Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@18:41:49 GMT

حل مشکلات ایثارگران قزوینی در دستور کار قرار دارد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۸۶۳۲۴

حل مشکلات ایثارگران قزوینی در دستور کار قرار دارد

قزوین-ایرنا-معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: حل مسایل و مشکلات جامعه ایثارگران استان و اجرای قانون جامع خدمات رسانی به این قشر مورد توجه قرار دارد.

به گزارش سه شنبه شب ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین، علیرضا آشناگر در دیدار با مدیرکل بناد شهید و امور ایثارگران استان با بیان اینکه خانواده‌های شهدا و ایثارگران صاحبان اصلی نظام هستند،افزود: ما در چهارچوب وظایف قانونی هر نوع خدمتی که در رفع مشکلات این قشر معظم جامعه انجام دهیم، دریغ نخواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به بزرگداشت روز شهدا اشاره کرد و گفت: در برگزاری برنامه‌های این مناسبت، مساعدت‌های لازم را انجام خواهیم داد.
آشناگر همچنین گفت: در راستای رفع مسایل اشتغال و اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران آماده هر گونه همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین هستیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین نیز با طرح مسایل و مشکلات جامعه ایثارگران،گفت: در رفع این مشکلات نیازمند همکاری معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین و سایر دستگاه‌های اجرایی هستیم.
غلامرضا حقایق پور با بیان اینکه امروز بزرگترین چالش کشور اشتغال است،افزود: جامعه ایثارگران نیز با این مشکل درگیر هستند که در رفع آن باید مسئولان دولتی و بخش خصوصی با ما بیشتر همکاری کنند.
وی به بزرگداشت روز شهدا اشاره کرد و ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین هر ساله به این مناسبت اجرای برنامه‌های مختلفی را در دستور کار خود دارد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: بزرگداشت روز شهدا فرصت مغتنمی است تا فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج و سیره شهدا را به قشرهای مختلف مردم به ویژه نسل امروز انتقال دهیم.
وی همچنین بر همکاری مسئولان دستگاه‌‌ها در اجرای برنامه‌های بزرگداشت روز شهدا و قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران تاکید کرد.
استان قزوین سه هزار شهید به جمهوری اسلامی تقدیم کرده و دارای بیش از هفت هزار جانباز است.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۶۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی

رضا جلیلی رئیس هیات بوکس استان قزوین گفت: مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور از ۵ تا ۱۰ اردیبهشت ماه در سالن ۳ هزار نفری شهر ملایر استان همدان برگزار شد.

وی افزود: پیکار‌های این تورنمنت حکم انتخابی تیم ملی نوجوانان را داشت که با حضور بوکسور‌های تمام استان‌های کشور انجام شد.

رئیس هیات بوکس استان قروین اضافه کرد: از استان قزوین نیز تیمی متشکل از ۷ بوکسور، یک سرپرست و یک مربی در این مسابقات شرکت کرد.

جلیلی به نتایج کسب شده توسط بوکسور‌های قزوینی اشاره کرد و گفت: در این رویداد ملی سید محمد میری در وزن ۴۶ کیلوگرم، امیر علی محمدی در ۵۲ کیلوگرم، امیر حسین آقاجانی در ۶۶ کیلوگرم و ابوالفضل کاظمی در ۷۰ کیلوگرم برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

وی بیان کرد: در پایان این تورنمنت، سید محمد میری و امیرعلی محمدی توانستند دو مدال برنز مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان را کسب کنند.

رئیس هیات بوکس استان قزوین گفت: ماه آینده نیز بوکسور‌های رده نونهالان و جوانان قزوین نیز به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳