Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-19@03:07:24 GMT

نتانیاهو به طور رسمی به فساد مالی متهم شد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۸۸۰۵۱

نتانیاهو به طور رسمی به فساد مالی متهم شد

پلیس رژیم صهیونیستی به طور رسمی خواهان اعلام جرم علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به اتهام دریافت رشوه شد.

ایران آنلاین / به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، پلیس رژیم صهیونیستی رسما از دادستانی خواست تا در خصوص پرونده موسوم به «پرونده 1000» بنیامین نتانیاهو را به اتهام دریافت رشوه و خیانت در امانت تحت پیگرد قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه 10 تلویزیونی رژیم صهیونیستی هفته گذشته گزارش داده بود: در جلسه روز چهارشنبه پلیس و بازرسان مبارزه با پولشویی، تصمیم گرفته شد تا به دستگاه قضایی توصیه شود بنیامین نتانیاهو در پرونده موسوم به «پرونده 1000» در دادگاه محاکمه شود.
پلیس چند ماه قبل، از نتانیاهو در دو مورد بازجویی کرده بود: اول دریافت هدیه از بازرگانان که به پرونده 1000 معروف شده است و دوم که به پرونده 2000 معروف است چند مورد گفت وگو با ارنون موزس ناشر روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحرونوت برای پوشش خبری بهتر از نتانیاهو، در مقابل شکایت از روزنامه اسرائیل الیوم است که رقیب یدیعوت احرونوت به شمار می رود. 
نتانیاهو در پرونده دیگری متهم است که نزدیکانش در قرارداد خرید زیردریایی از آلمان ، حق کمیسیون دریافت کرده اند. 
روزنامه های صهیونیستی پس از تکمیل تحقیقات پرونده فساد مالی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش بینی کردند که زندان یا خانه نشینی در انتظار او است./ ایرنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۸۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان غرب را به ریاکاری متهم کرد

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه امروز یکشنبه گفت که ریاکاری کشور‌های غربی که از رژیم صهیونیستی با مهمات حمایت می‌کنند تا بتواند قتل عام خود را انجام دهد، غزه را به بزرگترین قبرستان کودکان و زنان در جهان تبدیل کرده است.

براساس گزارش القدس العربی، این سخنان در جریان شرکت طی مراسم افطار در استانبول بیان شد. رئیس جمهور ترکیه ادامه داد: ترکیه با تمام توان از برادران خود در غزه دفاع می‌کند و دروغ و تلاش برای اطلاعات نادرست نمی‌تواند این حقیقت را بپوشاند.

او افزود: نهاد‌ها و سازمان‌های بین المللی بار دیگر در غزه شکست خوردند و باید بپذیریم که جهان اسلام این آزمون را به خوبی پشت سر نگذاشت. اسرائیل تنها نیست، زیرا معادله‌ای متشکل از ده‌ها حامی است که پشت سر آن ایستاده اند.

اظهارات اردوغان درباره حمایت گسترده کشورش از فلسطین در حالی مطرح می‌شود که به رغم فراخوان‌های بسیار برای قطع روابط اقتصادی کشورهای اسلامی و عربی با رژیم صهیونیستی و تحریم آن، طبق آمار و گزارش رسانه ها، آنکارا و برخی کشورهای عربی همچنان روابط خود را با این رژیم حفظ کرده‌اند و ترکیه یکی از صادرکنندگان کالا به تل‌آویو به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • رد رشوه ۶۴ سکه بهار آزادی از سوی پلیس مراغه
  • اگر من رئیس‌جمهور بودم جنگ غزه رخ نمی‌داد
  • اردوغان غرب را به ریاکاری متهم کرد
  • نتانیاهو: از بین بردن «حماس» از اهداف اصلی من است
  • رئیس احزاب مخالف نتانیاهو: به یاد داریم چه کسی حماس را ایجاد کرد و به تامین مالی آن پرداخت
  • حمله نتانیاهو به بایدن ؛ با این سرعت ...
  • اعتراف روزنامه معروف اسرائیلی |‌حتی جو بایدن هم ...
  • شمارش معکوس برای فاز دوم نسل‌کشی در غزه
  • کلاهبردار حرفه‌ای در دام پلیس آذربایجان غربی
  • نتانیاهو بار دیگر از حمله به رفح گفت