Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@08:05:54 GMT

گرشاسبی: برانکو هنوز به ما لیستی نداده است

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۹۰۵۶۶

گرشاسبی: برانکو هنوز به ما لیستی نداده است

سرپرست باشگاه پرسپولیس می گوید برانکو به ما لیستی نداده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چند تن از بازیکنان تیم پرسپولیس قراردادشان در انتهای فصل به پایان خواهد رسید و هواداران این تیم، نگران جدایی این بازیکنان هستند. ۸ بازیکن تیم تا پایان فصل قرارداد دارند و نکته جالب این که ۳ تا از آن ها، ملی پوش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال حمید رضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس نسبت به زمان تمدید قرارداد با بازیکنان واکنش نشان داد و گفت:

برانکو هنوز به ما لیستی نداده است بازیکنان هم قرارداد دارند نمی‌دانم عجله شما برای چیست. ما می‌خواهیم فکر بازیکنان روی این مسابقات باشد و فضای دیگری برای‌شان درست نشود. این پیروزی و این شکل از شادی و نشاط نشان از همدلی در پرسپولیس در همه ارکان دارد.

این در حالی است که گفته می شد برانکو به باشگاه لیست داده و درخواست کرده که با هر ۸ بازیکن تمدید شود. البته اخباری نیز به گوش رسیده که حاکی از جدایی قطعی ۳ بازیکن دارد.

فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی نیا، محمد انصاری، محسن ربیع خواه، وحید امیری، بوژیدار رادوشویچ، محسن مسلمان و صادق محرمی، بازیکنانی هستند که قراردادشان در پایان فصل به اتمام می رسد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۰۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نساجی که به عنوان یکی از مدعیان سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شود، ۶ دیدار حساس و فینال گونه تا پایان مسابقات دارد. نساجی در هفته بیست و پنجم باید در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان رو در روی ذوب آهن قرار گیرد.

نساجی برای این بازی می‌تواند از محسن کریمی مهاجم تازه به خدمت گرفته خود استفاده کند. این بازیکن پس از جدایی از خوشه طلایی ساوه در تمرینات نساجی حضور یافت و پس از تأیید ساکت الهامی با این باشگاه قرارداد امضا کرد و همراه با سایر بازیکنان به تمرین می‌پردازد.

کریمی که سابقه بازی برای استقلال تهران را هم در کارنامه خود دارد در صورت صلاحدید الهامی می‌تواند در دیدارهای باقی مانده به میدان برود. قرارداد این بازیکن تا پایان فصل است و در صورت رضایت کادر فنی تمدید خواهد شد.

تیم‌های نساجی و ذوب آهن روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و از ساعت ۱۸ به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 6089902

دیگر خبرها

  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا