Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ سردار رحیمی روز گذشته در نشست خبری  با گلایه از برخی تاکسی‌داران گفت: متاسفانه برخی تاکسی‌داران در بعضی نقاط تهران مسافران را سوار نمی کنند و حجم زیادی از مسافر در میادین و خیابان‌های مختلف دیده می‌شود و ما مجبور هستیم ماشین‌های عمومی و تاکسی‌ها را متوقف کنیم تا مسافران را جابجا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌شک در ایام شب عید حمل و نقل عمومی نیز باید مضاعف شود.

 و اما علیرضا قنادان مدیر عامل سازمان نظارت بر  تاکسیرانی شهر تهران  در گفت و گو با خبرنگار شهری خبرگزاری برنا، در خصوص اظهارات فرمانده پلیس تهران بزرگ در خصوص عملکرد تاکسیرانی  گفت:   طرحی در حال بررسی است مبنی بر اینکه  بر روی خودرو های تاکسی شهر تهران  دستگاه های ناوبری نصب شود  تا بتوانیم نظارت دقیقی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه  سازمان تاکسیرانی شهر تهران  با وجود وسعتی که دارد  همچنان به صورت سنتی  اداره می شد افزود : با توجه به زمان کوتاهی  که تیم جدید به راس کار  آمده اند در حال بررسی مشکلات این سازمان هستیم تا مشکلات حل شده و تاکسیرانی شرایط به روز شده ای را پیدا کند.

قنادان با گفتن از اینکه تمامی تاکسی های  شهر تهران شیفت بندی می شوند ادامه داد : تاکسی ها باید راس شیفت های خود مشغول شوند تا دیگر شاهد تاخیر و یا نبود خودرو های تاکسی در پایانه ها نباشیم.

رییس سازمان نظارت بر  تاکسیرانی شهر تهران  در خاتمه گفت: در مرکز کنترل ترافیک  نظارت  دقیق تر شده است  تا هرنقطه از شهر تهران که تعداد مسافران بالا رفت،  به سازمان تاکسیرانی اعلام شود تا طبق نیاز منطقه تاکسی به محل پر تردد اعزام شود  و این نظارت در روزهای پایانی سال و نزدیک شب عید بیشتر خواهد بود تا مسافران در خیابان نمانند.

خبرنگار: امیرمحمد زندی

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۹۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرایه تاکسی در این شهر گران شد

نرخ کرایه تاکسی در سال جدید بین ۲۰ تا ۴۰ درصد در مسیر‌های مختلف افزایش یافت.

به گزارش ایرنا، او افزود: این افزایش نرخ علاوه بر تاکسی‌ها، آژانس‌ها، تاکسی‌های بی سیم، خودرو‌های ویژه فرودگاه، ترمینال و مینی‌بوس‌های فعال تحت نظارت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت را شامل می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت تصریح کرد: رانندگان نباید بیشتر از نرخ تعیین شده، از مسافران کرایه دریافت کنند؛ در صورت دریافت گزارش تخلف در این خصوص، ظرف ۴۸ ساعت رسیدگی خواهد شد.

زارع از شهروندان خواست تا هرگونه تخلف در دریافت کرایه را از طریق شماره تلفن‌های ۳۳۸۵۴۳۵۱ و ۳۳۸۵۴۳۵۲ اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

بر اساس آمار نزدیک به ۶ هزار تاکسی در رشت موجود است که حدود ۳ هزار و ۹۰۰ دستگاه از آن‌ها دارای عمر بالا و فرسوده، اما در سطح شهر فعال هستند.

دیگر خبرها

  • پروانه تاکسیرانان غایب در کلاس‌های آموزشی تمدید نمی‌شود
  • اولین جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس برگزار شد/ مسیر‌های خدمات دهی اتوبوس و‌تاکسی و مترو مشخص گردید 
  • ارائه خدمات «شاتل سرویس گردشگری» در اماکن پر تردد گردشگری پایتخت
  • کرایه تاکسی در این شهر گران شد
  • کرایه تاکسی در رشت گران شد
  • ۲۵۰ ون تاکسی در حال سرویس‌رسانی به مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • مسافران شمال از فیروزکوه و آزادراه قزوین -رشت تردد کنند
  • بازدید هوایی مخبر از محورهای مواصلاتی شمالی به سمت تهران
  • تاکسیرانان امین شهر هستند/ تجلی امانت‌داری رانندگان تاکسی اصفهان در نوروز ۱۴۰۳
  • راه اندازی گشت‌های نظارت و کنترل کرایه تاکسی‌ها در تبریز