Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اداری و مالی کمیسیون انتخابات افغانستان اظهارداشت که طرح حوزه‌های انتخاباتی حدود ۱۰ ماه قبل به ریاست جمهوری این کشور ارسال شده اما این کمیسیون هنوز پاسخی دریافت نکرده است. ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳ بین الملل آسیا-اقیانوسیه شبه قاره نظرات

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از «دید»، «معاذالله دولتی» معاون اداری و مالی کمیسیون انتخابات افغانستان اعلام کرد که دولت این کشور به درخواست‌های این کمیسیون پاسخی نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دولت افغانستان با گذشت 10 ماه هنوز درباره طرح حوزه‌های انتخاباتی پاسخی به کمیسیون انتخابات این کشور نداده است.

بر اساس قانون اساسی افغانستان کابینه دولت باید این طرح را رد یا تایید کند.

دولتی اظهار داشت: بر اساس این طرح، ولایت‌هایی که از لحاظ جمعیت و شماری کرسی در پارلمان و سنای افغانستان دارند به حوزه‌های انتخاباتی تقسیم خواهد شد.

معاون اداری و مالی کمیسیون انتخابات افغانستان هشدار داد اگر حکومت وحدت ملی درباره تعیین حوزه‏‌های انتخاباتی به این کمیسیون پاسخی ندهد، انتخابات آینده مانند انتخابات‏‌های گذشته برگزار خواهد شد.

این در حالی است که طرح کوچک سازی حوزه‌های انتخاباتی، مخالفان و موافقانی دارد.

قرار است انتخابات آینده در 16 تیرماه سال آینده برگزار شود اما یک عضو ارشد کمیسیون انتخابات افغانستان اظهارداشت که انتخابات شورا‏‏ها و پارلمان این کشور در سال 97 با تخیر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/.

R36461/P36461/S8,87,91/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "افغانستان"

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۶۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین نتیجه انتخابات ریاست جمهوری روسیه؛ پوتین چقدر رای آورد؟

نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری روسیه حکایت از پیشتازی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور با کسب ۸۷ درصد آرا حکایت دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از اسپوتنیک، طبق نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری روسیه، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه تاکنون موفق شده است ۸۷ درصد از آرا را کسب کند.

در همین زمینه، شبکه خبری المیادین به نقل از رئیس کمیسیون انتخابات روسیه نوشت: با شمارش ۲۴ درصد آرا، پوتین موفق به کسب ۸۷ درصد آرا شده است.

کمیسیون انتخابات روسیه اعلام کرد پوتین در انتخابات ریاست جمهوری زاپروژیا، خرسون، دونتسک و لوهانسک پیروز شد.

«اِلا پامفیلووا» رییس کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه اعلام کرد که میزان مشارکت رای‌دهندگان در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه تا ساعت ۲۰:۲۴ (به وقت مسکو) به ۷۳.۳۳ درصد در سراسر کشور رسیده است.

همزمان رئیس کمیسیون منطقه‌ای انتخابات گفت: میزان مشارکت در رای گیری الکترونیکی از راه دور در انتخابات روسیه به ۹۴ درصد رسید.

رأی‌گیری انتخابات هشتمین دوره ریاست‌جمهوری روسیه روز یکشنبه (۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲) وارد سومین و آخرین روز خود شده است.

شرکت مخابراتی روس‌تلکام گزارش داد تنها در ۲۴ ساعت اول رأی‌گیری انتخابات ریاست جمهوری روسیه، بیش از ۹۰ هزار حمله سایبری به سامانه‌های انتخاباتی این کشور صورت گرفته است.

ستاد نظارت بر انتخابات مسکو اعلام کرد بیشتر سرور‌هایی که از آنها به سامانه‌های انتخاباتی پایتخت حمله می‌شود، در آمریکا و انگلیس قرار دارند.

tags # ولادیمیر پوتین سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • پوتین با قاطعیت در کرملین ماند
  • جدیدترین نتیجه انتخابات ریاست جمهوری روسیه؛ پوتین چقدر رای آورد؟
  • پیشتازی قاطع پوتین در انتخابات ریاست جمهوری روسیه
  • مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری روسیه به ۷۳ درصد رسید
  • مشارکت بیش از ۷۰ درصدی روس‌ها در انتخابات ریاست جمهوری
  • مشارکت در انتخابات روسیه به ۶۵ درصد رسید
  • مشارکت در انتخابات روسیه به ۶۲ درصد رسید
  • مشارکت انتخاباتی روس‌ها از ۵۸ درصد گذشت
  • مشارکت ۵۷ درصدی در روز دوم انتخابات ریاست جمهوری روسیه
  • مشارکت ۵۰ درصدی روس ها در انتخابات ریاست جمهوری