Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بوشهر-ايرنا- سرمربي تيم فوتبال شاهين شهرداري بوشهرگفت: هواداران واقعي شاهين در هر حالتي بايد حامي تيم باشند و به جاي کارشناسي بازي به حمايت همه جانبه از تيم خود بپردازند.

به گزارش ايرنا، مهدي پاشازاده روز سه شنبه پس از تساوي يک بر يک تيمش برابر مقاومت تهران درجمع خبرنگاران افزود: هواداران اين تيم براي موفقيت شاهين و صعود آن به ليگ يک بايد آستانه صبر خود را بالا ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: راه صعود به ليگ يک راه سخت و دشواري است که تنها راه موفقيت در آن همدلي و اتحاد هواداران تيم براي حمايت از تيم شاهين است.
پاشازاده افزود: اينکه بازيکني در زمين دچار اشتباه و هواداران به انتقاد از وي بپردازند اين امر نمي تواند باعث رفع اشتباه بازيکن شود و تنها تمرکز لازم را از آنان سلب مي کند.
وي در ارتباط با بازي تيم هاي شاهين و مقاومت تهران نيز گفت: باتوجه به قطعي شدن صعود تيم در اين بازي سعي داشتيم به بازيکناني ميدان بدهيم که در بازي هاي گذشته کمتر فرصت بازي پيدا کرده بودند.
پاشازاده ادامه داد: تا شب گذشته نيز حضور حريف در بوشهر براي برگزاري بازي مشخص نبود که اين امر روي روحيه بازيکنان تاثير فراواني گذاشت و آنها نتوانستند در اين ديدار بخوبي ظاهر شوند.
وي گفت: با اين حال در بازي برابر مقاومت بازيکنان عملکرد قابل قبولي داشتند و در صورت خوش شانسي مي توانستيم برنده اين ديدار لقب بگيريم.
پاشازاده افزود: در برخي از پست ها بويژه خط دفاع با کمبود بازيکن مواجه هستيم که اميدواريم با رسيدن بازيکنان مصدوم بخشي از مشکل کمبود بازيکن تيم شاهين برطرف شود.
شاهين با اين تساوي 34 امتيازي شد و رده سومي خود را حفظ کرد و تيم مقاومت نيز با 32 امتياز در رده چهارم قرار گرفت.
با پايان بازي هاي دور مقدماتي شاهين بوشهر، مقاومت تهران، کارون خرمشهر و داماش گيلان جز چهارتيم برتر گروه الف هستند که در مرحله دوم بازي هاي دسته دوم براي صعود به ليگ دسته يک فوتبال کشور با ساير حريفان به رقابت مي پردازند.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهرياري**انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۵۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشک چند سبزپوش در فولادشهر درآمد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در شرایطی امروز در اصفهان به میهمانی ذوب‌آهن رفت که اعضای این تیم در ورزشگاه فولادشهر تنها نبودند و از حمایت برخی هواداران خودی برخوردار بودند.

عده‌ای از هواداران آلومینیوم که تعدادشان کم هم نبود از اراک به اصفهان سفر کردند و در جایگاه میهمان ورزشگاه فولادشهر نظاره‌گر نبرد تیم خود با ذوب‌آهن شدند. این هواداران در طول 90 دقیقه به حمایت از مجتبی حسینی و شاگردانش پرداختند و طرفداری خود را نشان دادند.

البته اتفاقات ثانیه‌های پایانی بازی باعث شد تا این هواداران با ناراحتی ورزشگاه فولادشهر را ترک کنند. دوگلی که آلومینیوم در وقت‌های اضافی نیمه دوم دریافت کرد، موجی از ناراحتی را به سکوی میهمان ورزشگاه آورد. هرچند که آنها با وجود ناراحتی از شکست تیم خود به حمایت از تیم خود پرداختند و از تلاش اعضای تیم‌شان تشکر کردند.

دیگر خبرها

  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • تقدیر باشگاه سپاهان از هواداران در انزلی (عکس)
  • رابطه ربیعی و ذوبی‌ها دوباره عاشقانه شد(عکس)
  • اشک چند سبزپوش در فولادشهر درآمد(عکس)
  • حضور معدود هواداران سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران +فیلم
  • پاشازاده: استقلال ۸۰ دقیقه بااقتدار بازی کرد
  • پرسپولیس در یک جام دیگر هم مدعی است
  • پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم
  • معرفی برترین‌های جایزه سالانه ادبی بشیر علوی در منطقه دلوار
  • بزرگترین سرمایه فولاد برای بقا در لیگ (عکس)