Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@13:51:36 GMT

یووه بی رمق بود؛ راه صعود من سیتی هموار شد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۸۸۴۳۴

یووه بی رمق بود؛ راه صعود من سیتی هموار شد

دیدارهای رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برتری پر گل من سیتی مقابل بازل در دیداری آسان و تساوی یوونتوس و تانهام در ایتالیا به پایان رسید.

به گزارش مشرق، در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در دیدارهای رفت دو بازی از ساعت 23 و15 دقیقه 2 دیدار به صورت همزمان برگزار شد که یوونتوس فینالیست دوره قبل در ورزشگاه خانگی یونتوس آره‌نا به مصاف تاتنهام رفت و منچستر سیتی در ورزشگاه جاکوب پارک میهمان بازل سوئیس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوونتوس 2 -تاتنهام 2

برای بیانکونری هیگواین 2 و 9 پنالتی و برای تانهام هری کین 35 و اریکسن 75 گلزنی کردند.

در دقیقه 47 هیگواین یک پنالتی را برای یووه از دست داد.

یوونتوس که بازی را خوب آغاز و تا دقیقه 10 گل به ثمر رساند در ادامه به دلیل غیبت ستارگانی چون دیبالا، کوادرادو و دیگر بازیکنان مقداری محتاط‌تر توپ زد تا اینکه تاتنهام با گل هری کین به بازی برگشت و در ادامه یووه در لحظات پایانی نیمه اول یک پنالتی را توسط هیگواین از دست داد تا اما این پایان کار نبود و تاتنهام توسط اریکسن به گل تساوی دست یافت تا شاگردان پوچتینو دست پر به لندن باز گردند

بازل صفر -من سیتی 4

برای سیتی‌زن‌ها گوندوغان 14 و 54، سیلوا 18 و آگوئرو 23 گلزنی کردند

در دیگر دیدار امشب من سیتی که در شرایط آرمانی به سر می‌برد در سوئیس مقابل بازل کار سختی نداشت و با نتیجه پر گل 4 بر صفر به پیروزی رسید و در همان بازی رفت مسیر صعود را هموار کرد تا بازی برگشت با خیال راحت پا به میدان بگذارد.

فردا در همین چارچوب از ساعت 23 و 15 دقیقه پورتو به مصاف لیورپول و رئال مادرید در حساس‌ترین دیدار به مصاف سن‌ژرمن می‌رود.

دیدار برگشت این مرحله 16 اسفند ماه  برگزار خواهد شد.

منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۸۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون

سردار آزمون حدود ۲۵ دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد اما کاری از پیش نبرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دیدار تیم‌های آاس و یوونتوس از هفته سی‌وپنجم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه آغاز شد که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

یک امتیاز این جدال نه برای رم که به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست فایده داشت، نه برای یوونتوس که خطر از دست دادن رتبه سوم را بیخ گوشش احساس می‌کند کارساز بود.

در نیمه اول در دقیقه ۱۵ روملو لوکاکو با یک بغل پای محکم توانست اولین گل تیمش را به ثمر برساند و در دقیقه ۳۱گلیسون برمر گل تساوی بخش بازی را به ثمر رساند. در نیمه اول دو تیم با تساوی به رختکن رفتند.

در ۴۵ دقیقه دوم دو تیم نتوانستند موقعیتی روی دروازه‌های یکدیگر ایجاد کنند و بازی با تساوی دو تیم به اتمام رسید. رم با این تساوی ۶۰ امتیازی شد و در رده پنجم قرار گرفت و یوونتوس با این تساوی ۶۶ امتیازی شد و در رده سوم ایستاد.

در دقیقه ۹۳، رم موقعیتی ایده‌آل را از دست داد. روی پاس تماشایی سردار آزمون، تامی آبراهام با شزنی تک به تک شد اما ضربه ضعیف او دقیقا به جایی رفت که سنگربان یوونتوس حضور داشت.

آبراهام در بازی قبلی مقابل بایرلورکوزن هم در ثانیه‌های پایانی یک موقعیت ایده‌آل را خراب کرده بود.

 

 

دیگر خبرها

  • آنچلوتی و پرز، زوج قرن برای ساختن دهه شگفت‌انگیز
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • منچسترسیتی با پوکر هالند گرگ‌ها را سلاخی کرد
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد