Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-30@06:27:06 GMT

تردد اتوبوس در خوزستان ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۸۵۶۳۸

خرداد: رئیس پلیس راه خوزستان گفت: با توجه به کاهش شعاع دید، تردد اتوبوس در همه محورهای استان را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کردیم.
به گزارش خرداد به نقل از مهر؛ سرهنگ رضا دولتشاهی اظهار کرد: در حال حاضر محورهای اهواز به سمت ماهشهر، هندیجان، امیدیه و رامشیر وضعیت بسیار نامناسبی دارند.
وی با اشاره به اینکه متأسفانه شعاع دید در برخی نقاط حتی به پنج متر رسیده است، افزود: همه تیم ها در محورهای مختلف مستقر هستند و در این شرایط آب و هوایی خدمات رسانی نه تنها کم نشده بلکه افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس راه خوزستان تصریح کرد: در محور ماهشهر به هندیجان ابتدا فقط تردد کامیون، تریلر و تانکر را محدود کردیم ولی در حال حاضر خودروهای سبک هم ممنوع شده است.
سرهنگ دولتشاهی بیان کرد: با توجه به کاهش شعاع دید، تردد اتوبوس در همه محورهای استان را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کردیم.
وی ادامه داد: در محور اهواز به ماهشهر نیز تردد هر نوع کامیون، تریلر و ماشین سنگین ممنوع اعلام شده است. البته شعاع دید در این محور هم کاهش داشته ولی تردد خودروهای سبک را ممنوع نکردیم.
رئیس پلیس راه خوزستان خبر داد: تاکنون تصادفات زیادی داشتیم ولی اکثرا خسارتی هستند؛ امروز حدود ۱۰ فقره تصادف خسارتی و دو فقره تصادف جرحی داشتیم.
وی در پایان گفت: سه تریلر در محور ماهشهر به هندیجان با هم برخورد و بار یکی از این تریلرها که بنزین بوده نشت کرده است؛ همه نیروها در محل حادثه حاضر و در حال تخلیه بنزین هستند. برچسب ها: خوزستان ، گرد و غبار ، حوادث

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۵۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد محور کرج – چالوس

به گزارش خبرگزاری مهر، محور کرج - چالوس از کیلومتر ۱ تا ۶ (محدوده کندر) به دلیل ادامه عملیات عمرانی (فنس کشی سنگ) از تاریخ ۹ اردیبهشت تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰ مسدود است.

لذا تردد از ابتدای محور فوق (ابتدای میدان امیرکبیر) تا کندر در زمان اجرای عملیات ممنوع است و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

کد خبر 6090652

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • انسداد محور کرج – چالوس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • چهارخطه شدن ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می شود