Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس «شهباز حسن‌پور بیگلری» نماینده مردم سیرجان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس تی وی با بیان اینکه باید قدردان مردم متدین، بصیر، آگاه و زمان شناس باشیم که با حضور یکپارچه خود در یوم الله راهپیمایی ۲۲ بهمن یک بار دیگر اقتدار و عظمت ملت بزرگ ایران سرافراز را به تصویر کشیدند و خوشبختانه با حماسه ای دیگر دشمنان انقلاب، نظام و اسلام مایوس و دوستان انقلاب را شاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سخنان سردار قاسم سلیمانی در راهپیمایی روز ٢٢ بهمن در شهر کرمان خاطرنشان کرد: خوشبختانه انسان‌های بزرگ همیشه در مواقع حساس و سرنوشت ساز تاریخ بروز و نمود خاصی داشتند و سخنرانی سردار سلیمانی به عنوان یکی از محبوب ترین چهره های جهان اسلام در قرن حاضر با توجه به شناخت عمیق وی نسبت به اسلام، انقلاب و ارزشهای دفاع مقدس و همچنین از انقلاب‌های دهه‌های اخیر تاریخی، فراجناحی و بسیار مهم بود.

حسن پور بیگلری با بیان اینکه سخنرانی مزبور به مسئولیت خطیر مردم، رهبران و مسئولان و کارگزاران اشاره داشت و کلیت مباحث امروز جوانان و نظام را در بر میگرفت متذکر شد: با توجه به اهمیت فرمایشات ایشان در مقطع کنونی از تاریخ انقلاب، نیاز هست این صحبت ها چندین بار از شبکه های مختلف صدا و سیما باز پخش و از کارشناسان نیز دعوت شود جهت روشن شدن زوایای مهم این استراتژی تبیین شده توسط سردار سلیمانی، مردم فهیم را در جریان ابعاد مختلف این سخنرانی از زوایای مختلف به همراه تحلیل، به نحوی که مورد استفاده عموم مردم قرار گیرد، قرار دهند.

حسن پور بیگلری به نمایندگی از مردم استان کرمان ضمن تشکر از سخنرانی عزت مندانه، انقلابی، فراجناحی و اعتقادی سردار حاج قاسم سلیمانی در جمع مردم پرشور کرمان در روز ٢٢بهمن تصریح کرد: از اهم سخنان سردار سلیمانی می‌توان به ویژگی های امام خمینی، دفاع از ولایت فقیه، پایمال نشدن خون شهیدان توسط کسانی که بر سر سفره انقلاب نشستند و همچنین تشریح وضعیت منطقه و داعش اشاره کرد که همگی دارای اهمیت بسیاری است و لازم است با بازپخش آنها مورد تحلیل و بررسی قرار گیرند.

انتهای پیام/ز

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۸۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • سردار رادان در جمع اعضای جامعه مدرسین حاضر شد