Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا امسال هم روند پارسال را در آسیا داشته باشیم تا بتوانیم موفق شویم.

به گزارش وبسایت نود، محمد انصاری بعد از پیروزی سه بر صفر پرسپولیس مقابل نسف‌قرشی گفت: اولین بازی در هر تورنمنت سخت‌ترین مسابقه است خدا را شکر ما توانستیم در این بازی عملکرد خوبی داشته باشیم و هر سه امتیاز را بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از قبل از بازی برنامه‌ریزی کردیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم و در این مسابقه به هدفمان برسیم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد.

مدافع پرسپولیس در ادامه در رابطه با هدف‌گذاری پرسپولیس تصریح کرد: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا مثل پارسال در آسیا روند خوبی داشته باشیم و بتوانیم موفق شویم.

انصاری در رابطه با اینکه نسف‌قرشی مهاجم خوب دارد و آیا برنامه‌ای برای کنترل او داشته‌اند، عنوان کرد: همه بچه‌ها نشان دادند در دفاع تیمی چقدر خوب هستند. ما تمام تلاشمان را کردیم تا در این بازی از پس مهاجمان حریف بربیاییم و عملکرد خوبی داشته باشیم.

 

1004

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۶۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قربانی: حضور در روسیه موجب پیشرفتم خواهد شد

لژیونر ایرانی تیم فوتبال اورنبورگ روسیه، گفت: یکی از برنامه‌ها و اهداف من رسیدن به پیراهن تیم ملی‌است و امیدوارم در اردوی تیم ملی عملکرد خوبی داشته باشم تا به مهره ثابت و موثری تبدیل شوم.

به گزارش مشرق، محمد قربانی که برای حضور در اردوی تیم ملی به ایران بازگشته است در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: با توافق باشگاه‌های سپاهان و اورنبورگ، انتقالم به روسیه انجام شد و حدود یک ماه است در این تیم روسی بازی می‌کنم. در این مدت در لیگ روسیه در ۲ بازی به صورت ثابت و تعویضی به میدان رفته‌ام و در بازی گذشته که ثابت بودم توانستم یکی از گل‌های پیروزی بخش تیمم را به ثمر برسانم. امیدوارم بتوانم در این کشور توانایی خود را نشان دهم چرا که لیگ روسیه به هر بازیکن کمک می‌کند تا پیشرفت کند.

وی ادامه داد: هدفم از انتخاب روسیه پیشرفت بود و برای رسیدن به تیم‌های بزرگ باید عملکرد خوبی داشته باشم تا به اهدافم برسم.

بازیکن سابق سپاهان در پاسخ به این سوال که چرا در فهرست تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا حضور نداشت، گفت: به نظر امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی احترام می‌گذارم. جام ملت‌ها تمام شده و اکنون باید بهترین عملکردم را به جا بگذارم. امیدوارم در اردوی جدید تیم ملی عملکرد خوبی داشته باشم.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • عالیشاه: ۹ بازی دیگر باقی مانده امیدوارم بهتر از این باشیم
  • خبر مهم درویش در مورد تمدید قرارداد بازیکنان
  • ویه‌را: مشکل بزرگ پرسپولیس را قبول دارم/ خوشحالم لیگ تعطیل شد
  • قربانی: حضور در روسیه موجب پیشرفتم خواهد شد
  • شب تلخ مهری و آپوئل با خوشحالی تمام شد!
  • مدیر گل‌گهر: می‌خواهیم بر مسائل فنی متمرکز باشیم
  • تارتار: اگر انگیزه لازم را نداشته باشیم، در لیگ به مشکل می‌خوریم/ امیدوارم فردا روند خوب ملوان بازگردد
  • عنایتی: امیدوارم اوسمار بعد از بازی به ما طعنه نزند
  • رضا عنایتی: پرسپولیس باهوش است؛ خیلی از امتیازات را به خاطر داوری از دست دادیم
  • شمسایی: تیم‌های اول و دوم دنیا با ایران بازی نمی‌کنند/ حواله نمی‌خواهیم ولی به فوتسال هم توجه کنند+فیلم