Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سازمان تامین اجتماعی از بیمه ۳۲۰ هزار قالیباف خبر داد و گفت: هیچ تبعه خارجی دارای مجوز نداریم که بیمه نباشد.

محمد حسن زدا در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد بیمه قالیبافان افزود: بر اساس آمارهای بدست آمده در حال حاضر در کل کشور۳۲۰ هزار فرد در مشاغل مربوط به قالیبافی فعالیت میکنند که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ممکن است هنوز تعدادی از قالیبافان بیمه نباشند گفت: تمامی افراد شاغل در این حرفه که به شعب سازمان تامین اجتماعی مراجعه کرده اند تحت پوشش قرار گرفته اند و البته ممکن است برخی مراجعه نکرده نکرده باشند.

معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی در مورد قالیبافانی که شغلشان چیز دیگر ی است اما در حرفه قالیباف بیمه شده اند گفت: بازرسین سازمان تامین اجتماعی ۷۰ هزار نفر را شناسایی کرده اند که در مشاغل دیگری مشغول به کار هستند که این افراد بیمه شان در این حرفه قطع شده است.زدا همچنین به بیمه اتباع خارجی نیز اشاره کرد و افزود: درحال حاضر ۳۵ هزار اتباع خارجی شناسایی شده و تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: در مورد اتباع خارجی پشت نوبتی نداریم و تمام اتباعی که داخل ایران هستند و مجوز اقامت دارند بیمه شده اند.

به گفته وی ایجاد و تسهیل بیمه اتباع خارجی شاغل در کارگاههای مشمول قانون تامین اجتماعی،پوشش بیمه ای صاحبان حرف مشاغل آزاد اتباع خارجی،بیمه طلاب اتباع خارجی ساکن در ایران و...از جمله اقداماتی بوده که در سال جاری انجام شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۰۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال پیامک از سامانه سهما به اتباع مجاز

سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیامکی برای اتباع و مهاجران خارجی مجاز در کشور برای استعلام حضور یا حضور نداشتن توسط سامانه سهما ارسال شده است. 

به گزارش مشرق، سازمان ملی مهاجرت در این اطلاعیه از اتباع و مهاجران خارجی مجاز خواسته است در اسرع وقت موارد درخواستی داخل پیامک را تکمیل و ارسال کنند.

متن ارسالی به این شرح است: تبعه گرامی با شناسه یکتا... برای صدور کارت هوشمند باید پس از ثبت نام و ورود به سامانه سهما به آدرس www.irmigrationorg.ir حداکثر تا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ کد …... را در قسمت اعتبارسنجی صدور کارت هوشمند وارد کنند.

سازمان ملی مهاجرت تاکید کرده است: اقدام نکردن این افراد به منزله حضور نداشتن تلقی می‌شود و هیچ خدماتی به این افراد تعلق نمی‌گیرد.

دیگر خبرها

  • ارسال پیامک از سامانه سهما به اتباع مجاز
  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق اردیبهشت بازنشستگان | درباره همسان‌سازی حقوق اطمینان می دهم که ...
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به تامین اجتماعی؛ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است