Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: همزمان با هفته قرآن و عترت هرمزگان، جشنواره قرآنی «تلاوت و آواها» پنجشنبه سوم اسفند ماه سال جاری در روستای روتان شهرستان سیریک برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از هرمزگان، جشنواره قرآنی«تلاوت و آواها» در پنج رشته بخش تلاوت با شرط سنی 18 سال به بالا و آواها و نغمات آئینی با شرط دو نفر و 14 سال به بالا در حسینیه 14 معصوم(ع) روستای روتان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قرائت، ترتیل و حفظ کل ویژه برادران، حفظ 15 جز در دو بخش برادران و خواهران و حفظ جزء 30 ویژه خواهران شهرستان سیریک از جمله رشته های بخش تلاوت است.

 

همخوانی ویژه برادران نیز تنها رشته پیش بینی شده بخش آواها و نغمات آئینی جشنواره قرآنی «تلاوت و آواها» روستای روتان است.

 

آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «تلاوت و آواها» نیز جمعه چهارم اسفند ماه در حسینیه 14 معصوم(ع) روستای روتان، دهستان شهید مردان، بخش بمانی، شهرستان سیریک در سواحل مکران برگزار می گردد.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۹۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح قرآنی «حیات طیبه» برگزار می‌شود


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه ۴۰ روزه روشمند معنوی مبتنی بر قرآن کریم با عنوان طرح «حیات طیبه» به همت سامانه خدمات دینی در بستر فضای مجازی ویژه همه کاربران فضای مجازی برگزار می‌شود.

این طرح ۴۰ روزه روشمند معنوی شامل برنامه‌‎های روزانه قرائت یک صفحه از قرآن کریم، بیان نکات تفسیری از آیات و تدبر در آنها، بیان احکام شرعی مبتلا به، قرائت روزانه ادعیه منتخب، مطالعه یک کتاب معرفتی به همراه مشاور اختصاصی در زمینه مسائل اعتقادی و شرعی است.

از دیگر برنامه‌های این طرح می‌توان به ارائه دستورالعمل‌های اخلاقی و تربیتی، مشارکت در فعالیت‌های خیرخواهانه، ارائه برنامه‌های شخصی در صورت نیاز و هدیه ثواب اعمال هر روز اعضای کانال به اموات یکی از اعضاست.

در طول اجرای این برنامه‌ها یک مشاور متخصص به عنوان پشتیبان برای پاسخ به انواع سؤالات دینی مانند احکام، اعتقادات و ... در کنار اعضای این طرح خواهد بود. از مزیت‌های این برنامه نظرسنجی برای انتخاب موضوع محتوای احادیث، عنوان کتاب معرفتی و مدت زمان مورد نظر روزانه برای پیگیری برنامه است.

این برنامه به صورت رایگان و به عنوان یکی از خدمات سامانه خدمات دینی به مخاطبان خود، برای ترویج و تبلیغ معارف دینی ارائه می‌شود. سامانه خدمات دینی را جمعی از طلاب حوزوی برای اقامه احکام شرعی و رفع نیاز‌های کاربران به خدمات دینی راه‌اندازی کرده اند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این طرح می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی wojohat.com/hayate-tayyebah اقدام کنند. شروع برنامه‌های این طرح از ۱۰ اردیبهشت اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد
  • طرح قرآنی «حیات طیبه» برگزار می‌شود
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • ارتقای قاریان جوان در طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)
  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • تقدیر از دانش آموزان بر‌تر مساباقات قرآنی و ورزشی
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه