Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@03:26:45 GMT

در طول سفر چه خوراکی های خوشمزه ای بخوریم؟

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۹۰۶۸۰

در طول سفر چه خوراکی های خوشمزه ای بخوریم؟

رکنا: هنگام سفر به خصوص سفر با هواپیما این تنقلات را بخورید.

ممکن است به همراه داشتن غذا و تنقلات در فرودگاه ایده احمقانه ای به نظر برسد، زیرا غالب افرادی که در فرودگاه هستند می توانند هزینه چنین غذاهایی را بپردازند، پس چرا باید خود را آزار دهند؟

اما دلایل بسیاری وجود دارد که لزوم به همراه داشتن حداقل اندکی خوراکی سالم را گوشزد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از مسافران تجربه گرفتار شدن در هواپیما برای مدت زمان طولانی حتی تا 3 ساعت را داشته اند، زمانی که مقدار اندکی آب و خوراکی در اختیار بوده است. اگر شما هم زیاد سفر می کنید حتما با این وضعیت مواجه خواهید شد و در این هنگام است که به همراه داشتن اندکی تنقلات بسیار کارگشا خواهد بود

همچنین داشتن تنقلات سالم، وسوسه شما از خرید خوراکی های مضر و ناسالم موجود در فرودگاه را کاهش می دهد. مهمتر از همه، اگر قصد دارید رژیم غذایی سالم خود را در طول سفر نگاه دارید، به همراه داشتن تغذیه سالم بهترین راه حل برای شماست.

ایده های سالم غذایی

میوه تازه (میوه های سفت همچون سیب که تحت فشار تغییر حالت نمی دهند گزینه های خوبی هستند.)

آجیل

تخته های پروتئین، میوه، آجیل یا گرانولا

میوه های خشک شده

پاپ کورن

بیسکویت های سالم

پودر پروتئین مخلوط شده در شیر یا آب

جو بلغور دوسر مخلوط شده در آب گرم

کلم پیچ

کره بادام زمینی

دانه ها (آفتابگردان، کدو و ...)

گرانولا یا سریال های کم قند و سالم

مخلوط تخمه، آجیل، میوه های خشک

آب میوه

پنیر

مرغ کبابی

گوشت بوقلمون یا گاو

ساندویچ های سالم

میوه های تازه چون انواع توت ها و انگور

سبزیجات خرد شده

ماست یونانی

حمص

سالاد خانگی

در نظر داشته باشید طبق قوانین هوایی تنقلات ژل مانند یا مایع می بایست در ظروف کمتر از 100 میل قرار داده شوند. همچنین لطفا مراقب تنقلات بودار خود باشید، زیرا هیچ چیز بدتر از آن نیست که در محیطی بسته چون کابین هواپیما در معرض بویی قوی قرار بگیرید.

به عنوان مثال درست است که ماهی بسیار سالم است اما به شدت خودخواهانه است که در هواپیما ماهی یا تون ماهی مصرف کنید. اگر خوردن پروتئین برایتان بسیار اهمیت دارد، ماهی، تخم مرغ و چنین موارد پر پروتئینی را به جای کابین هواپیما در فرودگاه میل کنید.

خوراکی های بودار عبارتند از:

ماهی و صدف

سیر و پیاز (خام یا پخته)

پنیرهای بودار

خوراکی های تخمیر شده

کلم، گل کلم یا بروکلی

تخم مرغ آب پز / سالاد تخم مرغ

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۰۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!

روحانی رمز توفیق برجام را حمایت ۸۰ درصدی مردم از آن عنوان کرد و گفت: تکیه‌گاه ما در مذاکرات برجام مردم بودند. در تمام نظرسنجی‌ها حتی نظرسنجی‌هایی که مخالفین دولت انجام دادند، نشان می‌داد ۸۰ درصد مردم موافق مذاکرات برجام بودند.

به گزارش سایت رسمی رئیس جمهور سابق ایران، حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، با تأکید بر اینکه اگر مردم از حکومت فاصله گرفتند، اداره جامعه سخت خواهد بود، افزود: ما در دولت دوازدهم با مشکلات ویژه‌ای روبه‌رو بودیم. گویا داعش و ترامپ و کرونا کافی نبود که اقداماتی هم در داخل شد تا دولت را زمین بزنند. در طول ۴ سال دولت دوازدهم به مردم گفتند اگر ما بیاییم مسائل شما را در کوتاه‌مدت حل می‌کنیم. در اقتصاد و سیاست و سیاست خارجی به مردم قول دادند، گفتند برجام دولت قوی می‌خواهد. اما ضربه کاری میزان مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ پس از انتخابات کم‌رمق مجلس در سال ۱۳۹۸ بود. وقتی مردم کنار زده می‌شوند و در امور کشور مشارکت ندارند، چطور می‌خواهند مشکلات را حل کنند؟

او رمز توفیق برجام را حمایت ۸۰ درصدی مردم از آن عنوان کرد و گفت: تکیه‌گاه ما در مذاکرات برجام مردم بودند. در تمام نظرسنجی‌ها حتی نظرسنجی‌هایی که مخالفین دولت انجام دادند، نشان می‌داد ۸۰ درصد مردم موافق مذاکرات برجام بودند. چون اکثریت مردم پشتوانه برجام بودند، این قانون به تصویب رسید وگرنه نمی‌گذاشتند برجام تحقق پیدا کند. وقتی ۷۳ درصد مردم در انتخابات حضور پیدا کردند معلوم است از دولت منتخب حمایت می‌کنند، وقتی مشارکت زیر ۵۰ درصد شد، مشخص است چه مشکلاتی پیدا می‌کنیم؟ روزی در منطقه افتخار می‌کردیم انتخاباتی با ۸۰ و ۸۴ درصد مشارکت برگزار می‌کنیم، حالا باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم.

دیگر خبرها

  • واقعا آب چاه بخوریم بهتر از آب‌معدنی است؟ | روغن‌های زیرو ترانس تاییده بهداشت دارند
  • آمار نگران‌کننده هواپیما‌های سالم کشور؛ فقط ۷ تا ۸ فروند!
  • آب چاه بخوریم یا آب معدنی؟ / ضدعفونی آب لوله کشی با اشعه ماورای بنفش
  • این میوه خوشمزه هم کبد چرب را درمان می‌کند هم باعث طول عمر می‌شود
  • روزی بدون رژیم غذایی ؛ سالی یکبار آدم را نمی‌کشد!
  • چه کسانی نباید آب زرشک بخورند؟ | آب زرشک را چه زمانی بخوریم بهتر است؟
  • ۵ خوراکی که سلامت دندان را تهدید می‌کند
  • آموزش یک مدل نوشیدنی کافی شاپی خوشمزه با طالبی
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!