Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معاون امور صنايع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: بخش خصوصي واقعي در طرح نوسازي خودروهاي فرسوده توانمندي‌هاي خود را نشان دهد.
به گزارش شاتا، محسن صالحي نيا در پنجمين همايش بين المللي صنعت خودرو اين صنعت را در افزايش اشتغال، نوآوري، ايجاد ارزش افزوده و توسعه زنجيره تامين داراي سهم بسزايي دانست و افزود: همايش بين المللي صنعت خودرو در دولت تدبير و اميد شکل گرفت و تاکنون توانسته نقش خوبي ايفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه شرکت کنندگان همايش بايد جاري سازي سياست‌هاي تبيين شده محوري تا افق 1404 را در سخنراني‌ها و پنل‌هاي مختلف مورد بررسي قرار دهند، تصريح کرد: براي اجرايي کردن اهداف و سياست‌هاي وزارت صنعت، معدن و تجارت در اين حوزه که توسعه همکاري‌هاي مشترک بين المللي، توسعه پلتفرم‌هاي مشترک، توسعه همکاري‌هاي دانشگاهي و توجه به توانمندي‌هاي قطعه سازي است پيگير هستيم.
صالحي نيا ادامه داد: يکي از سياست‌هاي ما اين است که ظرفيت قطعه سازي بر اساس فناوري‌هاي نوين و ويژگي‌هاي قطعات به لحاظ آلايندگي و ديگر شاخصه‌هاي موجود افزايش يابد.
معاون امور صنايع وزارت صنعت، معدن و تجارت يکي از محوري‌ترين پروژه‌هاي اين وزارتخانه را رقابتي کردن توليد محصولات با نوسازي و بهسازي خطوط توليد دانست و گفت: نوسازي خودروسازي و صنعت قطعه سازي در اين استراتژي تعريف مي‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۶۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس علی آبادی وزیر صنعت معدن و تجارت کابینه سیزدهم، شامگاه دوشنبه وارد استان مرکزی، پایتخت صنعتی کشور شد و در شهرستان اراک، در پاویون مورد استقبال رسمی استاندار مرکزی، مسؤولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

در این سفر قرار است امروز سه شنبه وزیر در سی و دومین همایش بین‌المللی مهندسی مکانیک در دانشگاه صنعتی اراک حضور پیدا کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفر خود با فعالین اقتصادی و تشکل‌های حوزه صنعت نشست خواهد داشت و از شرکت دانش بنیان انرژی صنعت خاورمیانه در اراک، بازدید می‌کند.

کد خبر 6098853

دیگر خبرها

  • فروش فوری خودرو ریسپکت ۲ ویژه خودرو فرسوده + جزئیات
  • فروش فوری خودرو ریسپکت ۲ ویژه خودرو فرسوده +جدول
  • ثبت بیش از ۲۰۰ هزار شرکت تعاونی در سیستان و بلوچستان
  • اتکا صرف به خودروهای بنزین عاملی در بروز ناترازی بنزین
  • بازدید معاون رئیس‌جمهور از زخم کهنه صنعت لرستان
  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد