Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@02:12:44 GMT

پوتین از ترامپ تشکر کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۸۸۴۶۲

پوتین از ترامپ تشکر کرد

«دیمیتری پسکوف»، سخنگوی کرملین، سه‌شنبه در یک نشست خبری اعلام کرد ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه از همتای آمریکایی خود که پیشنهاد کمک برای تحقیقات در خصوص سقوط مرگبار هواپیمای مسافربری آنتونوف-۱۴۸ را داده بود، تشکر کرد.

پسکوف گفت: پیشنهاد سازنده ای بود. رئیس جمهور پوتین از همتای آمریکایی خود برای تسلیت در خصوص سقوط هواپیما و همچنین در رابطه با پیشنهاد کمک (آمریکا)  برای تحقیق در خصوص علت سقوط آنتونوف-۱۴۸ تشکر کرد و به اطلاع رساند که کمیته بین المللی حمل و نقل اقدامات لازم در این زمینه را پیگیری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی سقوط هواپیمای مسافربری آنتونوف-۱۴۸، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ضمن ابراز همدردی با بازماندگان قربانیان این حادثه، پیشنهاد کمک برای تحقیق در مورد علت وقوع حادثه را مطرح کرد.  دونالد ترامپ در تماس تلفنی با رئیس جمهور روسیه، جان باختن سرنشینان هواپیمای مسافربری این کشور که در نزدیکی مسکو سقوط کرد را به وی تسلیت گفت.

به گفته دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین، دوطرف در خصوص آخرین تحولات منطقه خاورمیانه و تنش های میان اسرائیل و فلسطین صحبت کردند.

روز یکشنبه هواپیمای آنتونوف-۱۴۸ روسیه با ۶۵ مسافر و ۶ خدمه اندکی پس از برخاستن از فرودگاه «دوموده‌دوو» مسکو مفقود شد و دقایقی  بعد، خارج از روستای آگونوو در حومه مسکو سقوط کرد. خدمه و مسافران این هواپیما همگی کشته شدند.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۸۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان

فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه امروز وارد سودان می‌شود تا با رئیس شورای حاکمیتی این کشور درباره گسترش روابط دوجانبه گفت‌وگو کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌‎الملل خبرگزاری تسنیم، « احمد ابراهیم مفضل» رئیس سرویس امنیت عمومی سودان هفته گذشته به روسیه رفت تا در دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات مسئول در امور امنیتی شرکت کند. وی در حاشیه این نشست با «میخائیل بوگدانوف» معاون وزیر امور خارجه روسیه در امور آفریقا دیدار و درباره تحولات سیاسی ونظامی در سودان با او گفت‌وگو کرد.

« میخائیل بوگدانوف» فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه و معاون وزیر امور خارجه این کشور در راس یک هیئت بلندپایه دیپلماتیک امروز وارد سودان می‌شود تا با ژنرال «عبدالفتاح برهان» رئیس شورای حاکمیتی و فرمانده ارتش درباره گسترش روابط دوجانبه و سایر تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگو کند.

به گزارش خبرگزاری رسمی سودان، در این سفر دو روزه، بوگدانوف با «مالک عقار» معاون رئیس شورای حاکمیتی ، وزیران امور خارجه و معادن به همراه سایر مقامات سودانی دیدار و در خصوص  تقویت همکاری‌های دوجانبه گفت‌وگو خواهد کرد.

کشتی نظامی روسیه برای نخستین بار وارد بندر سودان شد

هدف از سفر هیئت بلندپایه روسیه به سودان، گسترش روابط دوجانبه در تمام زمینه‌ها از طریق فعال سازی ساختار رایزنی و هماهنگی است.

ژنرال برهان در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل که در شهریور ماه گذشته در نیویورک برگزار شد با « سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه دیدار و درباره فعال سازی روابط دوجانبه، تحولات سودان و نقش مسکو در کمک به سودان و حمایت از صلح و ثبات در آن گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم
  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان