Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، «شهباز حسن‌پور بیگلری» نماینده مردم سیرجان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس تی وی با بیان اینکه باید قدردان مردم متدین، بصیر، آگاه و زمان شناس باشیم که با حضور یکپارچه خود در یوم الله راهپیمایی 22 بهمن یک بار دیگر اقتدار و عظمت ملت بزرگ ایران سرافراز را به تصویر کشیدند و خوشبختانه با حماسه ای دیگر دشمنان انقلاب، نظام و اسلام مایوس و دوستان انقلاب را شاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به سخنان سردار قاسم سلیمانی در راهپیمایی روز ٢٢ بهمن در شهر کرمان خاطرنشان کرد: خوشبختانه انسان‌های بزرگ همیشه در مواقع حساس و سرنوشت ساز تاریخ بروز و نمود خاصی داشتند و سخنرانی سردار سلیمانی به عنوان یکی از محبوب ترین چهره های جهان اسلام در قرن حاضر با توجه به شناخت عمیق وی نسبت به اسلام، انقلاب و ارزشهای دفاع مقدس و همچنین از انقلاب‌های دهه‌های اخیر تاریخی، فراجناحی و بسیار مهم بود.

حسن پور بیگلری با بیان اینکه سخنرانی مزبور به مسئولیت خطیر مردم، رهبران و مسئولان و کارگزاران اشاره داشت و کلیت مباحث امروز جوانان و نظام را در بر میگرفت متذکر شد: با توجه به اهمیت فرمایشات ایشان در مقطع کنونی از تاریخ انقلاب، نیاز هست این صحبت ها چندین بار از شبکه های مختلف صدا و سیما باز پخش و از کارشناسان نیز دعوت شود جهت روشن شدن زوایای مهم این استراتژی تبیین شده توسط سردار سلیمانی، مردم فهیم را در جریان ابعاد مختلف این سخنرانی از زوایای مختلف به همراه تحلیل، به نحوی که مورد استفاده عموم مردم قرار گیرد، قرار دهند.

حسن پور بیگلری به نمایندگی از مردم استان کرمان ضمن تشکر از سخنرانی عزت مندانه، انقلابی، فراجناحی و اعتقادی سردار حاج قاسم سلیمانی در جمع مردم پرشور کرمان در روز ٢٢بهمن تصریح کرد:

از اهم سخنان سردار سلیمانی می‌توان به ویژگی های امام خمینی، دفاع از ولایت فقیه، پایمال نشدن خون شهیدان توسط کسانی که بر سر سفره انقلاب نشستند و همچنین تشریح وضعیت منطقه و داعش اشاره کرد که همگی دارای اهمیت بسیاری است و لازم است با بازپخش آنها مورد تحلیل و بررسی قرار گیرند.

منبع:فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۹۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرمانده سپاه دلگان در این مراسم با اشاره به تلاش ها و خدمات ارزنده آن شهید به نظام و انقلاب گفت: سردار شهید سیدمحمد حجازی سرباز مخلص انقلاب و نظام، و فردی دلسوز، متعهد و مطیع امر رهبری بود که با خدمت در عرصه های مختلف به نظام، انقلاب و آرمان های آن پایبند بود.

سرهنگ حسین حق جو افزود: آن شهید با داشتن نبوغ فکری، مدیریتی و توانمندی در سازماندهی نیروها جزو اولین‌ها بودند.

وی تصریح کرد: سردار شهید حجازی به نحو بسیار خوبی در دوران کوتاه جانشینی نیروی سپاه قدس، آرمانهای حضرت امام راحل، رهبر معظم انقلاب، حاج قاسم و شهدای جبهه‌های مقاومت را در عمل دنبال کردند.

وی گفت: تفکر بسیجی یکی از مشخصات بارز این شهید بزرگوار بود که در تمامی سال‌های خدمت و در مسئولیت‌های مختلف به‌ویژه در جبهه مقاومت، آن را حفظ و اشاعه داد. 

سرهنگ حسین حق جو افزود: رشادت های وصف ناپذیر سردار سید محمد حجازی در نبرد با استکبار جهانی و عوامل خود فروخته نظام سلطه در منطقه، بی شک تمامی جبهه کفر را به ستوه آورده بود.

 

دیگر خبرها

  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • لزوم توجه به سلیقه مردم در امور مختلف
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان