Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاري صدا و سيما؛ رئيس يک گروه  عراقي روز سه شنبه در بيروت اعلام کرد جنبش او در صورت جنگ با رژيم صهيونيستي در کنار جنبش حزب الله لبنان خواهد بود.
به گزارش خبرگزاري فرانسه از بيروت، اکرم الکعبي، رئيس گروه النجبا گفت: « ما در قلب مقاومت عراق، در کنار حزب الله هستيم ».
کعبي تاکيد کرد « در صورت حمله اسرائيل يا هر اقدام اسرائيل عليه اين جنبش ما در کنار حزب الله خواهيم بود ».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در پايان بازديد از حومه جنوبي بيروت و آرامگاه عماد مغنيه فرمانده نظامي حزب الله که سال 2008 در دمشق شهید شد اين اظهارات را بيان کرد.
کعبي اعلام کرد "جنبش ما به دفاع از سوريه ادامه خواهد داد و ما به پيروزي خواهيم رسيد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۷۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی به خواسته‌های ملت و مقاومت فلسطین پاسخ نداد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از الجزیره، جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به طرف‌های میانجی اطلاع داده است که این جنبش به مواضع و دیدگاهی که در ۱۴ مارس ارائه کرده بود، پایبند است.

جنبش حماس در ادامه بیانیه خود افزدو: رژیم صهیونیستی به هیچ یک از خواسته‌های اساسی مردم و مقاومت ملت فلسطین یعنی آتش‌ بس همه جانبه، خروج از نوار غزه، بازگشت آوارگان و مبادله واقعی اسرا پاسخ نداده است.

جنبش حماس در بیانیه خود بار دیگر تاکید کرد که نتانیاهو و کابینه افراطی او مسؤولیت کامل خنثی کردن تمامی تلاش‌های مذاکره و ممانعت از رسیدن به توافق را به عهده دارند.

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی در واکنش به این بیانیه مدعی شد: حماس همه پیشنهاد‌های حل‌وفصل را رد کرده است و ما تسلیم خواسته‌های غیرمنطقی آن نخواهیم شد. موضع حماس تأیید می‌کند که علاقه‌ای به دستیابی به توافق ندارد.

دیگر خبرها

  • موج جدید حملات موشکی لبنان به اسرائیل/ اصابت چند موشک به شلومی
  •  افزایش شمار شهدای غزه به ۳۲هزار و ۴۹۰ نفر/پاسخ سنگین موشکی حزب الله به جنایات اسرائیل
  • دومین حمله عراقی‌ها به پایگاه‌های صهیونیستی درکمتر از۲۴ساعت
  • تمجید آیت الله کعبی از تدارک سفره ۲۰۰ متری افطار در اهواز
  • اذعان رژیم صهیونیستی به کشته شدن اسیر خود در غزه
  • روایت المیادین از جزئیات مذاکرات حماس و تل‌آویو
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله به مقر نظامی اسرائیل در جولان
  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل/زخمی شدن ۳ هزار سرباز اسرائیلی/اختلاف شدید بین آمریکا و اسرائیل بر سر جنگ غزه
  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل/زخمی شدن ۳ هزار سرباز اسرائیلی
  • رژیم صهیونیستی به خواسته‌های ملت و مقاومت فلسطین پاسخ نداد