Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده لشکر ۱۶ عملیاتی سپاه قدس گیلان گفت: امروز دشمنان ما در حوزه اقتصادی برای جمهوری اسلامی نقشه‌های مختلف و پیچیده‌ای دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رامسرنوین، سردار محمدعلی حق‌بین شب گذشته در مراسم دومین سالگرد شهید مدافع حرم رامسر شهید مصطفی تاش‌موسی در مصلی جواد الائمه با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا اظهار کرد: امروز در دنیا اتفاقاتی می‌افتد که ما باید برای آن و فکر و برنامه‌ریزی کنیم تا از سختی‌ها و نقشه‌هایی که دشمنان برای ما دارند سرافراز بیرون بیاییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کشور ما دارای تاریخ و تمدن است و این تاریخ و تمدن جزئی از هویت ما به حساب می‌آید که باید خودمان را در برابر تهدیدها به واسطه فرهنگ اسلامی و تمدن ملی خودمان ایستادگی کنیم.


فرمانده لشکر ۱۶ عملیاتی سپاه قدس گیلان بیان کرد: جامعه‌ای که انسان‌های بزرگ را در خود جای می‌دهد دارای ارزش و عزت است زیرا بزرگان چنین جامعه‌ای چراغ هدایت برای همه هستند.

وی تصریح کرد: دشمنان ما پس از شکست‌های متعدد در منطقه با توطئه جدیدی به نام داعش می‌خواستند تا با تشکیل دولت مشترکی در کشورهای عراق و سوریه جمهوری اسلامی را هدف قرار دهند.

حق‌بین با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی حتی فکر این را نمی‌کردند که جمهوری اسلامی بتواند در خارج از مرزهای خود چنین برنامه‌ریزی را در حوزه نظامی انجام دهد اظهار کرد: تدبیر و هوشمندی رهبر معظم انقلاب و از طرف دیگر جان فشانی سربازان ولایت باعث شد تا داعش با همه تجهیزاتی که داشت متحمل شکست شود.

وی تاکید کرد: جنایت‌های داعش در چنین عصر و زمانی منحصر به فرد و غیرقابل باور بود و این در حالی اتفاق می‌افتاد که داعشی‌ها با پرچم توحیدی و مزین به نام رسول‌الله اعلام موجودیت می‌کردند.

فرمانده لشکر ۱۶ عملیاتی سپاه قدس گیلان افزود: نگرش انسان‌هایی که به دنبال شناخت اسلام بودند و حتی نگاه جامعه‌های غربی نسبت به چنین اقداماتی کاملا به ضرر اسلام بود و این هدف در کنار دیگر اهداف دشمن یکی از نقشه‌هایی بود که استکبار آن را دنبال می‌کرد.

وی با بیان اینکه تکلیف ما در حال حاضر برای جامعه اسلامی خودمان باید کار و تلاش در جهت رونق اقتصاری باشد یادآور شد: امروز متاسفانه وضعیت اقتصادی و اشتغال‌زایی ما دچار ضعف و اشکال است که می‌طلبد همه ما به‌ویژه دولتمردان برای این امور کار و تلاش شبانه‌روزی داشته باشند.

حق‌بین تصریح کرد: دشمنان ما در سوریه پیام جمهوری اسلامی را دریافت کردند و می‌دانند که نیروی‌های سپاه اگر در جنگ سوریه به طور جدی ورود می‌کردند جنگ با داعش و شکستش به یک سال نمی‌کشید.

وی اظهار کرد: امروز دشمنان ما در حوزه اقتصادی برای جمهوری اسلامی نقشه‌های مختلف و پیچیده‌ای دارند و این در حالی است که در داخل نیز به دلایلی راه نجات و دفاع از این توطئه‌ها سخت طی می‌شود.

فرمانده لشکر ۱۶ عملیاتی سپاه قدس گیلان اضافه کرد: موضوع اقتصاد و فرهنگ دو مقوله است که با هم در ارتباط هستند و این دو موضوع در سایه امنیت می توانند نمود داشته باشند.

حق‌بین در ادامه با اشاره به اینکه اکنون جمهوری اسلامی در امنیت پایدار است گفت: در امنیت پایدار باید تلاش کنیم تا در حوزه اقتصادی حرفی برای گفتن داشته باشیم و به واسطه اینها اقتدار خودمان را چند برابر کنیم.

وی در پایان ضمن تاکید بر روی مباحث فرهنگی و جنگ نرم گفت: جبهه جنگ نرم نیز با وجود همه نقشه های دشمنان بر علیه جمهوری اسلامی در حال فعالیت است که انتظار می رود خانواده ها و جوانان با هوشیاری و بصیرت خود در فضای فرهنگی و جنگ نرم توطئه های بدخواهان این ملت را نقشه بر آب کنند.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۰۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد

هاشم ناظمی جلال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نمایشگاه تولیدات کارگاه‌های خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی استان در قالب ۹۵ غرفه به مدت سه روز در معرض دید قرار گرفت.

وی افزود: این نمایشگاه سومین نمایشگاهی است که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی سنندج به همت دانش‌آموزان کردستانی برپا شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان برپایی نمایشگاه خوداتکایی مدارس شبانه روزی را نوید دهنده گام نهادن در مسیر پیشرفت و مهارت آموزی دانش آموزان استان دانست و بیان کرد: ضرورت دارد هر دانش‌آموز در طول دوران تحصیل یک مهارت منجر به تولید را یاد بگیرد.

ناظمی جلال با تاکید بر سرعت بخشیدن به مهارت آموزی و ترویج این فرهنگ اظهار داشت: مدارس شبانه‌روزی علاوه بر شأن مدرسه بودن، محل زندگی نیز هست لذا باید این تلفیق منجر به افزایش مهارت‌های اجتماعی دانش آموزان گردد.

وی با بیان اینکه توجه به فرهنگ، علوم محاسباتی و مهارت آموزی سه اولویت اصلی نظام آموزشی است، گفت: باید به اولویت‌های اساسی تعلیم و تربیت توجه ویژه‌ای شود.

ناظمی‌جلال با اشاره به برنامه نمایشگاه خوداتکایی مدارس شبانه روزی و نیز گردهمایی مدیران مدارس شبانه روزی ۱۰ استان کشور در شهر سنندج گفت: این دو برنامه نشان از یک تلاش جمعی و اعتماد مجموعه وزارت به آموزش و پرورش استان دارد؛ که خوشبختانه در طلیعه آن همه امور محوله به خوبی در حال انجام است.

ناظمی جلال در این آئین ضمن تقدیر از زحمات عوامل اجرایی برپایی این نمایشگاه، از رشد تعداد غرفه‌های این نمایشگاه در مقایسه با سال گذشته خبر داد و گفت: در سومین نمایشگاه تولیدات کارگاه‌های خوداتکایی مدارس شبانه روزی استان، ۹۱ غرفه از مناطق ۱۶ گانه آموزش و پرورش محصولات خود را در معرض دید عموم مردم قرار داده‌اند.

وی به وجود چهار غرفه تخصصی از جمله غرفه تولیدات دانش آموزان مدارس استثنایی، غرفه مشاوره تحصیلی و دو غرفه هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال نیز پرداخت و در این خصوص گفت: برپایی این غرفه‌ها نشان از رشد دانش‌آموزان در زمینه علوم جدید است.

کد خبر 6092005

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • تلاش آمریکا برای در اختیار گرفتن خلیج فارس محقق نمی‌شود
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • پرونده «آمیا»/ صحنه‌گردانان اتهام‌زنی علیه ایران چه کسانی هستند؟
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند