Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-03-19@04:22:18 GMT

چرا منشا در آسیا موفق‌تر از لیگ است؟

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۸۵۰۸۴

چرا منشا در آسیا موفق‌تر از لیگ است؟

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - منشا در بازی‌هایی از این فصل که انگیزه داشت، تیمی جلودارش نبود.

به گزارش وبسایت نود، اولین گل پرسپولیس در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را گادوین منشا به ثمر رساند. بازیکنی که در این فصل انتقادات زیادی را تحمل کرده بود و حتی صدای برانکو را هم بابت نمایش‌های ضعیف‌اش درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو بعد از تساوی خانگی مقابل گسترش‌فولاد در اظهارنظری کم‌سابقه گفت که گلزن باید مادرزاد باشد و به فکر حضور وحید امیری در خط حمله به جای گادوین منشاست. از صحبت‌های برانکو مشخص بود که او می‌خواست تلنگری به منشا بزند. منشا در این فصل به خصوص از زمان رفتن طارمی، حس رقابت‌اش را از دست داده و مشکل عمده‌اش، کمبود انگیزه است.

با مرور نمایش‌ منشا در بازی‌های بزرگ، مشخص می‌شود که او نیاز به انگیزه دارد تا گل بزند. معدل نمره این فصل گادوین منشا در سایت نود، از عدد سه هم عبور کرده است. ولی او هر وقت که انگیزه داشت، نمره خوبی گرفت. مثل بازی با تیم سابق‌اش یعنی پیکان که بهترین نمره فصل‌اش را هم گرفت. منشا به پیکان گل زد تا نمره 2 را کسب کند. یا دیدار دربی که پر از هیجان بود و با کسب نمره 2.5 یکی از بهترین‌های زمین بود. همچنین اولین بازی فصل که منشا می‌خواست خودش را به قرمزها ثابت کند نمره خوب 2.5 را کسب کرد.

منشا همیشه در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هم خوب بوده است. این بازیکن با احتساب گل امروز به نسف‌قرشی، 5 بار در لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس گل زده است. در حالی که فقط چهار گل در لیگ برتر زده است. و این یعنی اینکه منشا در بازی‌های بزرگ و حساس، انگیزه دارد و زمانی که انگیزه داشته باشد، گل می‌زند. منشا در بازی امروز 9 تا از 14 دوئل‌اش را برد و همچنین در 70درصد از نبردهای هوایی‌اش پیروز بود.

 

 

14001

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۵۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی الهلال و ضمک+ فیلم

تیم‌های فوتبال الهلال و ضمک در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ حرفه‌ای عربستان به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی الهلال به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و ضمک شامگاه _شنبه بیست‌وششم اسفند_ در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ حرفه‌ای عربستان از ساعت ۲۲:۳۰ با یکدیگر دیدار کردند، این دیدار در نیمه نخست بسیار نزدیک و پایاپای پیش رفت، هیچکدام از این دو تیم موفق به باز کردن دروازه حریف وی نشدند.

در نیمه دوم بازی و در دقیقه ۷۹ سالم الدوساری موفق شد از روی پاس ساویچ اولین گل این دیدار را به نفع الهلال به ثمر برساند.

دقیقه ۸۶ آنتولیک از توانست گل اول ضمک را به ثمر رسانده و نتیجه بازی را به تساوی بکشاند. پس از اخراج الانازی، الهلال با زیاد کردن فشار بر روی حریف خود توانست در دقایق پایانی وقت‌های اضافه توسط میشل به گل برتری این دیدار برسند.

خلاصه بازی الهلال و ضمک

کد خبر 736869

دیگر خبرها

  • عطر «اُدو اسپیس»؛ فضا چه بویی دارد و منشا این بو کجاست؟!
  • ترس بایرن از مصدومیت کین: کاش جدی نباشد!
  • ریسک ژاوی روی انگیزه انتقام ستاره بارسلونا
  • خلاصه بازی الهلال و ضمک+ فیلم
  • تارتار: اگر انگیزه نداشته باشیم در لیگ مشکل پیدا می‌کنیم
  • تارتار: اگر انگیزه لازم را نداشته باشیم، در لیگ به مشکل می‌خوریم/ امیدوارم فردا روند خوب ملوان بازگردد
  • حسن الهیدوس از بازی های ملی خداحافظی کرد
  • ژائو فلیکس: مقابل اتلتیکو مادرید انگیزه مضاعف دارم
  • اهواز در انتظار تماشای فوتبال آرژانتینی
  • انگیزه خاص رحمان جعفری مقابل تیم سابق