Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،

 مراسم ورود سه تن از شهدای حادثه کشتی سانچی از ساعات ابتدایی صبح امروز در فرودگاه امام خمینی(ره) برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم جمعی از مسئولان وزارت نفت، شرکت ملی نفتکش ایران و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور داشتند اما با وجود اعلام قبلی، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این مراسم نیامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، مراسم ورود شهدای حادثه کشتی سانچی با حضور خانواده آنان بر دوش تیم دژبان کل ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از قرائت سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز و پیکر شهدا برای وداع خانواده آنان راهی پزشکی قانونی و سپس معراج‌الشهدا خواهد شد.

طبق آخرین اظهارنظر مسئولان حاضر در این مراسم پس از اقامه نماز جمعه تهران، شهدای این حادثه بر دوش نمازگزاران تشییع شده و برای انجام مراسم تدفین به محل‌های اعلام‌شده توسط خانواده آنان اعزام می‌شود.

بنا بر این گزارش با وجود گذشت نزدیک به 40 روز از این حادثه مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران از ادامه جستجوها برای یافتن پیکر سایر غرق‌شدگان این حادثه خبر داد و در عین‌حال اعلام کرد که گروه تجسس به عمق 115 متری راه یافتند و در حال بررسی شرایط برای ورود به کشتی هستند.

این مقام مسئول تأکید کرد که آلودگی شدید در منطقه شرایط را برای ورود به داخل کشتی بسیار مشکل کرده اما امید برای یافتن پیکر دیگر خدمه کشتی غرق‌شده همچنان وجود دارد.

به گزارش فارس، شهید میلاد آروی، شهید مجید نقیان و شهید محمد کاووسی تکاب، شهدایی هستند که صبح امروز به ایران بازگشتند و تجسس برای یافتن سایر شهدا توسط تیم غواصان همچنان ادامه دارد.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۱۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ در این مراسم حاضران ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

در ادامه مسئولان با حضور در منزل شهید عبدالله جنگلی و شهیدان علی پنجه از سالها صبر و استقامت خانواده شهدا قدردانی و بر ادامه راه آنان تأکید کردند.  

رسولی، مدیرآموزش و پرورش شهرستان مهاباد در این مراسم گفت: شهدا مایه افتخار و عزت ایران اسلامی هستند و امنیت و آسایش کنونی کشور مرهون ایثار و از خودگذشتگی و خون آنان است.

شهرستان مهاباد از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز  11 شهید فرهنگی و 67 شهید دانش آموز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد
  • آغاز آئین تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان