Web Analytics Made Easy - Statcounter

گادوین منشا به عنوان بهترین خارجی گلزن تاریخ باشگاه پرسپولیس بسیار نزدیک است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منشا پس از این که در لیگ نتوانست آنچنان که باید و شاید ظاهر شود، در بازی امروز لیگ قهرمانان، عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و ماحصل این نمایش، یک گل با ضربه سر بود.

منشا موفق شد پنجمین گل آسیایی اش با پیراهن پرسپولیس را به ثمر برساند و همچنین به یازدهمین گل در فصل فوتبالی جاری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او حالا یک پله بالاتر از اشپیتیم آرفیِ ۹ گله قرار دارد و یک گل دیگر می خواهد تا به ایمون زاید برسد. بالاتر از زاید، ابراهیم توره و آلن ویتل هستند که با ۱۳ و ۱۶ گل هستند و منشا تنها ۵ گل تا رسیدن به ویتل انگلیسی فاصله دارد.

باتوجه به این که تا پایان لیگ هفته های زیادی باقی است و همچنین لیگ قهرمانان هم تازه شروع شده، می توان انتظار داشت، منشا در همین فصل به این عنوان دست یابد و البته لازم به ذکر است این مهاجم نیجریایی، یک فصل دیگر هم با سرخ ها قرارداد دارد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۹۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس و بهترین تعریف از گل شهاب!

به گزارش “ورزش سه”،  شهاب زاهدی هفته گذشته با گلزنی مقابل گامبا اوساکا دروازه حریف را گشود و این گل در حالی به ثمر رسید که شوت او از فاصله شصت متری به سمت دروازه رفت و یکی از بهترین گل‌های چند فصل اخیر را به ثبت رساند.

چند روز بعد از این گل شگفت‌انگیز، اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس که در نیم فصل اول مربی زاهدی نیز بود، در اینستاگرام  نوشت: عجب گلی. تبریک. پله هم نمی‌توانست چنین گلی بزند.

شهاب زاهدی این فصل شش گل در جی لیگ به ثمر رسانده و چهارمین گلزن برتر لیگ ژاپن محسوب می‌شود.

این در حالی است که او در نیم فصل اول ۷ گل برای پرسپولیس زد و جدایی او بعد از انتقاد گروهی از هواداران پرسپولیس رقم خورد با این حال این کامنت نشان می‌دهد زاهدی و اوسمار اختلافی با یکدیگر نداشتند.

قرارداد زاهدی تا پایان فصل خواهد بود و او همچنان تحت قرارداد تیم اوکراینی است.

دیگر خبرها

  • وقتی «محرمانه لس‌آنجلس» بالاتر از «پدرخوانده» قرار می ‌گیرد
  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • آغازِ پایان زلنسکی در اوکراین/ سرویس اطلاعات مسکو تاریخ تعیین کرد
  • بهترین سایت تبلیغات کسب و کار (لیست کامل سایت‌های زودبازده داخلی و خارجی)
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • سرمربی پرسپولیس و بهترین تعریف از گل شهاب!
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • ضربه به غرور و حیثیت کاتالونیایی بارسا
  • تمجید سایت ژاپنی از زاهدی/ شهاب زننده بهترین گل تاریخ «آویسپا»