Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@10:11:11 GMT

پاره کردن پرچم اسرائيل در صحن پارلمان تونس

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۸۵۹۹۴

پاره کردن پرچم اسرائيل در صحن پارلمان تونس

خبرگزاري آريا - يکي از نمايندگان پارلمان تونس، پرچم رژيم صهيونيستي را در داخل پارلمان اين کشور، پاره کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از نوشته پايگاه اينترنتي عربي 21، «عمار عمروسيه» نماينده پارلمان از جبهه مردمي تونس، روز سه شنبه، در اعتراض به اقدام کميسيون حقوق و آزادي و بارها به تعويق افتادن بررسي پيش نويس قانون جرم تلقي شدن عادي سازي روابط با اسرائيل، در جلسه عمومي پارلمان تونس، پرچم اين رژيم اشغالگر را پاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عمروسيه، به همراه چند تن از ديگر نمايندگان تونسي، «محمد الناصر» رئيس پارلمان تونس را مسئول ارسال نکردن دعوتنامه براي حضور نمايندگان رياست جمهوري و وزارت خارجه در جلسه مجلس و اعلام نکردن زمان برگزاري اين جلسه به خبرنگاران و يا قرار دادن آن در پايگاه رسمي پارلمان، دانستند.
عمروسيه پرچم اسرائيل را پاره کرد و درحالي که نمايندگان حاضر در پارلمان، براي او دست مي زدند، فرياد زد «زنده باد فلسطين زنده باد انقلاب فلسطين»
کميسيون حقوق و آزادي پارلمان تونس، براي دومين بار متوالي، به علت حضور نداشتن برخي نمايندگان رياست جمهوري و وزارت خارجه در جلسه، بررسي پيش نويس قانون جرم تلقي شدن عادي سازي روابط با اسرائيل را به تاخير انداخت.
اين نمايندگان، حضور نيافتن خود را دريافت نکردن هيچ گونه دعوتنامه رسمي از پارلمان، عنوان کردند.
116/111

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۵۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس

جلسه تمرینی بازیکنان استقلال دیروز (جمعه) با حضور هواداران به میزبانی کمپ مرحوم حجازی برگزار شد.

هواداران آقا و خانم از ساعت ۱۲ وارد کمپ شدند و پیش از ورود بازیکنان به تشویق اعضای تیم پرداختند.

امیرحسین صادقی، حمید بابازاده، رضا رجبی، بهتاش فریبا، کامیار کاردان و عباس سرخاب دو پیشکسوت آبی پوشان بودند که در جلسه تمرینی امروز حضور داشتند. مهدی هاشمی‌نسب، مربی استقلال در این تمرین غایب بود.

اما در میان قاب‌های جذاب این تمرین، یکی از جذاب‌ترین سوژه ها، تصویر بوسه همسر رافال سیلوا بر دستان وی است که در ادامه میبینید.

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس
  • تصویب طرحی در آمریکا برای جرم‌انگاری انتقاد از اسرائیل
  • نطق تماشایی نماینده بلژیک در پارلمان اروپا درباره حمله ایران
  • رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟
  • ترس در پاریس؛ رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور
  • نطق‌ شنیدنی در پارلمان اروپا درباره حمله ایران به اسرائیل
  • تصمیم‌گیری برای مردم؛ فیلم یک جلسه دولتی با حضور وزیر را ببینید