Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-03-28@21:06:03 GMT

خط قرمز ما رد شود؛ به اسد حمله می‌کنیم!

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۸۷۰۱۲

وزیر انرژی رژیم صهیونیستی مدعی شد بین ارتش سوریه و حزب‎الله تفاوتی نیست و هرگونه تهدیدی را با حمله به نیروهای بشار اسد پاسخ می‎دهیم.به گزارش بلاغ، «یووال اشتاینیتز» وزیر انرژی رژیم صهیونیستی در تلاش برای اینکه حادثه سقوط جنگنده این رژیم را به فرصتی برای توجیه رفتارهای تهاجمی تل‌آویو تبدیل کند، مدعی شد: از دید اسرائیل، بشار اسد و حزب‌الله یکی هستند و در صورت جنگ، اجباری نمی‌بینیم که فقط منشاء حمله را هدف قرار دهیم؛ بلکه جبهه صحیح را انتخاب می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته جروزالم‌پست، اشتاینتیز که یکی از 12 عضو کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی است اولین خط قرمز این رژیم را تبدیل کردن سوریه به یک پایگاه نظامی برای نیروهای اطلاعاتی، دریایی و هوایی ایران عنوان کرد.

خط قرمز دوم، به ادعای او این است که سوریه به ارتقاء توانمندی‌های موشکی حزب‌الله لبنان و تبدیل کردن سلاح‌های حزب‌الله به موشک‌های نقطه‌زن کمک کند. وی در ادامه این ادعاها گفت امروز تفاوتی بین سوریه و حزب‌الله لبنان وجود ندارد و ارتش سوریه و حزب‌الله هر دو مطالبات ایران را برآورده می‌کنند. 

بیشتر بخوانید:

دو راهی سخت و پرخطر اسرائیل

وی گفت: «رژیم اسد، یک حلقه وصل ضعیف در محور شیعی ایران است و من فکر می‌کنم اسد اگر بخواهد سوریه را به پایگاهی برای انتقال موشک‌های نقطه‌زن ایران به لبنان تبدیل کند بایستی به خوبی در این باره تأمل کند، چون او با این کار به خودش، دولتش و ارتشش لطمه خواهد زد.»

«عبدالباری عطوان»، سردبیر روزنامه رأی‌الیوم لحن تهدیدآمیز رژیم صهیونیستی علیه ایران و محور مقاومت را «تهدید پوشالی» خوانده است. وی نوشته این تهدیدات «بیشتر از اینکه بیانگر قدرت و توان اسرائیل باشد حاکی از نگرانی و وحشتی است که تا حالت هیستریک پیش رفته است.»  

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۷۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب‌الله به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی

منابع رسانه‌ای ظهر امروز (سه‌شنبه) از حمله موشکی حزب‌الله لبنان به چند موضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، شبکه المیادین در این باره گزارش داد: چند موشک از خاک لبنان به سمت یک هدف نظامی اسرائیل در شهرک «آویویم» شلیک شد.

طبق این گزارش، یک هدف نظامی رژیم صهیونیستی در مقابل شهر «عیتا الشعب» مورد اصابت قرار گرفت.

در همین راستا، رسانه‌های عبری زبان نیز گزارش دادند: موشک ضد زره شلیک شده از لبنان به کارخانه‌ای در شهرک آویویم در شمال اصابت کرد و باعث آتش سوزی و خسارت جدی به آن شد.

در همین راستا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به حملات اشغالگران به روستاهای جنوب لبنان، ۲ ساختمان در شهرک آویویم مورد استفاده سربازان رژیم اشغالگر را هدف قرار دادیم.

حزب‌الله همچنین اعلام کرد که تجمع نظامیان صهیونیست در اطراف پادگان «برانیت» را ۲ بار هدف مستقیم موشک قرار داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز حملاتی را به چند منطقه در جنوب لبنان انجام داد.

نوار مرزی لبنان و شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین طی روزهای اخیر شاهد تشدید تنش بوده است و هم‌زمان مقامات رژیم صهیونیستی به انجام حملات گسترده به لبنان تهدید کرده‌اند.

این درگیری‌ها در پی حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در خاک لبنان و در مقابل حملات موشکی شدید حزب‌الله به مواضع و پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی تشدید شد.

یک روز پس از آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر، حزب‌الله لبنان اولین طرف در محور مقاومت بود که با انجام حملاتی به شمال فلسطین اشغالی، رسماً به عملیات فلسطینی طوفان الاقصی ملحق شد و پس از آن مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین به‌صورت روزانه و تقریباً ۲۴ ساعته صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی شده است.

رسانه‌های عبری گزارش دادند از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چندین افسر و نظامی صهیونیست کشته و ده‌ها پایگاه نظامی آن‌ها توسط حزب‌الله هدف گرفته شده است و به همین دلیل کابینه تندرو «بنیامین نتانیاهو» مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شد و تعدادی از شهرک‌نشینان هم خودشان از منطقه فرار کردند.

اخیراً رسانه‌های عبری فاش کردند که این شهرک‌نشینان صهیونیست حاضر به بازگشت به خانه‌هایشان نیستند و می‌گویند که کابینه نتانیاهو توجهی به سرنوشت آن‌ها نداشته و آن‌ها را رها کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیانیه ارتش سوریه درمورد حمله امروز رژیم صهیونیستی
  • حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق
  • عکس/ ۴ رزمندهٔ شهید حزب‌الله در حمله رژیم صهیونیستی
  • ببینید | حمله موشکی از لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی از لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی
  • وحشت صهیونیست‌ها از حمله موشکی گسترده حزب‌ الله لبنان
  • وحشت صهیونیست‌ها از حمله موشکی گسترده حزب‌الله لبنان
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه هوایی «میرون» و پادگان «برانیت»
  • حمله حزب الله به مواضع صهیونیست‌ها در شهرک «آویویم»+ فیلم
  • حمله موشکی حزب‌الله به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی