Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-07@08:27:44 GMT

مهلت 3 ماهه به اولیای دم حدیثه برای قسامه

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۹۰۵۲۱

مهلت 3 ماهه به اولیای دم حدیثه برای قسامه

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، رسیدگی به این پرونده از ظهر نهم اسفند 90 به‌دنبال ناپدید شدن دختر هشت‌ساله‌ای به نام حدیثه در دستور کار پلیس فشم قرار گرفت. شواهد نشان می‌داد این دختر در راه بازگشت از مدرسه ناپدید شده است. تلاش برای افشای راز ناپدید شدن این دختر آغاز شده بود که ساعتی بعد جنازه سوخته حدیثه در دره‌ای در حاشیه فشم پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پلیس به تحقیق پرداخت و به اختلاف‌های دنباله‌دار پدر حدیثه با پسرعمویش به نام مهران بر سر زمین پی برد. به این ترتیب مهران بازداشت شد اما خود را بی‌گناه خواند.

 

این متهم در بازجویی‌ها پسری جوان به نام سعید را به عنوان مظنون معرفی کرد و گفت: وی را در حالی که پوتین‌های خونی در دست داشته دیده است. اظهارات این مرد و همچنین حرف‌های پدر یکی از همکلاسی‌های حدیثه که گفته بود صبح 9 اسفند حدیثه را سوار پراید سفید سعید دیده، موجب شد سعید بازداشت شود.

 

این متهم اما ادعا کرد بی‌گناه است و از سرنوشت حدیثه بی‌خبر بوده است. این متهم پای میز محاکمه ایستاد و از اتهام قتل تبرئه شد. ولی حکم در شعبه 32 دیوان‌عالی کشور تائید نشد و این آغاز کش و قوس‌های قضایی این پرونده بود.

 

سعید در شعبه همعرض بار دیگر در حالی پای میز محاکمه ایستاد که سه شاهدی که اولیای دم به دادگاه معرفی کرده بودند حرف‌هایی علیه وی مطرح کردند. ولی چون اظهارات شاهدان نتوانست گره کور پرونده را باز کند قضات دادگاه پرونده را لوث تشخیص داده و حکم به برگزاری مراسم قسامه دادند.

 

قرار بود اولیای دم حدیثه دیروز 50 نفر از بستگان نسبی خود را برای ادای سوگند به دادگاه معرفی کنند اما چون نتوانستند، دادگاه به آنها مهلت سه ماهه داد. در صورتی که آنها در مهلت مقرر 50 نفر را برای ادای سوگند معرفی کنند سعید به قصاص محکوم خواهد شد.



در غیر این صورت متهم سوگند بی‌گناهی می‌خورد و تبرئه می‌شود.

جام جم

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۰۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا

به گزارش صدای ایران از ایرنا از دادگستری گلستان، سیدجواد میردوستی روز شنبه اظهار کرد: متهمان چهار مرد هستند که یکی از آنان پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: سه متهم دیگر این پرونده در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آنان تصمیم قانونی اتخاذ می‌شود.

دادستان کلاله گفت: بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن «یسنا»، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

میردوستی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

«یسنا» کودک کلاله‌ای است که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جستجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

دیگر خبرها

  • دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین آغاز شد
  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • شرایط صدور دستور موقت
  • جریمه 23 میلیون تومانی قاچاق البسه در نهبندان
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت
  • اعلام حکم دختری که باعث مرگ مادرش شد
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا