Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنانم تلاش زیاد کردند و لایق این پیروزی بودند.

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی سه بر صفر سه شنبه شب پرسپولیس در هفته نخست رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مقابل نسف قارشی ازبکستان در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران گفت: قبلا هم گفته بودم بازی اول بسیار سخت است مخصوصا اگر باید در خانه بازی کنی و گزینه برد باشی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازیکنانم باز هم بردند. آنها کاملا لایق برد نشان دادند و سطح بسیار بالایی از بازی را نشان دادند. از هواداران ممنونم که در طول بازی، یار ما بودند و همینطور تبریک ویژه به بازیکنانم می گویم که بازی زیبا انجام دادند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط تیمش تصریح کرد: برد برایمان خیلی مهم بود. چون بازی بزرگی در قطر داریم. نشان دادیم توان و دانش بالایی برای برد داریم. طبیعی است انتظار داشته باشم همیشه ببریم. به علی علیپور هم که دوگل تیم را زد تبریک می گویم. همین موضوع نشان می دهد می توانیم ببریم و بازی خوب انجام دهیم و نتیجه بگیریم.

وی در خصوص عدم استفاده از محسن مسلمان گفت: به خاطر اینکه فرد دیگری را جای او گذاشتم. اگر از حسین ماهینی هم در خط هافبک استفاده کردم به این خاطر بوده که در پستی بازی می کند که فوتبالش را در همان پست هافبک دفاعی آغاز کرد. کمال کامیابی نیا سه هفته مصدوم بود و نوراللهی هم مصدومیت مختصری از مچ پا داشت. معمولا تیمی هم که برنده می شود تغییر پیدا نمی کند.

سرمربی سرخپوشان پایتخت در خصوص ادامه بازی های این تیم در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در لیگ قهرمانان آسیا بازی ها یک سطح بالاتر از بازی های داخلی است. سخت ترین بازی های باشگاهی آسیا در لیگ قهرمانان رقم می خورد. حداکثر انگیزه و اراده را باید داشته باشیم تا موفق شویم.

برانکو ایوانکوویچ در خصوص موفقیت گادوین منشا در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و عدم گلزی های متوالی اش در لیگ برتر ایران خاطر نشان کرد: منشا فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا هم خیلی خوب برایمان بازی کرد. برای او طبیعی است کار ساده ای نباشد در لیگ برتر ایران به راحتی گل بزند. چون همه او را می بندند. اما موفقیتش بستگی به شرایط خودش دارد. ما انتظار داریم بیشتر از اینها هم گل بزند و بهترین عملکرد را داشته باشد. او بازی می کند تا موفق شود. او با علیپور خط حمله خطرناکی را ایجاد می کند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۵۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب کم فروغ علیپور برای ژیل ویسنته مقابل اروکا

به گزارش ورزش سه، در هفته سی و یکم لیگ پرتغال دو تیم ژیل ویسنته و اروکا مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این بازی در نهایت در شب حضور یک ساعته علی علیپور با نتیجه ۲-۲ خاتمه پیدا کرد.

علیپور در این جدال چندان اثرگذار نبود و در ۶۰ دقیقه حضورش تنها یک بار اقدام شوت‌زنی کرد که ضربه پای چپش با اختلافی زیاد از کنار دروازه بیرون رفت و بعد از مدافعان اروکا با حواس جمعی تمام به دنبال تعقیب علیپور بودند.

او در این بازی در ۷ دوئل پیروز شد و نکته حایز اهمیت این است که هیچ بازیکنی در جریان تساوی ۲-۲ این دو تیم این میزان پیروزی در نبرد های تک به تک را نداشته است.

علیپور ۲۸ ساله تا اینجای فصل در ۱۶ بازی تنها ۲ گل به ثمر رسانده که آخرین گل او به براگا بود و از آن مدت، در ۴ بازی حضورش بیشتر از دقیقه ۶۰ کمتر می‌شود.

دیگر خبرها

  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • شب کم فروغ علیپور برای ژیل ویسنته مقابل اروکا
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما