Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@20:07:07 GMT

کردستان| بانه ظرفیت اجرای شهر هوشمند را دارد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۹۰۶۹۶

کردستان| بانه ظرفیت اجرای شهر هوشمند را دارد

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در دو سال گذشته ظرفیت‌های خوبی برای توسعه شبکه فیبر نوری شهرستان بانه ایجاد شده و قابلیت اجرای شهر هوشمند را دارد. ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶ استانها کردستان نظرات

آزاد حکمت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بانه، اظهار داشت: در دو سال گذشته ظرفیت‌های خوبی برای توسعه شبکه فیبر نوری شهرستان بانه ایجاد شده و به همین دلیل، قابلیت اجرای شهر هوشمند را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: دیروز جلسه‌ای با شهرداری بانه داشتیم که قرار شد تفاهم‌نامه‌ای در راستای اجرای شهر هوشمند مابین مخابرات و شهرداری بانه تنظم و تهیه شود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان توجه و تمرکز بر توسعه فیبر نوری در بانه را از سیاست‌ها و برنامه‌های پیش‌رو عنوان و تصریح کرد: امسال 2 پروژه فیبر نوری در روستای سیویچ و 12 پروژه نیز در در بخش دیتا و اینترنت شهرستان بانه اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

وی همچنین از اجرا و افتتاح 2 پروژه FTTH که پیشرفته‌ترین و جدیدترین تکنولوژی‌های ارتباطی دنیا است در بانه خبر داد و گفت: اجرای 28 پروژه در بخش خدمات تلفن همراه و 6 پروژه متفرقه در حوزه دکل، ساختمان و تلفن روستایی از دیگر پروژه‌هایی بوده که امسال مخابرات کردستان در بانه سرمایه‌گذاری و اجرا کرده است.

حکمت افزود: شرکت مخابرات استان کردستان از ابتدای امسال تا پایان دهه مبارکه فجر، 53 طرح با اعتباری بالغ بر 51 میلیارد و 800 میلیون تومان اجرا و به بهره‌برداری رسانده است

انتهای پیام/ ت

R7848/P1336/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۰۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود

 کمالی در بازدید از پروژه‌های گازرسانی شهرستان هشترود و اطلاع از آخرین روند پیشرفت پروژه‌ها گفت: با توجه به اهمیت ایستگاه CGS هشترود که علاوه بر تامین گاز این شهرستان، توزیع گاز در شهرستان‌های همجوار نظیر چاراویماق و برخی از روستا‌های بستان آباد و مراغه را بر عهده دارد ارتقای ظرفیت این ایستگاه از ۵۰ هزار به ۱۰۰ هزار در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با ارتقای ظرفیت ایستگاه CGS علاوه بر توزیع پایدار گاز برای مشترکین خانگی ظرفیت سازی لازم برای بهره مندی  بخش‌های صنعتی و تولیدی و شهرک‌های صنعتی فراهم خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت
  • پوشش کامل فیبر نوری قم ظرف یک هفته آینده انجام می‌شود
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • اجرای پروژه فیبرنوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • دولت تا سال ۱۴۰۸ از حق‌السهم فیبر نوری چشم‌پوشی می‌کند
  • «گالیله» یک میلیاردی شد
  • «گالیله» بیش از ۱ میلیارد تومان فروخت
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل