Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در پیامی، سانحه‌ی سقوط هواپیمای مسافربری روسیه را به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور و خانواده‌های قربانیان این حادثه، تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای ولادیمیر ویچ پوتین

رئیس جمهوری فدراسیون روسیه؛

سانحه سقوط هواپیمای مسافربری آنتونوف ۱۴۷ خط هوایی ساراتوف روسیه، موجب تاسف و تاثر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن ابراز تسلیت و اعلام همدردی به جناب‌عالی و خانواده‌های قربانیان این سانحه، سلامتی و موفقیت آن‌جناب و سربلندی و بهروزی مردم فدراسیون روسیه را آرزومندم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۵۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی پیروزی پوتین را تبریک گفت


به گزارش تابناک، «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران با ارسال پیامی، پیروزی قاطع و انتخاب مجدد ولادیمیر پوتین به‌عنوان رئیس‌جمهور فدراسیون روسیه را صمیمانه تبریک گفت.

طبق گزارش سفارت ایران در مسکو، رئیسی در این پیام ضمن ابراز خرسندی از روند رو به رشد روابط فی‌مابین، بر گسترش بیش از پیش مناسبات ۲ کشور تاکید کرد.

بر اساس گزارش کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه، بیش از ۹۹.۵ درصد آرا تا ساعت ۷ صبح به وقت مسکو شمارش شده و پوتین با ۸۷.۳۲ درصد پیشتاز رقابت‌های ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ است.

«نیکولای خاریتونوف» از حزب کمونیست با ۴.۳ درصد، «ولادیسلاو داوانکوف» از حزب «مردم جدید» با ۳.۸ درصد و «لئونید اسلوتسکی» از حزب «لیبرال دموکرات‌ها» با ۳.۲ درصد در رده‌های بعدی قرار دارند.

پوتین نتایج اولیه را به عنوان نشانه‌ای از «اعتماد و امید » به او ستود و گفت: «ما وظایف زیادی در پیش داریم. زمانی که ما محکم ایستادیم، هیچ کس نتوانست ما را بترساند، اراده و وجدان ما را سرکوب کند. آن‌ها در گذشته شکست خوردند و در آینده نیز شکست خواهند خورد».

دیگر خبرها

  • پیام تبریک بشار اسد به پوتین به مناسبت پیروزی در انتخابات
  • پیام رئیسی به انتخاب مجدد پوتین به‌ رئیس‌جمهوری
  • پوتین: مرگ ناوالنی غم‌انگیز بود
  • پیام تمدید ریاست جمهوری پوتین برای پنجمین بار از نگاه زیدآبادی
  • رئیسی پیروزی پوتین را تبریک گفت
  • پیام صمیمانه رئیسی به پوتین پس از پیروزی در انتخابات روسیه
  • پوتین دوباره رئیس جمهوری روسیه شد | جزئیات انتخابات ریاست جمهوری در این کشور
  • پوتین ۸۷.۳۲ درصد آرا را بدست آورد/ آغاز پیام‌های تبریک
  • پیروزی پوتین قطعی شد
  • شرط پوتین برای صلح با اوکراین