Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- عضو مجمع نمایندگان استان تهران با یادآوری اینکه تخصیص حداکثر اعتبارات به منظورتجهیز مراکز آتش‌نشانی دراولویت مجلس و شورای شهر قرار دارد گفت: تاکنون جانثاری آتش‌نشانان جبران‌کننده کمبودهای این بخش بوده است.

به گزارش ایرنا، سهیلا جلودارزاده روز سه شنبه با تایید پیشنهاد یکی از اعضای شورای شهرتهران مبنی بر ضرورت تخصیص حداکثر اعتبارات به سازمان آتش‌نشانی در بودجه 97 گفت: یکی از اتفاقاتی که به طور مکرر در پایتخت تکرار می‌شود، وقوع حریق در بخش‌های مختلف شهر بوده و گاه عمق آنها تا جایی است که یا منجر به فوت یا بروز خسارات گسترده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: بی‌تردید اگر امدادرسانی برای اطفای حریق به سرعت انجام شود از بروز بسیاری از وقایع ناگوار جلوگیری می شود اما نداشتن امکانات کافی باعث عدم موفقیت عملیات‌های امداد و نجات شده است.
عضو مجمع نمایندگان استان تهران تصریح کرد: یک سازمان آتش نشانی باید امکانات لازم به منظور تسریع روند امداد و نجات برای ساختمان‌های بلند که دچار حریق می‌شوند را داشته باشد و این در حالی است که در بسیاری از عملیات‌‌ها جانثاری نیروهای آتش‌نشان کمبودهای این مراکز را جبران می‌کند.
این نماینده مردم درمجلس دهم افزود: تهدید جان آتش‌نشانان یکی دیگر از عواقب کمبود تجهیزات آتش نشانی است، چرا که آنها از امکانات لازم برای زمانی که در تنگنا قرار می‌گیرند، برخوردار نیستند، و این درحالی است که هم باید از لباس ایمنی ویژه و هم کپسول اکسیژن برخوردار باشند که در مواقع حساس مدت زمان بیشتری از خطرات احتمالی در امان بمانند.
جلودارزاده با بیان اینکه کمبود اعتبارات مشکلی بوده که از دیرباز درمورد آتش‌نشانی‌ها وجود داشته است، یادآورشد: امسال مجلس برای تعیین اعتبارات این بخش سخت و زیان‌آور بودن این نوع مشاغل را در بیمه آنها لحاظ کرده است، از سوی دیگر قرار بر این شده که از محل بودجه ملی نیز بخشی به تجهیز آتش‌نشانی‌ها تخصیص یابد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: هم‌اکنون در کنار تلاش‌هایی که برای رفع آلودگی هوا انجام می‌شود تامین اعتبارات آتش‌نشانی‌ها هم از اهمیت بسزایی برخوردار است، چرا که حاصل بی‌توجهی به این بخش زیان به جان و مال مردم است.
به گزارش خانه ملت، عضو مجمع نمایندگان استان تهران، طی پیشنهادی تصریح کرد: یکی از اولویت‌های بودجه شورای شهرها باید تجهیز مراکز آتش‌نشانی باشد و اهمیت این موضوع تا جایی است که اگر لازم باشد باید از بودجه‌های دیگر کسر کرده و برای این بخش که حیات مردم را در بردارد اضافه شود.
سیام*3061*1724*تنظیم: میترا بلندقامتی*انتشار: حسین فتح الهی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۴۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

به گزارش جام‌جم‌آنلاین از روابط عمومی فرمانداری تهران، احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس اسامی ۳۲ نامزد دور دوم انتخابات نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه را اعلام کرد.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران با اعلام این خبر و با اشاره بر اهمیت رعایت قانون از سوی داوطلبین و بهره گیری از چارچوب آن اذعان داشت: تبلیغات انتخابات از ۱۳ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ رای ادامه خواهد داشت، لذا ۳۲ نامزد انتخابات با رعایت قانون شور و شعف انتخاباتی را به شکل مطلوبی در حوزه انتخابیه تهران به نمایش بگذارند.

قیومی اسامی و مشخصات ۳۲ نامزد دور دوم انتخابات نماینده مجلس شورای اسلامی را به شرح ذیل اعلام کرد:

➖آقای سعيد آجورلو فرزند محمد كد نامزد ۲۱
 
➖خانم ريحانه خالقی فرزند محمدعلی كد نامزد ۲۳
 
➖آقای صالح اسكندری فرزند عباس كد نامزد ۲۴
 
➖آقای عطا بهرامی فرزند علی اكبر كد نامزد ۲۵
 
➖آقای علی اصغر پورمحمدی فرزند عباس كد نامزد ۲۶
 
➖آقای علی تهرانی مقدم فرزند محمد كد نامزد ۴۳
 
➖آقای ابوالقاسم جراره فرزند يوسف كد نامزد ۲۷
 
➖آقای محمدحسين حسين زاده بحرينی فرزند محمدعلی كد نامزد ۲۸
 
➖آقای حسن خجسته باقرزاده فرزند حاج اسمعيل كد نامزد ۲۹
 
➖آقای مجتبی رحمان دوست فرزند مرتضی كد نامزد ۳۱
 
➖آقای غلامحسين رضوانی فرزند عبدالرضا كد نامزد ۳۲
 
➖خانم سميه رفيعی فرزند عزت اله كد نامزد ۳۴
 
➖آقای عبدالحسين روح الامينی نجف آبادی فرزند رضا كد نامزد ۳۵
 
➖آقای مجتبی زارعی فرزند حسين كد نامزد ۳۶
 
➖آقای محمد سراج فرزند احمدعلی كد نامزد ۳۷
 
➖آقای عليرضا سليمی فرزند علی اصغر كد نامزد ۳۸
 
➖آقای مهدی شريفيان فرزند هرمز كد نامزد ۳۹

➖آقای حسين صمصامی مزرعه آخوند فرزند حبيب اهل كد نامزد ۴۱

➖خانم زهره طبيب زاده نوری فرزند محمود كد نامزد ۴۲
 
➖آقای ابوالفضل ظهره وند فرزند عباس كد نامزد ۴۵
 
➖آقای ابراهيم عزيزی فرزند قنبر كد نامزد ۴۶
 
➖آقای مهدی عسگری فرزند محمدرضا كد نامزد ۴۷
 
➖آقای پيمان فلسفی فرزند مرتضی كد نامزد ۴۸
 
➖خانم فاطمه قاسم پور فرزند عبدالعلی كد نامزد ۴۹
 
➖خانم زينب قيصری فرزند مطلب كد نامزد ۵۱
 
➖خانم سميه گل پور چمركوهی فرزند سلمان كد نامزد ۵۲
 
➖خانم زهره سادات لاجوردی فرزند سيداسداله كد نامزد ۵۳
 
➖آقای سيدمرتضی محمودی فرزند سيدداود كد نامزد ۵۴
 
➖آقای سيدنظام الدين موسوی فرزند سيدجواد كد نامزد ۵۶
 
➖آقای احمد نادری فرزند حسين كد نامزد ۵۷
 
➖آقای حسين نجابت فرزند حيدرعلی كد نامزد ۵۸
 
➖آقای بيژن نوباوه وطن فرزند علی اكبر كد نامزد ۵۹

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم آغاز شد
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • پس لرزه قرارداد ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چینی‌ها | هرکس فکر می‌کند باید چپاول کند؟
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • اعلام اسامی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران
  • فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز