Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@03:07:26 GMT

الف ویژه ؛ یک سریال کمدی فانتزی با موضوعی نو

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۹۱۱۸۹

الف ویژه ؛ یک سریال کمدی فانتزی با موضوعی نو

زینب تقوایی تهیه کننده سریال "الف ویژه" درباره این اثر گفت: سریال الف ویژه به کارگردانی محمدرضا هنرمند حدود یک سال است که شروع نگارش آن پشت سر گذاشته شده و تصمیم ما از روز اول این بود که وقتی نگارش فیلمنامه به پایان رسید پیش تولید و تولید سریال را آغاز کنیم.

وی در همین راستا افزود: با توجه به این که محمدرضا هنرمند همیشه حساسیت قابل توجه و نقطه نظرهای بسیار خوبی دارد نگارش زیر نظر او بوده و همچنان ادامه دارد و تا این لحظه نزدیک به بیست قسمت نهایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند قسمت نهایی هم در حال نگارش و رو به پایان است که در ماه های آینده به فکر ورود به پیش تولید هستیم.

این تهیه کننده درباره زمان دقیق شروع پیش تولید سریال "الف ویژه" و جزئیات آن بیان کرد: سریال 26 قسمت است، پیش تولید این مجموعه در سال 96 آغاز می شود و فکر می کنم 3 ماه پیش تولید سنگین داشته باشیم. با توجه به بخش های تاریخی سریال "الف ویژه" دکورهای آن ساخته شده و در مرحله انتخاب بازیگر هستیم. به برخی بازیگران برای حضور در این سریال فکر کرده ایم اما هنوز تصمیم گرفته نشده و با آنها نیز مطرح نکرده ایم.

تقوایی به موضوع سریال "الف ویژه" اشاره و اظهار کرد: سریال "الف ویژه" موضوع تقریبا جدیدی دارد. یکی از سبک های معروف محمدرضا هنرمند کمدی فانتزی است بنابراین این مجموعه نیز در قالب کمدی فانتزی است و اسمی که انتخاب شده به فضای کار و موضوع آن مرتبط است.

تهیه کننده سریال "دودکش" خاطرنشان کرد: مدیران صدا و سیما پروژه "الف ویژه" را تا امروز تایید و حمایت کرده اند و با توجه به حساسیت های بالایی که در نگارش این مجموعه داشته ایم طبیعتا کارشناسان هم وقتی آن را می خوانند خوششان می آید.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۱۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود و نسبت به این فرمایش با درایت رهبر انقلاب توجه ویژه شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد شریعتی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در صدوسی‌ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان فرمودند که ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود و نسبت به این فرمایش با درایت رهبر انقلاب توجه ویژه شود.

وی با اشاره به افتتاح مجموعه کوه نور صفه افزود: تغییر و تحولات خوبی در این مجموعه صورت گرفته است که نشان از مدیریت خوب و پر انرژی در رأس کار دارد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ساماندهی بازار اصفهان اقدام شاخصی بود که پس از سال‌ها بلاتکلیفی انجام شد و از مهمترین نتایج آن نظم‌بخشی در تردد موتورسیکلت‌ها است که امیدواریم این اقدامات ادامه پیدا کند.

کد خبر 750790

دیگر خبرها

  • مدیر کل هنرهای نمایشی منصوب شد
  • حمید نیلی مدیرکل جدید هنرهای نمایشی شد
  • چرا ساترا به حذف «حشاشین» ورود کرد؟/ ترور را به ایران نسبت دادند!
  • داستانی عرفانی با چاشنی فانتزی
  • ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری | تصاویر
  • توجه به آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها کشور را سروسامان می‌دهد
  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود
  • اسلامی‌سازی علوم انسانی امری ضروری است
  • تهیه کننده نون خ سریال جدید می‌سازد