسد.
نکته جالب توجه دقایق پایانی اعتراض شدید مهرامی ها به داوری بود. همچنین مسئولان برگزار کننده مسابقه در یک چند دقیقه پایانی تقریبا جشن قهرمانی را به پا کردند که این موضوع نیز با انتقاد مهرامی ها همراه بود. اعتراض به این بود که چرا در شرایطی که بازی ادامه دارد با میکروفون تماشاگران را برای برگزاری جشن آماده می کنند.
در یک دقیقه پایانی بازیکنان کلیدی مهرام ٥ خطا شده بودند و چهره های جوان این تیم به میدان رفتند.
رامین طباطبایی رییس و علی توفیق دبیر فدراسیون بسکتبال مهمانان ویژه این بازی بودند.
مسابقه در سالن شهید توانای تبریز برگزار شد و توسط تماشاگران کاملا پر بود.
این سالن مشکلات فنی دیدارهای قبل را نداشت اما بازیکنان بازهم مشکل امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی داشتند.
این فصل از لیگ برتر بسکتبال با قهرمانی مهرام، نایب قهرمانی شهرداری تبریز و سومی پتروشیمی به پایان رسید.
پس از پایان مسابقه سالن برای برگزاری جشن قهرمانی و اهدای کاپ آماده شد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۴۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدهای تیم بسکتبال شهرداری گرگان زنده می‌شود؟

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دومین دیدار خود در فینال دومین دوره سوپر لیگ غرب آسیا در شرایطی از ساعت 21.15 چهارشنبه در سالن بسکتبال زنده‌یاد محمود مشحون به مصاف الریاضی لبنان می‌رود که بازی نخست را در بیروت با نتیجه ۹۵ بر ۶۰ واگذار کرده و کار سختی برای جبران در این دیدار خانگی دارد.

شهرداری که یکی از قطب‌های بسکتبال ایران به شمار می‌رود، برای حفظ امیدهای خود و کشیدن کار به دیدار سوم، چاره‌ای جز برتری در تهران ندارد. شهرداری در دوره قبلی برابر همین تیم الریاضی صف‌آرایی کرد، اما در نهایت نماینده لبنان عنوان قهرمانی را به دست آورد تل نشان دهد از پتانسیل بالایی بهره می‌برد. حالا گرگانی‌ها امیدوارند تیمشان با هدایت مصطفی هاشمی بتواند این افتخار را کسب کند.

شهرداری گرگان بعد از دو بازی سنگین در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال برابر مهرام، راهی بیروت شد تا در برابر الریاضی صف‌آرایی کند. تیمی که با وجود دو مصدوم و خستگی بازیکنانش به نوعی از پیش بازنده بود.

شهرداری در نخستین بازی، کوارترهای اول تا چهارم را با نتایج ۲۳-۲۲، ۲۲-۱۰، ۲۶-۱۸ و ۲۴-۱۰ واگذار کرد، حالا هاشمی و شاگردانش در دیداری خانگی و کیلومترها دورتر از جایی که باید باشند(یعنی گرگان) خود را آماده جدال با الریاضی می‌کنند.

نماینده لبنان از ملی‌پوشان این کشور تشکیل شده و چند بازیکن با کیفیت خارجی را هم در ترکیب دارد.این مسابقات به صورت ۲ از ۳ برگزار می‌شود و برتری شهرداری گرگان در این دیدار به معنای ادامه حضور آنها در مسابقه است. اگر شهرداری برنده شود، بازی سوم، ۱۹ اردیهشت‌ در بیروت برگزار خواهد شد.

در تیم شهرداری ارسلان کاظمی، سینا واحدی، مبین شیخی، نوید رضایی‌فر، خشایار علی‌اکبری، یاسین کلاسنگیانی، امیرعلی قلی‌زاده، سالار، ویل چری، محمد یوسفوند و امیرحسین آذری با هدایت مصطفی هاشمی و در تیم الریاضی جورج دعبول، تان میکر، امیر سعود، مروان زیاد، کریم زینون، سامر خطاب، علم الدین کیکانوویچ، علی منصور، محمد تبارا، وائل عرکجی، هایک گیوکچیان، مانی هریس و جاناتان سیمونز با هدایت احمد الفران حضور دارند.

قضاوت این دیدار را داورانی از کشورهای عراق، سوریه و اردن برعهده دارند. 

دیگر خبرها

  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم
  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند/ تعیین قهرمان در بازی سوم
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی
  • استقلال باید در تبریز مانند یک قهرمان بازی کند
  • امیدهای تیم بسکتبال شهرداری گرگان زنده می‌شود؟
  • عدو شود سبب خیر؛ این تیم بدون مسابقه قهرمان لیگ شد