Web Analytics Made Easy - Statcounter

۳۴ درصد مصرف انرژی برق در سطح شرکت توزیع نیروی برق استان تهران مربوط به صنایع است و اگر صنعتگران در مدیریت مصرف برق تلاش نکنند و در مشارکت در طرح‌های تشویقی را در دستور کار قرار ندهند، وقوغ خاموشی غیرقابل اجتناب خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از باقرشهرنیوز؛ بعدازظهر امروز همایش ارتباط صنعت و برق در سالن اجتماعات شهرک صنعتی شمس اباد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشین بهتویی مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در این مراسم اظهار داشت: ۳۴ درصد مصرف انرژی برق در سطح شرکت توزیع نیروی برق استان تهران مربوط به صنایع است.

وی در ادامه افزود: پیش بینی شده است با توجه به رشد پنچ درصدی مقدار مصرف انرژی برق در سال ۹۷، پیک بار به میزان ۵۸۲۰۰ مگاوات برسد؛ بنابر این در صورت عدم مدیریت مصرف برق و عدم مشارکت در طرح‌های تشویقی، وقوغ خاموشی غیرقابل اجتناب خواهد بود.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان تهران اظهار داشت: در سال ٩٦ تعداد١٦٥ مشترک با شرکت توزیع برق تهران با شرکت در طرح تعطیلات تابستان در زمان پیک بار همکاری داشتند که شرکت نیز حدود ١١ میلیارد ریال بعنوان پاداش به این مشترکین پرداخت نموده است. همچنین در طرح ذخیره عملیاتی سال ٩٦ نیز ٣٦مشترک شرکت کرده اند که ٢.٧میلیارد ریال به مشترکین این طرح پرداخت شد.

بهتویی ضمن دعوت از کلیه صاحبان صنایع در راستای مشارکت در طرح تعطیلات تابستانی صنایع و کمک به کاهش پیک مصرف تصریح کرد: جهت آگاهی از جزییات محاسبه پاداشهای پیش بینی شده، علاقه مندان می توانند به پایگاه اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق استان تهران به نشانی www.tvedc.ir مراجعه نمایند.

تقدیر و تشکر از صنعت‌گرانی که در طرح تعطیلات تابستانه سال ٩٦ مشارکت موثری داشتند.

در ادامه همایش ارتباط صنعت و برق از مشترکین صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شمس آباد که در طرح‌های پاسخگویی بار تابستان ۹۶ (کاهش پیک )
مشارکت موثری داشتند با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.
اسامی برگزیدگان بدین شرح است:
۱- شرکت توربو کمپرسور نفت آسیا به سبب مشارکت در طرح مولدهای دیزلی
۲- شرکت کاغذ سازی کهریزک به سبب مشارکت در طرح تعطیلات و تعمیرات تابستانی
۳- شرکت لوله و ماشین ایران به سبب مشارکت در طرح ذخیره عملیاتی
۴- شرکت سیما چوب بابت مشارکت در طرح ذخیره عملیاتی
۵- آقای حمید سبزعلی جماعت به سبب مشارکت در طرح تعطیلات و تعمیرات تابستانی صنایع
۶-آقای ناصر امیر یزدانی به سبب مشارکت در طرح تعطیلات و تعمیرات تابستانی صنایع

در این همایش اقایان مهندسین معماران، بهتویی و شهبازی در نشستی به پرسش‌های صنعت‌گران شرکت کننده پاسخ دادند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۴۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به راه‌اندازی قرارگاه پدافند شیمیایی استان کرمان در جهت رصد پایش صنایع پرخطر و مواد شیمیایی موجود در استان، طی مکاتبه با سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان و شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان، رصد و پالایش صنایع استان کرمان که در فرآیند انبارش، تولید، حمل و نقل و توزیع از مواد شیمایی خطرناک استفاده می‌کنند، آغاز شد.

در اولین قدم از چرخه مصونیت شیمیایی و بر اساس لیست دریافتی خود اظهاری از سوی سازمان‌های متولی، بازدید از تولیدی چسب خوش چسب و واحد صنعتی رنگ‌سازی بینالود واقع در شهرک صنعتی شماره یک شهر کرمان انجام شد.

طبق این طرح قرار است با حضور نماینده اداره کل پدافند غیرعامل استانداری کرمان طی مدت دو ماه از تمام واحدهای صنعتی پر خطر استان بازدید و اطلاعات مورد نیاز جمع‌آوری شود.

کد خبر 6086699

دیگر خبرها

  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی در سال گذشته
  • رشد ۱۸ درصدی صنعت نساجی در دولت سیزدهم
  • برگزاری نخستین رویداد استارت‌آپی سال در صنعت نساجی اصفهان
  • هدیه ۲۰۰ میلیون ریالی معلم قزوینی برای بازسازی سالن اجتماعات مدرسه
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود