Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان - فرماندار سمنان بابیان اینکه سه روستای شهرستان آموزش مقابله با آنفولانزای پرندگان دیدند، گفت: دوره آموزشی مذکور در جام، دو زهیر و رکن آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس دانایی بعدازظهر سه‌شنبه در کارگروه امنیت غذایی سمنان به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه هیچ نشانه ای از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان تاکنون در شهرستان مشاهده نشده اما برای پیشگیری باز هم دوره‌های آموزشی در این حوزه برگزار شده است، تاکید داشت: بهره‌برداران بخش‌های وابسته با دام و طیور روستاهای سمنان در دوره آموزشی مقابله با این بیماری حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه این دوره آموزشی با همراهی دامپزشکی سمنان صورت گرفت، افزود: آموزش یکی از راه‌های مقابله با تهدیداتی مانند آنفولانزای پرندگان در مقوله امنیت غذایی و پرورش دام و طیور است.

فرماندار سمنان با تأکید بر اینکه پیشگیری می‌تواند در دو حوزه یعنی جلوگیری از زیان مادی و همچنین در کاهش ریسک‌پذیری منابع غذایی مهم تلقی شود، گفت: می‌توان با آموزش برای جامعه هدف از خطرات ناشی از بیماری‌های مشترک بین دام و طیور دوری کرد.

دانایی دیگر بخش سخنان خود را به‌ضرورت اهتمام بیشتر به نظارت بر تولید منابع غذایی در سمنان اختصاص داد و تاکید کرد: بازدیدهای مشترک با حضور اصناف، بهداشت، دامپزشکی، صنعت، معدن و تجارت و ... در واحدهای تولید مواد غذایی فعالیت قابل قبولی دارند اما باید ارتباط بین دستگاهی را تقویت کرد.

وی افزود: کنترل و تشدید نظارت بر جابجایی دام و طیور زنده و یا گوشت و فرآورده دامی و همچنین ذبح یکی دیگر از تاکید کارگروه سلامت و امنیت غذایی سمنان به دستگاه‌های نظارتی است که با تجهیز سردخانه و کشتارگاه‌های سمنان خوشبختانه این امر به یک‌روند منظم بدل شده و باید ادامه داشته باشد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۴۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، دوره آموزشی طرح ارتقا قاریان استان یزد با تدریس استاد علی‌اکبر کاظمی و حمایت و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان آغاز شد.
 
مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد با اشاره به اینکه برگزاری دوره آموزشی ارتقا قاریان در حوزه آموزش‌های تخصصی رقم می‌خورد گفت: این دوره امسال ویژه قاریان ممتاز استان برگزار می‌شود.
 
حجت‌الاسلام محمود میرجلیلی اضافه کرد: این دوره با حضور ۱۵ نفر از قاریان جوان و برجسته سراسر استان به‌صورت حضوری و غیرحضوری تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت. 
وی ادامه داد: این دوره با هدف آماده‌سازی بیشتر این قاریان جهت شرکت در چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم برنامه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • هشدار پلیس فتای سمنان درباره فروشنده های دوره گرد
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • راهکارهای مقابله با زلزله تهران در نهمین کنفرانس زلزله‌شناسی
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور
  • آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد