Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کشورمان با ارسال پیامک به مجری برنامه ۹۰ وارد دعوا با کاپیتان پیشین تیم ملی شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هرگز ندیده بودیم درگیری بین علی کریمی و کارلوس کی روش به جایی برسد که طرفین برای یکدیگر خط و نشان بکشند و حتی به هم توهین کنند. آنها که به فاصله دو ماه قبل از جام ملت های آسیا نیز در کنار هم مشغول به کار بودند، حالا رابطه شان حسابی شکرآب شده و بدون تردید برنامه ۹۰ دوشنبه شب گذشته، این شکاف را چند برابر افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما یکی از مهم ترین نکاتی که در مورد درگیری طرفین وجود دارد، بحث کلمه ایست که کارلوس کی روش در پیامک شبانه و تند خود به عادل فردوسی پور ، علیه علی کریمی استفاده کرد. عادل که پیامک را به زبان انگلیسی دریافت کرده بود، همزمان با خواندن آن روی آنتن برنامه ۹۰، آن را ترجمه کرد:

«شما می توانید استعداد را بخرید اما شخصیت یا کاراکتر را نه. من در زمان مناسب، مکان و لحظه مناسب جواب این بی احترامی ها، دروغ ها و تهمت های (در این لحظه عادل مکث می کند و بعد از چند بار توپوق زدن ادامه می دهد) بزدلانه را خواهم داد.»

عادل فردوسی پور هنگام مکث برای ترجمه کلمه ای که کی روش در مورد کریمی به کار برده بود، با واژه coward مواجه شد. این واژه بیشتر در مورد آدم های ترسو و بزدل به کار می رود.
بعد از برنامه ۹۰، برخی می گفتند عادل در ترجمه کلماتی که کی روش در پیامک خود نوشته بود، دچار اشتباه شد و برای داغ کردن برنامه اش، کلمه «بزدل» را به آن پیامک اضافه کرد اما مکث طبیعی فردوسی پور در جریان برنامه و فکر کردن برای پیدا کردن یک معادل فارسی مناسب، نشان می داد حداقل این بار، عادل به دنبال آن نیست تا دست به کاری بزند که تنور برنامه را حسابی گرم کند.
بعد از شنیدن این واژه، علی کریمی با هیجان بیشتری به صحبت پرداخت و طرفدارانش نیز با استفاده از همین واژه، حسابی به کی روش سرکوفت زدند.

خبر ورزشی

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۹۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای پیراهن های نوستالژیک توسط عادل فردوسی پور / فیلم

حضور عادل فردوسی پور در بازی نمادین بین تیم های رسانه ورزش‌ و یاران آب پرور.

دانلود (4.7MB)

دیگر خبرها

  • آیا چت کردن رابطه زوجین را خراب می‌کند؟
  • اوسمار از روی دست نکونام نقاشی کرد!
  • هشدار پلیس درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی و کالابرگ
  • امضای پیراهن های نوستالژیک توسط عادل فردوسی پور / فیلم
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها دقیقا چه زمانی اجرایی می‌شود؟!
  • (ویدیو) هشدار درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی
  • محفل قرآنی سدره
  • انتفاضه؛ واژه‌ای ترسناک برای صهیونیست‌ها +فیلم
  • انتفاضه؛ واژه‌ای ترسناک برای صهیونیست‌ها + فیلم
  • در راستای حفظ قند پارسی / شکر بودن شرط دارد