Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز پیام نور اهواز گفت: مرکز پیام نور اهواز ۳۰ بهمن ماه میزبان پیکر پاک دو تن از شهدای دفاع مقدس می‌شود.

سواری، رئیس مرکز پیام نور اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو، بیان داشت: 30 بهمن ماه دانشگاه پیام نور مرکز اهواز با حضور جامعه دانشگاهی و مسئولین استانی میزبان شهدای گمنام دفاع مقدس است.

وی عنوان کرد: از سال گذشته پیگیر این موضوع بودیم که با همکاری های جناب سردار باقرزاده که مصوب شد که پیکر پاک دو تن از شهدای گمنام دفاع مقدس در این مرکز تدفین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز پیام نور اهواز با بیان اینکه شهدا نور و برکت هستند، تصریح کرد: وقتی پیکر این شهدا در دانشگاه آرام بگیرند، حتما دانشگاه ما مورد الطاف ارواح پاک این شهدا قرار خواهد گرفت.

سواری گفت: اگر اکنون ما کشوری سربلندی داریم و احساس امنیت می کنیم و از طرفی دشمنان از ما می ترسند، به خاطر کسانی است که از جان خود گذشتند و البته ما به آن ها مدیون هستیم.

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم که فعالیت های فرهنگی دانشگاه ما با محوریت شهدا برگزار شود که بیش از پیش جامعه دانشگاهی ما با شهادت و شهدا انس بگیرند و به بیان دیگر برای فعالیت های فرهنگی این شهدا قطب و مرکز می شوند.

رئیس مرکز پیام نور اهواز درباره برخی جزئیات برنامه گفت: حضرت آیت الله جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان نماز این شهدا را اقامه خواهند کرد و در ادامه نماز ظهر و عصر به امامت حضرت آیت الله شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار می شود.

سواری در پایان عنوان کرد: با دعوتی که از مسئولان، مردم و جامعه دانشگاهی به عمل آمده است، امیدواریم مراسم تشیع و تدفیع در شان این شهدای گرانقدر در دانشگاه پیام نور مرکز اهواز برگزار شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۱۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسالت‌ مهم دانشگاهیان، زنده نگه‌داشتن یاد شهداست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کیان پهلوان‌افشاری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک در مراسم تجلیل از شهدای دانشجوی این واحد دانشگاهی زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا در جامعه به‌ویژه مراکز علمی و دانشگاهی را ضرورت برشمرد و اظهار کرد: ذهن خاکیان از درک عمیق مفاهیم بلندی که در وصف شهدا آمده عاجز و ناتوان است به تعبیر آیه شریف قرآنی شهدا نزد پروردگار خود به ارتزاق می‌پردازند که این نکته بیانگر ارتباط عمیق شهید با ذات حضرت حق‌تعالی است.

وی با تجلیل از ایثارگری‌ها و رشادت‌های خالصانه شهیدان دانشگاهی عنوان کرد: شهدای دانشجو مایه آبرو و افتخار دانشگاه و دانشگاهیان هستند که با بصیرت مثال‌زدنی و از روی اعتقاد خود از پشت میز‌های درس به خاک‌ریز‌ها رفتند تا به دنیا نشان دهند که دانشجویان این مرزوبوم تا پای جان بر سر آرمان‌ها و اهداف مقدس خود می‌ایستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک با اشاره به ۶ شهید دانشجو در این واحد دانشگاهی بیان کرد: شهیدان دانشجو کسانی هستند که با احساس مسئولیتی که داشتند از همه دلبستگی‌های دنیوی و شور و شعف عالم جوانی دل کندند و برای هم‌سالان و هم‌وطنان خود امنیت و آرامش را ایجاد کردند.

پهلوان‌افشاری گفت:‌ یکی از رسالت‌های مهم دانشگاهیان، زنده نگه‌داشتن و طنین‌انداز کردن رایحه دل‌انگیز شهدا در فضای دانشگاهی است بر همین اساس بر خود فرض می‌دانیم تا با تجلیل و تکریم از خانواده شهدا با شهیدان تجدیدعهد کرده و یاد شهدا را به‌صورت علمی در محیط‌های دانشگاهی زنده نگه‌داریم.

به گزارش آنا،‌ دانشجویان شهید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک عبارتند از: شهید ولی‌الله قمی دانشجوی رشته الهیات (تاریخ شهادت پنجم مرداد ۱۳۶۷ عملیات مرصاد)، شهید عابدین هداوند خانی دانشجوی رشته الهیات (تاریخ شهادت۲۴ دی ۱۳۶۵ عملیات کربلای ۵)، شهیده منصوره تاجیک رشته آموزش زبان انگلیسی (تاریخ شهادت۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۸ دیاله عراق- انتحاری)، شهید حسین حسین زاده دانشجوی رشته تربیت‌بدنی (تاریخ شهادت۳۰ دی ۱۳۹۵ حادثه پلاسکو)، شهید سجاد زبرجدی دانشجوی رشته تربیت‌بدنی (تاریخ شهادت هفتم مهر ۱۳۹۵ حلب سوریه)، شهید سعید خواجه صالحانی دانشجوی رشته برق صنعتی (تاریخ شهادت چهارم فروردین ۱۳۹۶ قمحانه سوریه)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسالت‌ مهم دانشگاهیان، زنده نگه‌داشتن یاد شهداست
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • بیست‌ودومین شهید گمنام در شهرستان ری آرمید
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • شهدا بار دیگر با پیام آزادگی در اصفهان تشییع شدند
  • ایران زمین فرزندان خود را به آغوش گرفت
  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد