Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان باید بدانند تیمی بهتر از پرسپولیس در ایران و کشورهای آسیایی پیدا نمی‌کنند و بهتر است در این تیم بمانند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رحیم یوسفی درباره بازی پرسپولیس مقابل نسف قارشی در لیگ قهرمانان آسیا گفت:

پرسپولیس در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در فصل گذشته عملکرد خوبی داشت و دیدیم که با نا داوری در بازی برگشت با الهلال نتوانست راهی فینال این بازی ها شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:

به نظرم امسال تیم برانکو با تجربه بیشتری به این مسابقات می رود و می تواند موفقیت های سال قبل را تکرار کند. پرسپولیس می تواند نسف قارشی را در گام اول شکست دهد و امیدوارم با حمایت هواداران گام اول را محکم برداریم. در تورنمنت ها همیشه اولین بازی سخت است.

رحیم یوسفی پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد:

کار قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر تقریبا تمام شده و به نظرم بهتر است برانکو بعد از مسجل شدن قهرمانی به بازیکنانی میدان بدهد که کمتر بازی کردند تا عیار آنها هم مشخص شود.

رحیم یوسفی در مورد اینکه برخی بازیکنان قرارداشان در پایان فصل تمام می شود و شاید از این تیم جدا شوند اظهار داشت:

کجا می‌خواهند بروند بهتر از پرسپولیس؟ آنها باید بمانند و جایی هم نروند چون در ایران تیمی بهتر از پرسپولیس نیست.

وی افزود:

یک بازیکن شاید بخواهد به لیگ معتبر اروپایی برود که آن بحثش جداست اما رفتن به تیم‌های درجه دو آسیایی به درد آنها نمی خورد. پرسپولیس همه جوره از این تیم ها سرتر است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۹۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)

به گزارش ورزش سه، جواد نکونام با تغییر پست ماشاریپوف و حضور مهرداد محمدی به شکل قابل توجهی خلاقیت را در تیم بالاتر برده و برنامه‌های هجومی این تیم روان‌تر و بهتر از قبل درون زمین اجرا می‌شود.

جلال‌الدین ماشاریپوف با حضور در پست هافبک توپ‌های بیشتری دریافت می‌کند و با تکنیک و خلاقیت بالایی که دارد سرعت بازی استقلال را بیشتر از قبل کرده و همین موضوع باعث شده تا بازیکنان هجومی استقلال صاحب موقعیت های بیشتری شوند و پاس‌های سالم‌تری به نسبت نیم فصل نخست دریافت کنند و این مسئله عملکرد مهاجمان این تیم را بهبود بخشیده است.

مهرداد محمدی مهاجم استقلال هم در دو بازی اخیر جلوتر از تمام بازیکنان این تیم حضور دارد و با حرکت کردن روی خط آفساید تیم حریف و استارت های ناگهانی شرایط سختی را برای مدافعان حریف رقم زده و همین موضوع باعث شده است که در طول مسابقه مدافعان تیم‌های حریف عقب‌تر بازی کنند و این فشار را از خط هافبک استقلال خارج می‌کند و فول‌‌بک های این تیم فرصت حضور در نزدیکی محوطه جریمه را پیدا می‌کنند.

بازیکنان خلاق استقلال در هفته های اخیر توانستند روند هجومی این تیم را بهبود ببخشند، شماره 7 و 77 استقلال در کنار هم نشاط بیشتری به ترکیب هجومی استقلال بخشیدند و در کنار گوستاوو بلانکو خط حمله این تیم را دگرگون کرده اند و در هفته‌های آینده با گلزنی در مسابقات لیگ برتر می‌توانند در صدرنشینی این تیم تاثیرگذار باشند.

دیگر خبرها

  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • باید باز هم از اوسمار حمایت کرد
  • عکس| شهاب زاهدی از پله بهتر است!
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی