Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما دارای رتبه یک شورای عالی انفورماتیک در زمینه طراحی پورتال های سازمانی و بزرگترین ارایه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پورتال های سازمانی و خدمات الکترونیکی امن با ۱۴ سال سابقه کار در حوزه وب و خدمات الکترونیک و انتخاب شده به عنوان شرکت دانش بنیان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در نظر دارد در راستای تکمیل کادر خود با شرایط زیر در تهران استخدام نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۰۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق

در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه خودتان برای شناخت و انتخاب بهترین وکیل دید کافی داشته باشید.

محمد جواد گوهریان

دکترای تخصصی حقوق خصوصی دانشگاه خوارزمی

تخصص در حوزه ملک و املاک، قراردادها و دعاوی کیفری با سال‌ها سابقه در انواع پرونده ها

سبحان فتح الهی

گواهینامه تخصصی دانشگاه ناگویا ژاپن

سابقه وکالت اقلیت ها، دعاوی بین المللی و مجلس، وکیل خانواده با سال‌ها سابقه در انواع پرونده ها

زینب جنیدی مقدم

دکترای دانشگاه مذاهب اسلامی تهران

وکیل حوزه خانواده، طلاق، پژوهشگر حوزه زن و خانواده

قادر شنیور

دکترای فقه و فقه خصوصی از دانشگاه خوارزمی

وکالت شرکت های بازرگانی

سید هادی دهقان

دکترای فقه خصوصی دانشگاه خوارزمی

سابقه وکالت شرکت های تولیدی و دیوان عالی

رضا عابد

تخصص حقوق بانکی و کیفری

حقوق کیفری و جرم شناسی، برگشت چک، پرونده های بانکی و دارایی

ما مختصری از 6 وکیل ارائه کردیم. اما به شما چند نکته مهم هنگام انتخاب وکیل را هم میگوییم تا انتخاب صحیحی داشته باشید.

برای ارتباط با وکلای فوق می توانید با شماره 09129426674 تماس بگیرید.

تجربه های موفق از پرونده های مشابه

هنگام انتخاب وکیل خوب تهران در ابتدا باید به سوابق کاری و میزان تجربه ی آن ها دقت داشته باشید. نمونه های موفق زیاد از پرونده های مرتبط در آن زمینه، احتمال موفقیت وکیل برای پرونده های آتی را افزایش می دهد. برای مثال، قادر شنیور رزومه‌ای اینچنین دارد: ارائه مشاورۀ حقوقی وکالت شرکت های تجاری و بازرگانی از قبیل شرکت پخش ربیع گستر شاد( گلاب ربیع)، شرکت پویش فارمد گستر(شرکت داروسازی)، شرکت رنگان فر(شرکت تولید رنگ)، شرکت مبارز و….

داشتن سوابق تجربیات این امکان را می دهد که بتوانید از نظرات موکلین قبلی، درباره وکیل اطلاعات کاملی کسب کنید که بسیار در انتخاب به شما کمک می کند.

اخلاق خوب و پاسخگویی

پاسخگویی یکی از درست ترین روش های ارتباط با موکل است. متاسفانه گاهی برخی وکلا ارتباط خوبی با موکل برقرار نمی کنند و اطلاعات کافی ارائه نمیدهند. موکل ممکن است حس خوبی از این جهت نداشته باشد. چرا که نمیداند وضعیت پرونده اش در چه حالتی است. ثانیا ممکن است در صورتی که وکیل اطلاعات کافی از روند پرونده بدهد و شرایط را بازگو کند، موکل اطلاعاتی کمک کننده ارائه بدهد. در اصل ارتباط خوب یک اصل مهم برای انتخاب وکیل خوب در تهران و سایر شهرستان ها است.

اختصاص زمان لازم برای موکل

یک موکل زمانی که پرونده اش را به وکیلی می سپارد، انتظار دارد که روال پرونده اش به خوبی به وی اطلاع رسانی شود و وکیل جریان های پرونده را با دقت بداند و در زمان لازم پیگیری کند. اطمینان وکیل به موکل از این روال، برای موکل آرامش خاطر ایجاد میکند. پاسخگویی در زمان های مناسب و برقراری جلسات انتقال اطلاعات یکی از راه های برقراری این اطمینان خاطر است.

حفظ اسرار موکل

یک وکیل باید متعهد به حفظ اسرار موکل باشد. در برخی پرونده ها به دلیل حیا و ترس از افشا و آبروریزی، افرادی که دارای مشکلاتی هستند، از ابراز و پیگیری حق و حقوق خود خودداری می کنند. اما با انتخاب وکیل متعهد و اخلاق‌مدار از این مورد خیالتان راحت خواهد بود و با آرامش می توانید مسیر صحیح را انتخاب کرده و به حق و حقوق خود برسید.

وکیل مطلع و به روز

وکلایی هستند که همواره در پی به روز رسانی اطلاعات خود و آگاهی از آخرین تبصره ها هستند. کسانی که می توانند از کوچکترین فرصتی برای دفاع از موکل خود و چرخش جریان پرونده به نفع موکل استفاده کنند. اگاهی از سابقه های تحقیقاتی وکلا، تالیف کتب؛ انتشار مقاله در نشریات معتبر نیز نمونه ای از جریان آگاهی وکیل است.

برای مثال محمد جواد گوهریان، تالیف و گردآوری بیش از ۸ مقاله در حوزه حقوق خصوصی در نشریات معتبر داخلی و گردآوری یک کتاب در حوزه آرای وحدت رویه قضایی را در کارنامه خود دارد که نشان دهنده سطح آگاهی و مشارکت وی در زمینه تخصصی خود است. زینب جنیدی مقدم نیز مقالات علمی پژوهشی متعددی به چاپ رسانده است. از سوابق قادر شنیور می توان سابقه تدریس، تالیف کتب متعدد از جمله «قرارداد سفارش ساخت» از انتشارات آوا و کتاب «عقود نامعین» از انتشارات کمالان و کتاب در دست چاپ بررسی فقهی حقوقی مفهوم مخالف از انتشارات چتر و دانش و مقالات متعدد علمی پژوهشی را نام برد. سید هادی دهقان نیز تاکنون چند مقاله حقوقی در نشریات علمی منتشر کرده است.

فعالیت های فرهنگی و اجتماعی

داشتن روابط اجتماعی بالا و فعالیت های فرهنگی مداوم در جامعه سبب افزایش اطلاعات وکلا و میزان آگاهی آنان خواهد بود. زینب جنیدی سال ها است پژوهشگر حوزه زن و خانواده است. وی مدرس دانشگاه و عضو مجمع زنان فرهیخته کشوری و نخبگان جامعه الزهرا نیز هست. او سابقه مشاوره های حقوقی و خانواده بسیاری داشته و علاوه بر آن در راستای ترویج فهم صحیح در این حوزه، سخنرانی ها و اتاق های فکر بسیاری را برگزار کرده است. جنیدی با شعار «شهروند آگاه» سعی در کمک و نشان دادن طریقه صحیح و قانونی به موکلین و مراجعین خود دارد. این ها می توانند دلیل برتری یک وکیل در حوزه خود باشند.

پیشنهاد ما به شما برای انتخاب بهترین وکیل تهران

قبل از انتخاب وکیل و بعد از کسب اطلاعات اولیه و خواندن مقالات و آشنایی با لیست اسامی، بهتر است یک جلسه مشاوره برگزار کنید تا به صورت تجربی با اخلاق و روحیات وکیل آشنا شوید و سپس برای جلسه ی صحبت های نهایی واگذاری پرونده وارد عمل شوید. هم چنین در جلسه درباره راه های ارتباطی با وکیل سوال کنید مثلا راه های ارتباطی مثل مشاوره های تلفنی، حضوری و آنلاین از قبل مشخص شود و بستر آن سوال شود. شاید بتوانید بهینه تر با وکیل ارتباط بگیرید و در زمان صرفه جویی کنید.

برای ارتباط با وکلای فوق می توانید با شماره 09129426674 تماس بگیرید. هم چنین اطلاعات بیشتر را در سایت haghvaran.com کسب کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900261

دیگر خبرها

  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • تشکیل هیئتی مشورتی در حوزه امنیت هوش مصنوعی
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • متخصص حوزه انفورماتیک سلامت بیان کرد؛ نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • تبریک روز جهانی طراح و گرافیک + متن و پوستر World Graphics Day
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت