Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-28@11:50:32 GMT

دستگیری عامل توزیع "گوشت خر" در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۸۷۰۹۵

فرمانده انتظامی شهرستان "بینالود" از کشف مقادیری گوشت خر و دستگیری عامل توزیع آن در مشهد خبر داد.به گزارش بلاغ، سرهنگ حسین دهقانپور گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان پس از اطلاع از عرضه گوشت الاغ در یک مرکز پذیرایی به همراه ماموران اداره بهداشت شهرستان به محل مراجعه کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی محل را بازرسی و ۱۰ کیلو گوشت الاغ از داخل یخچال فریزر این رستوران کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماموران انتظامی در تحقیقات خود به اظهارات ضد و نقیض یکی از کارگران مرکز پذیرایی مشکوک شدند و او را جهت انجام بازجویی تخصصی به پلیس آگاهی منتقل کردند.

بیشتر بخوانید:

واکنش سازمان محیط زیست به فروش گوشت خرس کشف ۴۵۰ کیلوگرم گوشت فاسد خرس و الاغ

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با توجه به تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته و اطلاعات به دست آمده در بازجویی‌ها، عامل کشتار و توزیع گوشت الاغ در اطراف مشهد شناسایی و پلیس مخفیگاه او را با هماهنگی مقام قضائی مورد بازرسی قرار داد. در این عملیات بیش از ۱۳۴ کیلو گوشت الاغ کشف شد.

سرهنگ دهقانپور در خاتمه بااشاره به نادر بودن مشاهده چنین تخلفاتی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی که مستقیما با سلامت مردم سروکار دارد از طریق شماره تلفن ۱۱۰ پلیس را در جریان قرار دهند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۷۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند پرورش و فرآوری گوشت الاغ، اسب و زالو (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فناوری پرورش و پروار کردن گاو؛ کشتار و فرآوری گاو در کارخانه (فیلم) پرورش گاو‌های غول پیکر در یک گاوداری محلی و مشهور اندونزیایی (فیلم) فرآیند پرورش و فرآوری شیر هزاران بز توسط کشاورزان استرالیایی (فیلم)

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • (ویدیو) فرآیند پرورش و فرآوری گوشت الاغ، اسب و زالو
  • فرآیند پرورش و فرآوری گوشت الاغ، اسب و زالو (فیلم)
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش