Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- رئيس مرکز مديريت راههاي اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده اي خراسان رضوي گفت: بارش باران و پديده مه گرفتگي در برخي جاده هاي اين استان موجب کاهش ديد افقي رانندگان و لغزندگي سطح جاده شده است.

ابوالفضل حسيني عشرت آباد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: بر اساس گزارش راهداران و تصاوير دريافتي از دوربينهاي نظارتي، پديده مه گرفتگي جاده قوچان - درگز محدوده گردنه تيوان و بخش سرولايت شهرستان نيشابور و حوزه راههاي شهرستان خوشاب عمق ديد افقي رانندگان را کاهش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: بارش باران نيز در جاده سبزوار - بردسکن و بجستان - فردوس موجب لغزندگي سطح جاده شده است.
او بر رعايت موارد ايمني و احتياط رانندگان هنگام حرکت در جاده ها تاکيد و بيان کرد: هم اکنون رفت و آمد در تمام جاده هاي خراسان رضوي به صورت عادي و روان در جريان است.
رانندگان مي توانند از طريق شماره تلفنهاي 33411000 و 141 اطلاعات لازم را درباره مسيرهاي مورد نظر از مرکز مديريت راهها دريافت کنند.
خراسان رضوي داراي 20 هزار و 483 کيلومتر جاده است که 6 هزار و 331 کيلومتر آن شهري و 14 هزار و 152 کيلومتر آن روستايي است. اين استان علاوه بر 51 گردنه در مجموع به طول 545 کيلومتر در مسيرهاي بين شهري، 172 گردنه به طول 574 کيلومتر در جاده هاي روستايي و نيز 136 محل کولاک و مه گير به طول 586 کيلومتر دارد.
خبرنگار: ناصر اسدزاده هروي **انتشار: حسين کريم زاده
3221/1858
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۹۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط کشاورزان دیم کار مطلوب است

احد وظیفه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: طی روزهای اخیر در فلات مرکزی و استان‌های سمنان، تا حدودی بخش‌های غربی خراسان رضوی و استان‌های جنوبی کرمان، بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان، فارس، شمال هرمزگان و مناطق شرقی تهران بارندگی‌های مناسبی دریافت کردیم که درصدی از کم بارشی در آن مناطق جبران شد.

به گفته او، علی‌رغم جبران بخشی از کم بارشی‌ها، کماکان ۱۴ درصد نسبت به دوره بلندمدت کمبود داریم. هرچند در دامنه‌های جنوبی البرز همچون استان‌های قزوین، تهران، البرز و خراسان رضوی ۳۰ تا ۴۰ درصد بارش‌ها کمتر از نرمال است.

وظیفه ادامه داد: با توجه به شرایط مساعد بارندگی در اردیبهشت ماه همانند فروردین ماه پیش‌بینی می‌شود که بخشی از کم بارشی‌ها جبران شود. البته در استان‌های تهران، سمنان، قزوین و خراسان رضوی کمبود بارش جدی است که برآورد می‌شود تا پایان سال آبی باقی بماند.

رئیس مرکز خشکسالی با تاکید بر مدیریت منابع آبی در مناطقی که کمبود بارش جدی است، افزود: بارش‌های اسفند تاکنون برای کشت دیم مناسب است که انتظار می‌رود کشاورزان دیم کار شرایط مطلوبی پیش رو داشته باشند.

او گفت: با توجه به شرایط مساعد دما، بارش و رطوبت کافی به ویژه در نیمه غربی کشور، شرایط خوبی برای برداشت محصولات داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد؛ بارش سیل‌آسای باران و تگرگ
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد ؛ بارش‌ سیل‌آسای باران و تگرگ | طوفان گرد و خاک ۵ استان را در می‌نوردد
  • خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت
  • لطافت هوای روستای گیامی پس از بارش باران در قالب تصاویر
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • ادامه وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی
  • وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی ادامه دارد
  • فیلم/آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران
  • شرایط کشاورزان دیم کار مطلوب است