Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-18@15:23:35 GMT

یوونتوس متوقف شد؛ سیتی میزبانش را تحقیر کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۸۸۵۱۵

مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با تساوی خانگی بانوی پیر مقابل تاتنهام و پیروزی قاطع شاگردان پپ گواردیولا در سوئیس آغاز شد.

به گزارش تسنیم، در شب نخست از هفته اول دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سه‌شنبه شب دو دیدار در ایتالیا و سوئیس برگزار شد که در پایان آنها یوونتوس متوقف شد اما منچسترسیتی به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مهمترین بازی یوونتوس، نایب قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها در خانه برابر تاتنهام انگلیس با تساوی 2 بر 2 متوقف شد و کار خود را برای صعود به مرحله بعد سخت کرد.

یوونتوس در حالی به تساوی خانگی رضایت داد که با شروعی طوفانی و با گل‌های زودهنگام گونسالو ایگواین در دقایق 2 و 9 از روی نقطه پنالتی از حریف خود پیش افتاد. گل هری کین در دقیقه 35 اما تاتنهام را به بازی برگرداند. در ادامه یوونتوس این شانس را داشت که از روی ضربه پنالتی گل سوم خود را بزند اما ایگواین در دقیقه 45 این فرصت را به هدر داد و به میهمان انگلیسی اجازه داد که در بازی بماند. در نهایت تاتنهام با گلی که کریستین اریکسن در دقیقه 72 از روی ضربه کاشته به ثمر رساند، بازی را به تساوی کشاند. با این نتیجه تاتنهام در بازی برگشت با هر نتیجه‌ای که ببرد و حتی با تساوی بدون گل و یک بر یک صعود خواهد کرد.

در سوئیس اما منچسترسیتی برابر میزبانش بازل بردی آسان با کلین شیت کسب کرد و این تیم را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد تا یک پای خود را در مرحله یک چهارم نهایی بگذارد.

گل‌های این بازی را ایلکای گوندوگان دو بار در دقایق 14 و 53، برناردو سیلوا در دقیقه 18 و سرخیو آگوئرو در دقیقه 23 به ثمر رساندند.

در ادامه بازی‌های هفته نخست دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می‌روند و لیورپول هم در پرتغال میهمان پورتو خواهد بود. هر دو بازی از ساعت 23:15 به وقت تهران برگزار می‌شوند.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۸۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند

در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال پیکان در ورزشگاه شهید دستگردی میزبان هوادار بود که این دیدار با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.

هوادار بازی از ابتدا بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۲۱ توسط محسن سفید چقایی به گل رسید. شاگردان مسعود شجاعی در ادامه نیز به حملات خودشان روی دروازه پیکان ادامه دادند و در دقیقه ۲۸ نیز توسط یونس شاکری به گل رسیدند تا بازی ۲ - صفر شود.

در ادامه شاگردان رضا عنایتی که چیزی برای از دست دادن نداشتند فشار زیادی بر هوادار وارد کردند و  تنها پس از ۳ دقیقه از گل دوم هوادار محمدحسین فلاح موفق شد دروازه هوادار را باز کند.

نیمه اول این دیدار با برتری ۲ - ۱ هوادار به پایان رسید، اما در نیمه دوم پیکانی‌ها تلاش زیادی برای به تساوی کشاندن بازی انجام دادند و در نهایت در دقیقه ۸۶ توسط ابوالفضل زمانی به گل رسیدند تا این بازی با تساوی ۲ - ۲ به پایان برسد.

هوادار و پیکان هر دو ۲۵ امتیازی هستند به، اما دلیل تفاضل گل بهتر هوادار در رتبه یازدهم و پیکان در رتبه دوازدهم جدول لیگ برتر قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند
  • رئال اروپا و بارسلونا را بهت زده کرد! (عکس)
  • عامل حذف سیتی حتی یک دقیقه هم بازی نکرد!
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • بهت بازیکنان سیتی: سیلوا این چه ضربه‌ای بود! (عکس)
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ صعود رئال با شکست سیتی در ضربات پنالتی
  • گزارش زنده: بایرن مونیخ 0 - 0 آرسنال
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!
  • 0-28 در قلعه وحشت: رئال باید نگران باشد
  • رقابت یونایتد و یوونتوس: کونته برمی‌گردد