Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@08:37:21 GMT

مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۸۷۵۹۹

مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران منصوب شد

به گزارش پارسینه؛ رضا جلالی طی حکمی از سوی ابراهیم شیخ، معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، به عنوان مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران منصوب شد.

رضا جلالی، عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه و جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس است.

 

          .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۷۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده‌های شهدا و ایثارگران لحظه تحویل سال را به گلزار شهدا دعوت شدند

ایسنا/مازندران مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ضمن دعوت از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در لحظه تحویل سال نو در گلزار شهدا گفت: آماده برگزاری مراسم سال نو در فضای نورانی در جوار مطهر شهدا هستیم.

به گزارش ایسنا،«سعید کهن سال» امروز در شورای اداری بنیاد مازندران که در بابلسر برگزارشد به برنامه‌ریزی و تعهد در کار اشاره کرد و افزود: برنامه‌هایی را اجرا کنیم که قابلیت اجرایی داشته باشد، فرایند کار به گونه‌ای باشد که موفقیت را به همراه داشته باشد، لازمه آن این است که چرخه عمل با تفکر اتفاق بیفتد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران یادآور شد: در مسیر کار و ارائه خدمت، مدیریت بر ذهن و راهبری داشته باشیم، گفتمان و فن صحبت کردن خود را در مقابل مخاطب بر اساس روش‌ها و شیوه‌ها تقویت کنیم، تصمیم‌گیری‌های ما به موقع و هدفمند باشد.

این مسئول اذعان کرد: عملکرد خوب در سایه مطالبه‌گری و مشارکت جویی محقق می‌شود، همه ما باید در جهت حل مشکلات جامعه معزز ایثارگری با نگاه مطالبه‌گری در دستگاه‌ها ورود پیدا کرده و دستگاه‌های اجرایی را ملزم به اجرای قوانین مغفول مانده در ارتباط با دغدغه‌های این عزیزان کنیم.

کهن سال، ضمن دعوت از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در لحظه تحویل سال نو در گلزار شهدا، افزود: برای تحویل سال نو تمهیدات لازم از قبیل تعویض پرچم مزار شهدا، شستشوی قبور مطهر شهدا، اطلاع رسانی، پخش تیزر و ... در تمامی گلزارهای شهدای مازندران اندیشیده است و آماده برگزاری مراسم سال نو در فضای نورانی در جوار مطهر شهدا هستیم.

این مسئول با تأکید بر دیدار از جامعه معزز ایثارگری، گفت: ۵۰درصد از همکاران بنیاد ما در مازندران در ایام نوروز از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران دیدار می‌کنند، البته مدیران دستگاه‌ها دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و احصاء مشکلات آنان را در سال جدید به ویزه در ایام نوروز در اولویت قرار دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در پایان سخنان خود ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو، از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان بنیاد مازندران در جهت ارائه خدمت صادقانه و خالصانه به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران قدردانی کرد و گفت: در سال جدید با انرژی بیشتر و روحیه‌ای مضاعف خدمات شایسته‌ای به جامعه معزز ایثارگری ارائه دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا و ایثارگران لحظه تحویل سال را به گلزار شهدا دعوت شدند
  • شهرداری دهبکریِ بم افتتاح شد
  • ۳ انتصاب در استانداری خراسان شمالی
  • یک تغییر مهم در شهرداری زاکانی
  • انتصاب جدید در شرکت مترو تهران | رییس شرکت ساخت مترو منصوب شد
  • سرپرست متروی تهران منصوب شد
  • ۱۶ دستگاه تنفسی آتش نشانی به شهرداری‌های خراسان جنوبی اختصاص یافت
  • امنیت و اقتدار نظام اسلامی مرهون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • انتصاب سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لردگان
  • نشست خبری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران