Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش لرستان، خدانظر دریکوند در نشست هماهنگی کمیته اسکان و رفاه که با حضور نمایندگان شهرداری، میراث فرهنگی، ورزش و جوانان؛ راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برگزار شد، با اشاره به آمادگی کامل آموزش‌وپرورش برای پذیرش و اسکان مسافران نوروزی افزود: آموزش‌وپرورش با تجهیز ۲۰۰ آموزشگاه در قالب دو هزار و ۱۰۰ کلاس، ۵ مرکز آموزشی، رفاهی معلم و یک اردوگاه دانش‌آموزی خود را برای پذیرایی از مسافران نوروزی مهیا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پذیرش مسافران نوروزی از ۲۸ اسفند ماه آغاز و تا ۱۴ فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت، تأکید کرد: رویکرد ستاد اجرایی خدمات سفر تلاش برای تبدیل استان لرستان از معبر مسافران نوروزی به مقصد گردشگران است و برای حصول این هدف همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها باید با هم‌افزایی، تعامل و همکاری حرکت کنند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان در ادامه به وظایف ۱۹ گانه کمیته اسکان و رفاه ستاد اجرایی خدمات سفر اشاره کرد و ادامه داد: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی باید با نظارت دقیق بر فعالیت مراکز اقامتی و گردشگری، بر نرخ‌گذاری خدمات ارائه شده در این مراکز نظارت کرده و به صورت شفاف در معرض عموم قرار دهد.

وی به تهیه بانک اطلاعاتی مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: به منظور تبلیغ جاذبه‌های گردشگری لرستان؛ برای تمامی مسافران نوروزی سال قبل پیام کوتاه با مضامین خوشامدگویی و معرفی جاذبه‌های لرستان ارسال خواهد شد.

دریکوند به استقرار ۵ کمپ نوروزی در بوستان‌های شهر خرم‌آباد اشاره کرد و افزود: در این کمپ‌ها چادر و امکانات مناسب برای اقامت به صورت رایگان در اختیار مسافران گذاشته خواهد شد.

وی به آمادگی سالن‌های ورزشی، کمپ‌های راهداری، خوابگاه‌های دانشجویی برای اسکان مسافران نوروزی در مواقع اضطراری اشاره کرد و گفت: در مواقعی که پیک مسافران از پیش‌بینی‌های ستاد اسکان فراتر رود از این مراکز و سالن‌ها هم استفاده خواهد شد.

دریکوند در پایان بر امنیت مسافران نوروزی در مدت اقامت در استان تأکید کرد و ادامه داد: نیروی انتظامی همچون سال‌های گذشته امنیت مراکز اسکان نوروزی را تضمین خواهد کرد.

انتهای پیام/د

۲ هزار و ۱۰۰ کلاس درس لرستان مهیای پذیرایی از مسافران نوروزی هستند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۷۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال مسافران دچار مسمومیت به بیمارستان در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد: بر اثر مسمومیت چند مسافر که در یکی از مراکز اقامتی قم مستقر بودند، پنج نفر مسموم شده که به بیمارستان منتقل شدند.

در حال حاضر حال عمومی بیماران خوب گزارش شده و خدمات درمانی در حال انجام است که در چند ساعت آینده مرخص خواهند شد.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • انتقال مسافران دچار مسمومیت به بیمارستان در قم
  • ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • (ویدیو) ۲ بند خاکی شکسته شد؛ اسکان اضطراری روستاییان زیرکوه
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد