Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: بیش از ۲۰۰ نفر از صاحب نظران و صنایع صاحب تخصص و تجربه از سراسر کشور در این همایش تخصصی که ۲۸ و ۲۹ بهمن در تالار شهر برگزار می‌شود حضور خواهند داشت.
فرخ زاده افزود: استاندارد‌های لجستیک مدیریت بحران در سیستم فرماندهی حادثه، بررسی تهدیدات لجستیکی در فرماندهی موثر حادثه، فرماندهی یکپارچه و برنامه ریزی لجستیک برمبنای هدف درعملیات و الزامات پدافند غیر عامل در سناریوی لجستیک فرماندهی حوادث از جمله سرفصل‌های این همایش دو روزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لجستیک بخشی از علوم نظامی است که به حمل و نقل افراد و تجهیزات اختصاص دارد.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: حضور این اندیشمندان در شیراز به عنوان یکی از مراکز علمی کشور باعث افزایش رویداد‌های علمی و ارتقا سطح دانش در حوزه‌های تخصصی خصوصا رفتارشناسی حریق می‌شود.
فرخ زاده هدف از برگزاری این همایش را مقابله با توسعه تهدید در شرایط اضطراری اعلام کرد.
برای نخستین بار است که همایشی تخصصی در سطح ملی در زمینه فرماندهی حوادث و مقابله با توسعه تهدید در شرایط اضطراری در خارج از تهران برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۴۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین سمپوزیم بین‌المللی شیراز در زمان قاجار برگزار می‌شود

ایسنا/فارس مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از برگزاری نخستین سمپوزیم بین‌المللی «شیراز زمان قاجار» خبر داد و گفت: این سمپوزیوم با بررسی هنرهای سنتی، هنرهای وابسته به معماری و تاریخ دوره قاجار در شیراز پاییز سال آینده برگزار خواهد شد.

محمد ثابت اقلیدی امروز، ۲۸ اسفند در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها این برنامه سال آینده در شیراز و تهران برگزار می‌شود و دبیرخانه آن‌هم در محل اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس به‌زودی شروع به کار خواهد کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس نشست‌های تخصصی با حضور اساتید ملی و بین‌المللی برپایی نمایشگاهی از آثار هنری شیراز دوره قاجار و زندیه ورک شاپ های تخصص هنرهای سنتی برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی، چاپ مجموعه مقالات، سمپوزیم، کاتالوگ نمایشگاه، هنر قاجار و زندیه شیراز همچنین کاتالوگ رویدادهای هنری معاصر شیراز را ازجمله برنامه‌هایی عنوان کرد که در این سمپوزیم پیش‌بینی‌شده است.

ثابت اقلیدی با بیان اینکه برنامه مذکور با حضور پژوهشگران، استادان و صاحب‌نظران متخصص و با همکاری دانشگاه شیراز، دانشگاه هنر شیراز برگزار می‌شود، گفت: طراح این سمپوزیم انجمن هنرهای سنتی استان فارس است که باهدف ارتقاء و شناخت تخصصی‌تر صنایع‌دستی برگزاری این سمپوزیم را تحت عنوان جایگاه صنایع‌دستی در تاریخ هنر معاصر بارویکرد استفاده از علوم میان‌رشته‌ای در ارتقا سطح کیفی صنایع‌دستی وهنرهای وابسته به معماری تصمیم به برگزاری این رویداد بین‌المللی گرفته است.

وی همچنین در خصوص زمان برگزاری این رویداد بین‌المللی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده نشست‌های تخصصی این رویداد بین‌المللی هم از هفته آخر فروردین‌ماه ۱۴۰۳ به‌صورت ماهانه تا زمان برگزاری سمپوزیم که مهرماه سال آتی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • افتتاح قرارگاه تامین نظم و امنیت نوروزی در فارس
  • همایش «مردان بی‌ادعا و زنان تاریخ‌ساز» در شیراز برگزار شد
  • جزییات پذیرش دکتری با آزمون مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی اعلام شد
  • نخستین سمپوزیم بین‌المللی شیراز در زمان قاجار برگزار می‌شود
  • نخستین رویداد کارآفرینی آموزشی در آمل برگزار شد
  • دومینوی تحولات خانواده در جهان؛ تمایزات نسلی و مسئله حجاب یک چالش جهانی و تاریخی
  • برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی آموزشی درآمل
  • تایید پرونده ۲۲ متقاضیان تدریس خبره در دانشگاه علمی کاربردی
  • برگزاری اولین جلسه میز تخصصی نانو فناوری استان اردبیل
  • پرونده ۲۲ متقاضی تدریس خبره در دانشگاه علمی کاربردی تایید شد